Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Antonio Conte

Nu har jeg lige siddet og kigget på noget der lignede U12 forsvarsspil. Efter 3-0 nederlag hjemme til Bournemouth og 4-1 til Watford, tror i så at snoren er knækket og Conte skal ud?

Skrevet af HanniCFC
Skrevet af 05/02/2018 - 23:01



Kommentarer

Ja, jeg har faktisk været en mega fan af Conte. Men der mangler virkelig noget nyt blod i sidelinjen, og savner virkelig 4 backs kæde. :(

Skrevet af Epankilic d. 05/02/2018 - 23:15

Jeg ved ikke om det er Conte der skal skiftes ud nu. Det ser ret skidt ud, men sjovt efter Cahill kom på holdet igen, har man lukket 7 mål ind i 2 kampe. Men han er også piv elendig i år og igår var det helt skidt. De var rene statister og falder fuldstændig sammen til sidst. Havde man holdt på 1-1, og så satset på kontra, for det var måske for ambitiøs at man er så ivrig for at få bolden givet op, til trods da Hazard score, er det blot det 2 forsøg inden for rammen. Men at man falder sådan meget sammen som man gør, fortjener man heller ikke bedre. Det var skandaløs at se på. Babayoko bliver smidt ud efter 2 meget dumme gule kort, og det gør det naturligvis meget svært, indlysende nok. Men allerede inden kampen var de fuldstændig overhovedet var kommet i gang var Chelsea slet slet ikke klar.

Da man slog Stoke 5-0 i sidste kamp i 2017, fik man 4 uafgjorte, en elendig pokal kamp(e) mod Norwich, men man spillet også en god kamp mod Brigthon og Newcastle. Liga Cup semi finalen var en regulær skuffelse, der manglet man også vilje. Men de 2 seneste kampe har vært et nyt lav punkt. Om Conte skal fyres nu, det tror jeg ikke. Men Chelsea har det med at fyre sin træner mod WBA som er næste kamp. Både Mourinho & RDM fik sparket efter nederlag hos dem.

Men der skal strammes op, WBA og Hull som næste, der efter Barcelona, City, United og Crystal Palace og så Retur kampen mod Barca. Frygter det allerede.

Skrevet af Obi d. 06/02/2018 - 12:51

Jeg har dog også altid godt kunne lide Conte. Dog er det skræmmende at tænke på at der skal peakes om under 14 dage, og man lige har tabt 3-0 og 4-1 til henholdvis Bournemouth og Watford. Dog kan det forhåbentligt kun gå bedre fra nu af. Når det så er sagt, så mangler der virkelig også noget friskt blod og en ny 'Old Guard'.

Skrevet af HanniCFC d. 08/02/2018 - 20:32


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.