Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Valencia vs. Chelsea

Hey Blues,

Så er jeg tilbage igen, hvad tror i der sker på onsdag? Hvordan vil AVB stille hold, hvad tror i, og hvorfor? Hvad bliver målscoret, og af hvem? Hvordan kommer spillet til at forløbe?

- Jeg tror personligt det bliver et utroligt offensivt spil fra begge parter, og tror Valencia kommer til at tage for store chancer, der kommer til at koste dem dyrt. Jeg tror, vi går derfra med en 2-1 sejr. Hvem der scorer? Hmm... Jeg har et ønske om at Torres får gang i den.. :) mere behøver man vel ikke at sige?

14 år siden
4623 visninger

Kommentarer

Ejerskov14 år siden
Steen14 år siden

Interessant valg af Anelka og Bosingwa. Og hvorfor Meireles som defenssiv. Hvorfor Ejerskov?

Ejerskov14 år siden

Bum bum.. Det er også bare mavefornemmelser :)

Bosingwa fordi Valencia ikke er super stærke, og derfor er der mere brug for en offensiv back end defensiv..

Angående Meireles, så er det vel bare lige den position der var tilbage :)

padefar14 år siden

Tror faktisk også på Ejerskov's :) Det vil være godt med nogle back's der kan gå med frem og skabe pres. Tror det bliver en fed kamp, glæder mig som et lille barn :D

christensen14 år siden

Kunne tænke mig denne opstilling.. Syntes mata passer på venstre midt, i stedet for kanten, og kan supplere torres. Kan da godt være ham og Malouda bytter, da malouda også kan deltage lidt defensivt.. :)

for et par uger var jeg godt træt af Torres, men nu må jeg alligevel tage hatten lidt af for ham, da han er ud til at have fundet sit spil igen. Han har self en del mål at betale tilbage med.. Men tror nok det så småt kommer nu!! :)   

Drogba1114 år siden

Har Ramires stadig karantæne??

Steen14 år siden

Ejerskov > Jeg syntes det er spændende at se Meireles dernede, han er utrolig offensiv, så det kunne skabe nogle chancer, men også åbne nogle huller :/

Ehlert114 år siden

håber luiz starter inde

torres9luiz414 år siden

Jeg tror at den ender 2-1 til Chelsea. Målscorer hmmm..... Tror at det bliver Torres og så måske Mata.

Fruerlund14 år siden

Tror vi starter med Mikel i stedet for Meireles fordi Mikel er bedre til at stoppe modstanderen end Meireles er, og jeg tror Valencia kommer med 100 km. i timen i starten af kampen. Hvis Mata starter tror jeg det bliver følelsesladet for ham. 4 år i Valencia, så kan man ikke andet end at have noget godt i den klub, men håber ikke det går ud over hans spil. 

Obi14 år siden

Bliver kampen vist på tv?Tror på 2-1 til Chelsea

Jokeren14 år siden

Den bliver vist på tv2 sport :D

Steen14 år siden

Tror ikke på at Alex kommer ind foran Terry.

Abdik14 år siden

synes de skal spille sådan her af denne årsage, at valencia er et godt hold med god offensive og defensive. JT og Lamps er langsome, så jeg mener luiz og mata skal overtage deres pladser. jeg vil godt se drogba, men helst Torres fra start, fordi han har sådan et godt bånd til mata som kan se ham hele tiden.

Bænk: Drogba, Lukaku, Mikel, JT, Lamps, og Kalou.

rasultat hmmh... 2-1 eller 3-2 til chelsea forhåbeligt... med målscorer. Torres, Mata eller Drogba eller også Ramirs igen haha.. :)

Steen14 år siden

Hvordan tror i Mata vil spille?

padefar14 år siden

Tror at han vil være en smule tilbageholdene i starten og så kommer mere med i løbet af første halveg, og så forhåbenligt gå amok i anden ;) 

Obi14 år siden

Alex har som tidligere nævnt det sammesvagheder som Terry, hurtighed og den manglene koncentration.. Tror bestemt ikke at Alex kommer før TJ, men skulle han, så er Boas nok den mand i fodbolden med de største nosser (undskyld mit sprog), hvis han først bænker Lampard og så (evt) TJ..

Blue4Life14 år siden

Vi kan få Valencia's (nok ikke imponerende) forsvar til at sejle, hvis vi gør brug af vores hurtige og kreative spillere. Bosingwa og Ramires i den ene side, og Cole og Malouda i den anden side. Samtidig flakker Sturridge og Mata rundt på de to kanter, og med en sprudlende Torres oppe foran + en Meireles som kan komme bagfra og evt få nogle skudchancer. Jeg ville gerne spille med Lampard, men ikke i denne kamp. Han har siddet meget på bænken, men han skal nok få masser af spilletid. Og smid så Josh McEachran ind i anden halvleg. Så skal spanierne nok se hvem der kan spille kreativ og smuk fodbold :)

FernandoTorres14 år siden
Erklærer mig 100 % enig med Blue4Life, og smækker samtidig et resultat på: Valencia 0 - 4 Chelsea :-) Torres x 2 Mata x 1 Sturridge x 1
Steen14 år siden

Heheh... Blue4Life & FernandoTorres, i har set lyset hva? ;) Det glæder jeg mig til at se... Fuck det kunne være fedt, men i glemmer bare, at bolden er rund og den kommer helt sikkert også retur, med mindst lige så meget fart på... Hvis vi ikke stiller med nogle stopklodser som f.eks. Mikel, så tror jeg vi bliver overrandt i kontra-spillet.

munk9014 år siden
Drogba14 år siden

Her er den opstilling jeg tror AVB stiller op med. Det er dog ikke den jeg håber på.

