AVB
Kommentarer
Tror at en af grundene er at han bare skal vinde kampe for at holde trint med toppen, og vælger de sikkere valg (de rutineret), frem for dem der kan lave større og nemme fejl (De unge, ikke der medsagt at de rutineret ikke kan), og når holdet stadig halter lidt, men det er blot min teroi. Men det er set før at nogle af de unge har mødt op med en gejst og gå-på-mod, og lysten til at vinde. Det kan ikke skade at prøve nogen af de unge af, og kunne man hen mod sæson afslutning, konstatere, Cl pladsen er hjemme (efter som jeg tvivler på guld), så giv de unge chancen..
Puha han er skidt kørende ham AVB. Jeg syntes han dispositioner lige pt er baseret på sine egne favoritter og på at nogle spillere vil han give større chancer (Luiz, Meirelles og Malouda). I lørdags mod Everton var Essien klart Chelsea bedste spiller inden han blev skiftet ud :-(
Meirelles er en bold flytter, ja han løber meget men det er meget få afleveringer der går fremad. Malouda, ja mener hans CFC tid er forbi. Og hvorfor ryger Cahill på bænken efter hans fornuftige indsats mod United hvor Luiz var skyld i det sidste mål. Cahill har altid spillet gode kampe mod Everton.
Det virker som om han har tabt respekten i omklædningsrummet og så virker han træt efter en \"lang\" sæson for en ung manager.
Jeg ved ikke om spillerne bliver brugt efter deres kompetencer, jeg mener AVB vil have en høj 4 back linje. Men når Terry er med laver Terry det om og så virker forsvaret. Han bliver nød til at spille efter styrkerne og ikke hvad de gør i Spanien / Portugal
Jeg ved godt det er dyr løsning men jeg ville gerne se Hiddink komme ind og redde sæsonen, vi har stadig 2 pokaler at gå efter og en CL kval.
Der mangler noget gejst og tro på at spillerne er gode nok. Det var det Hiddink gjorde så godt sidst.
Evt kunne han få en stilling som sportslig ansvarlig og degredere AVB, så han jo sagt han smutter.
Sidst Hiddink kom blomstrede Drogba, det kan være han kan få Torres til at blomstre, det er jo snart forår.
Chelsea4evertrueblue.
Jeg er delvist enig med dig. Det eneste jeg dog ikke er enig i, er at han skal erstattes med Hiddink.
Jeg synes at man skal lade ham slutte denne her sæson. Det kan jo være at det kommer til at gå bedre.
Hvis det så går så dårligt næste sæson at vi ikke kvalificere os til ChL, eller vinder en Cup, så kan man måske godt tillade sig at fyre ham. Men lige nu er det for tidligt.
Men ellers er jeg enig i det andet du skriver. Det virker lidt som om at han ikke får den respekt fra spillerne. Jeg tror at han skal have den aggresivitet som Sir Alex Ferguson foreksempel vis har. Han skal kunne tøre at give dem en ordentlig skideballe, når det ikke går godt.
Nu ved jeg jo ikke hvad der sker i omklædningsrummende, måske gører han det allerede, men det tvivler jeg på. Jeg tror simpelthen ikke at han tør, fordi at han er på alder med nogle af spillerne.
Synes også det er for tidligt at fyre ham. Han bliver nødt til at have min. 2 år (hvis han holder sig nogenlunde inden for toppen).
Jeg har skrevet det før, og jeg skriver det gerne igen: Hvad sagde jeg!
Man skulle aldrig have fyret King Carlo (det er så dejligt nemt at være bagklog). Når det er sagt, må vi altså blive ved med at støtte op omkring vores manager. Hvis først chelsea supporterne går imod ham, kan det blive rigtig svært.
I mine øjne, er AVB en del af Chelsea. Chelsea er min hjerteklub, og derfor bliver AVB automatisk en del af det, som jeg støtter. På samme måde bør vi støtte op om vores spillere, og hjælpe dem til at præstere - det er vel vores fornemmeste job som fans?
Så kan det godt være at vi har favoritter, og nogen vi elsker at råbe lidt mere af end andre, men vi bør stadig støtte op omkring hele klubben, det være både spillere og trænere, indtil de er fortid i CFC.
Lige den del med AVB automatisk bliver det en del af det man støtter, ak den kærlighed.
Jeg undret mig også lidt Carlo blev fyret, ikke at han var min all time favorit, og hans dårlige historik i Milan med at forynge holde, gavnet ikke mit syn, men han hentet trods alt the double i første sæson og fik en 2 plads året efter, selv man kom ind i den dårligst periode i mands minde. Men jeg har skreven det flere steder at jeg ser det her ungdoms projekt de har gang i, som lovende og tror og håber AVB er manden i sædet når frugten skal høstes..
