Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Tur til Stamfordbridge i efterårsferien!

Hey,

jeg var inde og se Chelsea - West Ham(3-0 og Torres scorede!) her i foråret, og nu er jeg klar til at tage turen til London og se noget mere. Jeg tænker på enten Chelsea - Everton d.  14. Okt, eller Chelsea - Genk d. 19. Okt.

Sidst jeg tog afsted, sørgede jeg selv for fly og kamp billetter, og det kan gøres en del billigere end de fleste selskabers tilbud.

Skriv hvis i er interesserede i at tage med!

14 år siden
3784 visninger

Kommentarer

christensen14 år siden

ville Rigtig gerne afsted, men har desværre også lige fået planlagt en tur Til Barcelona, og det er sgu dyrt nok i forvejen.. Men måske engang senere i foråret, hvis der er flere der er friske :)

Steen14 år siden

Det er godt du skriver, vi er igang med at arrangere dét. Jeg skriver lige her, når jeg har talt med en anden fra forummet om det, der har nogle priser og sådan.

Mata14 år siden

Jeg er lige flyttet til London og bor 20min fra Stamford bridge nu, haaber jeg ka faa raad til et bare kampe :) !!!

Hvormeget betaler eller betalt i for billeter ? ?

Andy14 år siden

Forhåbentlig er alle der er medlemmer her på siden også medlem af chelsea via chelseafc.com, og kan den vej igennem få billetter til kampe gennem deres hjemmeside. kan ikke huske hvor meget jeg gav for min billet, men jeg mener det blev ca. £30-40. Men det er afhængig af hvor man sidder. Jeg tænker umiddelbart at Matthew Hardings Lower ville være mest ideel...

Ralfe14 år siden

Hvad kan du få billeterne til i London? :)

Ejerskov14 år siden

Andy: Der er noget du har misforstået - denne side er ikke på nogen måde associeret officielt med chelseafc.com

Andy14 år siden

Jeg har slet ikke misforstået noget. :)

Jeg er godt klar over at den ikke har noget til fælles med chelseafc.com, men det jeg mente var at folk herinde jo er chelsea fans, og forhåbentlig derfor også har et betalt medlemsskab i Chelsea fc.

Michael8214 år siden

Andy: Nej, det kan du ikke regne med :).

Jeg har netop meldt mig ind i den danske del - gratis. Og er medlem af noget engelsk, der også er gratis. Det er ikke noget jeg gider at smide penge efter i form af medlemsskaber :)

Andy14 år siden
det er fair nok at folk ikke gider bruge pengene på at blive medlem, men for mig betyder det bare meget at jeg selv har et bevis(kortet man modtager med posten) på at jeg er chelsea fan, men endnu mere at jeg via medlemsskabet kan se ubegrænset chelsea tv plus få adgang til kampe billigere og hurtigere... Det jeg hader er folk der bliver chelsea fans pga. Det abramovivh bragte til klubben, i form af markedsføring og især de spillere som hans penge kunne købe. Jeg er chelsea fan ind til hjertet, og jeg støtter alle spillerne i chelsea(næsten), men det må ikke blive alt for købe-for-at-klare-sig klub. Jeg vil hellere have at chelsea kommer i 1/2. Division, end at vi bare køber os ud af kriserne... Chelsea skal ligge i hjertet hos deres fans, ikke i sejrene og populariteten.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.