Han har jo selv været ude og sige at han kører et rotationssystem. Derudover har han også sagt at vi kan forvente Lampard på holdet igen hurtigere end vi selv forventer. Jeg mener derfor at han kun kan gå ind og erstat Meireles som spillede en mindre god kamp mod Swansea.

Anelka fremfor Sturridge. Jeg kan lide begge, og de begge har gjort det godt. Men Anelka imponerede sidste kamp, og Sturridge er lige kommet tilbage fra en lille skade.

David Luiz fremfor Ivanovic og Alex. Det er pågrund af farten. Ivanovic er hurtig, men slet ikke ligeså hurtig som Valencia offensiven. Alex er utrolig langsom. David Luiz er tilgengæld vanvttig hurtig.  

Blue4Life14 år siden

@FernandoTorres

Dejligt at høre du er enig med mig, og det kunne være fedt hvis vi vinder 4-0 over Valencia :D

@Steen

Kan godt forstå din pointe. Mener selv at Meireles godt kan rydde lidt op i det foran forsvaret, men at spille Mikel er også en god løsning

Mata14 år siden

Valencia possible XL   

Guaita

Miguel, Ruiz, Rami, Mathieu

Banega, Topal

Hernandez, Canales, Jordi Alba

Soldado

Steen14 år siden

Hvad er holdningen til resultatet omkring 1-1 kampen ude? Spillede vi godt nok? Fik vi det ud af spillet vi ville? Hvad var problemerne? Hvorfor endte kampen som den gjorde? Hvem gjorde det godt, og hvor er hullerne?

Michael8214 år siden

Afslutningerne var for ringe. Anelka, Ramires og Malouda havde 3 rigtig gode chancer som de tørrede direkte på Diego... Torres havde 2, hvor den ene også var mere eller mindre på Diego (dog mindre tid at skyde i). Han havde også friløberen i starten hvor han tager et dårligt træk.

Redningen vs. Torres' hovedstød var bare intet mindre end genial. Ren George Banks redning!

Opspillet går hurtigere, men vi har stadig noget vej frem. Rotationen er jeg rigtig glad for. Synes det er fornuftigt at flere spillere bliver kørt ind hist og pist (alt efter modstandere).

Kalou kan ikke klantres for straffet. Jo, det var en dum hånd han havde oppe og det håber jeg at han har lært af, men AVBs forklaring på at smide Kalou ind, var egentlig fin nok. Også for at Kalou skal få noget spilletid.

Anelka synes jeg igen gjorde fin figur af sig selv - med undtagelse af sin afslutning :D

Mata14 år siden

Ja jeg tror vi kan alle enes om det var nogen tam afslutninger men paa den anden side stor kamp af Diego Alves (Valencia keeper) som var helt klart MOM..

Flot spil til tider, Mata goer utrolig meget forskel paa holdet, han har givet os spansk "swagga" if you like med noget elegant aflevering og paa den maade han holder bolden paa under press..

Synes ogsaa vi var alt for aaben efter vores scoring og vi efterlod spillet til Valencia som selv kunne lave et par maal, ikke godt nok, vi kun nemt have draebt kampen foer..

Steen14 år siden

Ergo - den skulle have været til vores favør?

Michael8214 år siden

Ja... eller så Mata også kan forstå det... Si ;)

Drogba14 år siden

Jeg mener at AVB greb kampen forkert an. 

Chelsea have meget boldbesiddelse i første halvleg, men de "gad" ikke at scorer. Der var ingen spillere i feltet til indlæg, og derfor blev der heller ikke slået indlæg. De spillede mere bare bolden på midten. Når de havde kontra chancer stoppede de også op, og kørte bolden rundt i stedet. 

Anden halvleg greb de dog anderledes an. De havde nu folk i feltet til indlæg, og de prøvede at lave forskellige løb i dybden osv. Det virkede, og vi kom foran med 0-1 på mål af Super Frank. 

Efter det mål gik de tilbage til taktikken fra første halvleg. Desværre for os ville Valencia være mere med i anden halvleg. Vi havde svært ved at holde på bolden, imens Valencia spillede den godt rundt og hele tiden forsøgte sig. Det lykkedes dem desværre i sidste ende. 

JEG mener at Chelsea skulle prøve at lukke kampen efter vores første mål. Man kunne se hvor åbent Valencias forsvar var i starten af anden halvleg og vi kom til mange forsøg før vores første mål. Derudover mener jeg også det er forkert at skifte to af vores bedste spillere på banen ud. Jeg har udmærket forståelse for at han kører et rotationssystem og at han vil give alle spilletid. Men når man kun er foran 0-1 på udebane efter at have efterladt alt spillet til Valencia skal man måske i stedet skifte de spillere ud der gjorde det mindre godt. 

Til alt det her skal selvfølgelig siges at vi er uheldige med at Valencia målmanden diskede op med så mange klasse redninger, og at Kalou selvfølgelig er uheldig ved episoden der førte til straffe. 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.