Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Vurdering af QPR-Chelsea

Hej alle sammen.


 


Jeg vil gerne høre jeres mening om dagens kamp mod QPR. Jeg synes det var en kamp som dommeren ødelægger. Bosingwa synes jeg ikke skúlle have været smidt ud. Det Drogba laver er fuldstændig håbløst. Han får endlig chancen for at vise at det er ham der skal spille og så laver han det der, det synes jeg er så dumt.


Jeg kiggede meget på Luiz, og jeg synes dommeren var imod ham hele kampen igennem.


 


Hvad synes i om kampen ??

Skrevet af Fruerlund
Skrevet af 23/10/2011 - 20:05



Kommentarer


Jeg tror AVB siger det rimelig klart her:'I am very proud of the team,' said the 34-year-old. 'I don't have a problem with discipline, I have a problem with referees applying discipline. Penalties can be given or not given, but if he gives a soft penalty like that he has to give soft penalties in the box in our chances on the opposite side as well. I don't know what is the difference."


Skrevet af Steen d. 24/10/2011 - 08:40

Som Steen siger, så er jeg også dybt skuffet over at dommeren dømmer et let frispark den ene vej, men ikke den anden.


 


Fair nok - Luiz skal IKKE give ham muligheden for det straffe. Man kan se at Luiz går i ryggen på ham. Meget dumt af ham, men synes at han gør det super i 2 halvleg. (1 halvleg var generelt en fadese for alle smølferne).


 


Bosingwa kan jeg stadig ikke forstå det røde i og med at Terry er inde over og kan forhindre den "oplagte målchance". Drogba var tydeligvis frustreret og desværre lod det vise med en meget dum tackling (hvor der desværre tydeligvis var rødt).


 


Under alle omstændigheder så er jeg meget frustreret over Chris Foy. Lampard der trækkes ned i feltet i 2 halvleg samt Luiz i 1 halvleg. Begge ting var LIGE så grove/milde som Luiz's tackling.


 


Er også rigtig irriteret over at han slet ikke ser NOGLE af de ting som QPR drengen gør mod Chelsea. Vi fik konstant gult (ja, og man bliver frustretet når man tackles hårdt og ikke bliver dømt imod) hvorimod tacklingen imod Mata ikke takseres med noget (elbow to the face?! WTF!? Eller Lampard der tackles hårdt... og så ender med at få gult selv (ja, for skænderi - forståeligt... men fucking se dog tacklingen din hat af en dommer mr. Foy!))


 


Anelka gjorde det igen fint - utrolig godt løb til det hovedstød (samt det indlæg han laver til Luiz), det er bare skidt at han header direkte på keeperen... ellers har jeg ikke noget at sætte en finger på hos ham.


 


 


Og få mig ikke startet på de klamme QPR fans... kaster bolden langt væk... kunne bare se at Ivanovich rystede på hovedet og tænkte "idioter". Glæder mig SÅ meget til QPR kommer til broen... FUCK de skal YDMYGES!


 


Til sidst - så vil jeg fandme tage hatten af for drengene. 9 mand i 60 minutter... det krævede FANDME løbe arbejde. Prøv at bemærke Cole der var med fremme KONSTANT. Anelka var med tilbage! Luiz og Terry med fremme og hjælpe - Ivanovich der hele tiden kæmpede på højresiden. Ja, vi tabte 0-1... men som 9 mand og med en skandaløs dommer præstation!


 


I sidste ende er det points der tæller, men jeg - som i ManUnited kampen - har ikke de store skrupler over kampen. Fandme fantastisk kæmpet af dem og hvis jeg kunne, ville jeg give dem alle sammen en omgang whatever de drikker :)

Skrevet af Michael82 d. 24/10/2011 - 08:53

Lige nøjagtig Michael, well spoken! Jeg vender min lille tommelfinger i vejret og siger: "Vi ses på broen, UDEN den velbetalte Foy!" Jeg må sige, jeg syntes der knokles for et fællesmål som i sidste ende vil give os en fantastisk placering i årets Premier League! Jeg er slet ikke i tvivl om at AVB vil kunne holde deres moral højt efter dette lille nederlag. Det eneste der irritere mig grænseløst er Drogba...


 


Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde klippet på youtube hvor han mister hans tilbageværende hjerneceller? 

Skrevet af Steen d. 24/10/2011 - 09:32

Ja, ikke smart af den sorte hingst :/


 


 


Tacklingen er her http://www.youtube.com/watch?v=NSDsrI6IQi8

Skrevet af Michael82 d. 24/10/2011 - 09:41

Helt enige med dig Michael.  Man skulle tro at det var QPR der var blevet redeuceret til 9 mand som kampen forloeb i anden halvleg. Helt vildt stolt af anden halvlegs praestation, cudn't ask for more. Vi kun faktisk have vundet den kamp hvis vi ku ha udnyttet vores chancer, let along faa vores vel fortjent straffespark og rQdkort. Anyway det som om dommeren var paa mission destroy chelsea. Shit happens

Skrevet af Mata d. 24/10/2011 - 16:30

Ja Mata, netop. Shit happens og vi må bare videre. Trist at Drogba og Bosingwa nu har karantæner, men det betyder vel at Torres er garanteret inde :D... måske er det bare sådan at de skal gøre hver 3 kamp? :D

Skrevet af Michael82 d. 24/10/2011 - 17:23

Jeg kan godt finde på bedre ideer der kan få Torres til at starte inde :) de kaldes: mål, assists, godt spil :)

Skrevet af Steen d. 25/10/2011 - 08:17


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.