Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Viser Chelsea TV alle deres kampe?

Hej :)

Jeg vil høre om Chelsea TV viser alle deres kampe live, eller man blot kan se genudsendelse af kampene?
Jeg mindes at have hørt, at man kun kan se deres kampe, hvis man bor i England, men er dette rigtigt? :)

11 år siden
3751 visninger

Kommentarer

Zola8611 år siden
Tidligere år har de ikke haft rettighederne til at vise kampene live, og har ikke umiddelbart hørt at det skulle have ændret sig, uden dog at kunne bekræfte det :)
Tweaker1211 år siden
De har ikke rettighederne til at vise vores kampe live. De rettigheder sidder Skysports og deres partnere tungt på! :-)
LilHenrik11 år siden
Der er desværre ikke penge nok i at Chelsea TV har rettighederne, Skysports betaler godt med penge for at have rettighederne :)
Lars9311 år siden
Det havde jeg godt på fornemmelsen, det er ærgerligt. Det ville ellers have været fint, hvis man kunne se alle kampene derinde fremfor, at man skal finde et funktionelt stream på nettet :)
Tweaker1211 år siden
Lars93 skrev:
Det havde jeg godt på fornemmelsen, det er ærgerligt. Det ville ellers have været fint, hvis man kunne se alle kampene derinde fremfor, at man skal finde et funktionelt stream på nettet :)

Har du ikke mulighed for at se det på dansk tv?
Lars9311 år siden
Jo, det har jeg Tweaker12, men det er jo desværre ikke altid at Chelseas kampe bliver vist på dansk tv :)
Tobias9911 år siden
Hvis du vil kan du se dem på et stream på nettet http://coolsport.se/ her kan du finde alle kampe :D
Tweaker1211 år siden
Lars93 skrev:
Jo, det har jeg Tweaker12, men det er jo desværre ikke altid at Chelseas kampe bliver vist på dansk tv :)

Bare køb Viaplay eller NUTV, så går du aldrig glip af en Chelsea kamp :-)
KristianB11 år siden
Det er ikke helt korrekt Tweaker!
Viaplay og NUTV har kun rettighederne til en af kl. 16-kampene om lørdagen. Så hvis Chelsea spiller kl. 16 om lørdagen, og det ikke er den kamp de har rettighed til, så kan man ikke se kampen. Når en Chelsea-kamp ikke bliver vist på TV, plejer jeg at gå ned på den lokale pub. Pubberne har som regel adgang til SKY og derfor alle BPL-kampe:-)
Tweaker1211 år siden
Så skal der være ændret i rettighederne eller noget i forhold til sidste sæson, for jeg har Viaplay sport, og jeg kunne streame samtlige af Chelseas kampe sidste sæson samt kampene med de andre hold. Det eneste jeg ikke kunne se var FA Cup og Capital One.
LilHenrik11 år siden
Tweaker12 - Jeg har selv Viaplay, og har også kunne se næsten alle Chelsea kampene, men meget enkelte tilfælde kunne jeg ikke, og som du selv siger kommer der ikke kampe fra FA Cup og Capital kampe desværre :/
Men Viaplay er bestemt en god mulighed for at kunne se rigtig mange kampe, også udover Chelsea :)
Steen11 år siden
De sidder live og kommentere på kampen. Men de viser den ikke live, det har de ikke rettigheder til.
LilHenrik11 år siden
Jeg ville dø over at sidde og høre den live, hvis jeg ikke kunne se hvad der skete hver gang kommentatorerne råbte op, hvis jeg en sjælden gang lige bevæger mig udenfor øjenvide af TV'et , så smider jeg alt og løber ind når jeg høre det mindst :)
Torres911 år siden
Er der et sted, hvor man kan gendse kampen fra igår ??
Tweaker1211 år siden
Torres9 skrev:
Er der et sted, hvor man kan gendse kampen fra igår ??

Chelsea TV
Steen11 år siden
Ftorres9: Ja, som Tweaker12 beskriver så fint. Hvis du er betalende medlem, kan du se Chelsea TV.

Det er vidst også muligt for små penge, kun at have Chelsea TV. Der kan man gense alle kampene.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.