Men jeg vil også forsvare AVB, den indstilling mod Everton, det kan man ikke KUN klantre AVB for, der skal spillere sgu også selv dem selv i øjnene, og se efter der faglig stolthed, for de må da også selv bare være lidt motiveret for at gøre det godt.. Måske der skulle indføres Pay-as-you-play i kontrakterne??
Lige en kommentar vedr. Carlo;
Det skal altså også lige siges, overvej det hold Carlo havde. Overvej alderen på spillerne, overvej lige stimen af niceness.. At overtage et hold der har fået stryg og de allervigtigste kampe er marginalerne altid imod en.. Jeg forstår godt at AVB får nogle tæsk.. Men jeg kan ikke være enige i at han skal fyres. Manden har krav på at få hans chance, og hans chance er længe ikke spildt, endnu. Jeg syntes han gør det okay, og hans strategi er langsigtet og ikke kort. Når hans ungdomshold med rutine og erfaringer blandet sammen, så kan vi sagtens vinde hele pisset igen.. Skru lige ned for charmen, og støt op om holdets fælles beslutning, og støt op om vores mand, AVB. Han er trods alt blevet vurderet egnet til opgaven, så vis lidt støtte til dette valg. :)
Hvorfor skal man forsvare en mand, der ikke gør der godt nok. Med de midler han har. Os der er på dette forum holder da meget af Chelsea og ønsker at klubben beholder den status de har haft de seneste 10-15 år.
Man kan da ikke forvente at Kaptajenen på skibet skal blive ved roret når han sejler den gale vej. Det syntes jeg AVB gør. Måske er spillerne forkælede og ja de skal kunne sætte sig op til kamp. Men Spiller man mod Everton - Stoke - Sunderland o.l. Skal man ikke spille pænt men slås for hver bold. Så er den ham der har ansvaret for at de er klar til dette.
AVB\'s vigtigste opgave er at motivere og instruere spillerne så han får det bedste ud af dem. Det syntes jeg ikke han har formået.
Giv ham tid ?? Generations skifte ??
Ja måske, men de forventninger han og ledelsen har varslet gør at de vil vinde alt de stiller op I? så er det klart man er lidt skuffet. Ellers bør de melde mere ydmygt ud. Vi vil altid støtte dem. Men det er deres udmeldninger der gør at man bliver skuffet. Spillerne bakker ham ike op og tror på hans ideer.
Så er det jo nemmere at skille sig af med AVB end 10 - 15 spillere.
Lampard siger de ikke var klar til Kamp mod Everton. Det er chefens ansvar.
Forberedelserne har ikke været gode nok.
Det er sku lidt for romantisk for mig med de unge spillere og ja de skal spille hvis de er gode nok. Men man kan ikke vente 2 år, med dette ambitions niveau.
Jeg ved godt ham Peter Schultz fra TV2 sport er Liverpool fan.
Men jeg er meget enig i denne blog.
http://tv2sport.dk/avb-maa-sadle-om-eller-stoppe
Desuden syntes jeg at AVB er langt ude, når han siger at det ikke går ham på om spillerne bakker ham op, så længe Abramovich gør det.
Jeg håber stadig at han kan vende skibet i weekenden og på tirsdag og lave en Ferusson. Så I kan sige hvad sagde vi. Men tror sku ikke meget på det desværre.
tror i på det her?: Én chance. Det er, hvad Andre Villas-Boas har tilbage, inden Chelsea udskriver en fyreseddel til den portugisiske manager, der overtog styringen i den engelske storklub før denne sæson. Det skriver Sunday Mirror. Resultaterne har i høj grad svigtet London-klubben på det seneste - senest i går, da det blot blev til 1-1 på hjemmebane mod Birmingham fra den næstbedste engelske række i FA Cuppen - og hvis det også kikser i den første Champions League-ottendedelsfinale mod Napoli på tirsdag, er løbet kørt for Villas-Boas, erfarer avisen. Hovedpersonen selv forholder sig dog køligt, når han bliver konfronteret med spørgsmålet om, hvorvidt han tror, at et nederlag til Napoli kan udløse en fyreseddel - Det er ikke op til mig at beslutte det. Det spørgsmål må du stille til rette vedkommende, lyder det fra Andre Villas-Boas. Andre Villas-Boas kom til Chelsea med et pletfrit CV og med en frisk \"The Treble\" fra Porto i bagagen, men i Chelsea er det ikke gået portugiserens vej, og rygterne går på, at manageren har mistet spillernes tillid.
Nej
kilde er fra indkast.dk: Sædevarmeren kører på højtryk under Chelsea-manager Andre Villas-Boas, og efter gårsdagens 1-3-nederlag til Napoli kan det ifølge den engelske presse ikke vare længe, før den unge portugiser står med en fyreseddel i hånden. Hvis man skal tro Luna Christofi, så kan landsmanden og den nuværende Real Madrid-træner Jose Mourinho være manden, der skal stå i spidsen for Chelsea, som han gjorde det i perioden 2004-2007.- Jeg kan sagtens se José Mourinho i Chelsea næste sæson. Det vil overhovedet ikke undre mig, men man skal først have en afklaring på, hvad der skal ske med Villas-Boas. siger Champions League-reporter Luna Christofi til Onside.Det lader dog til at Abramovich har mere tålmodighed med den unge AVB, end man har set med tidligere trænere. Enten fordi man hentede ham i Porto for et kæmpe beløb, eller fordi han har overbevist klubben om, at det kræver tid at implementere det nye spilkoncept.- Engelske journalister er sikre på, at han snart er fortid, men der er sket en ændring i Chelsea. Han har fået langt længere snor end Scolari fik det i sin tid.- Hvis Abramovich vil noget med det her Chelsea-hold, så skal han beholde ham. Jeg kan godt se, hvad Villas-Boas prøver på med holdet, men det er noget der tager tid. Det er ikke noget, man kan lave om på en halvsæson, vurderer Christofi.I går kunne Indkast.dk berette, at Rafa Benitez var meldt til klubben på rygtebasis, men det ville være intet mindre end en katastrofe, hvis Abramovich vælger at ansætte spanieren med fortid i Liverpool. - Det ville være rent selvmord, hvis Rafa overtager. Villas-Boas har selv startet denne revolution, og den skal han selv afslutte. Der er brug for at rense ud i truppen for det første, og så er der brug for tålmodighed. Men har Roman Abramovich det? Det er spørgsmålet. Det bliver spændende at se, hvad der sker, slutter Luna Christofi
Jeg er helt enig i, at han skal have mere tid end én sæson i spidsen for Chelsea. Helt enig i Det Luna Christofi så åbenbart har sagt. Og ja det hele afhænger af om Abramovich er villig til at lade Andre Vilas-Boas genemføre projektet. Hvis han bliver fyret nu har det hele været spildt efter min mening. Jeg mener mange Chelsea fans (i hvertfald de fans på dette forum, som mener at han skal fyres), bør slå koldt vand i blodet, og så accepterer at denne her sæson, bare ikke bliver en af de bedre. Jeg er okay med hvis ikke vi vinder noget i år, og hvis vi \"kun\" slutter på fjerdepladsen. Næste sæson er jeg overbevist om så vil blive bedre. Fortsætter det i næste sæson som det har været i denne, så fint så kan vi begynde at snakke fyring. Men indtil da, så skal Vilas-Boas blive i klubben også hvis det dårlige spil fortæstter.
Hvis vi skal være helt realistiske, så har det jo ikke kørt optimalt siden Ancelotti gjorde det. Det fortæller mig, at det er mere spillerne end manageren den er gal med
Nu synes jeg lige vi skal huske på at AVB næsten var \"opfinderen\" af Sturridge og Romeu. Helt ærgligt hvis man på en spilside satsede på i pre-season at Sturridge ville være topscorer i Chelsea var man så godt som rig nu, og end ikke Barcelona havde set talentet i Romeu (hvert fald ikke som start 11\'er i en af europas største klubber) Hvis Boas fik tid til at finde nogle andre genembruds-spillere så lugter det igen af et fyldt trofæskab
Jeg ku simpelthen ikke være mere enig padefar og skib97 :)
Det nytter bare ikke at være mod spillerne, man ved da selv fra livet at lederen skal have repekt hos personalet for at folk vil arbejde sammen og støtte projekter.
Det kan man jo ikke sige det gælder hos CFC.
AVB bliver kritiseret for mandskabspleje - taktiske dispositioner og struktur omkring spillestil. Så kan man sige der skal renses ud ja. Men ikke Lampard Cole, Terry og Sturridge. Det er da vigtigt der er en engelsk rygrad, som folk kan forene sig med. Det skal også være atraktivt at spille for CFC, det er det da ikke når lederen behandler sine folk som AVB (tænker på Anelka og Alex). Så kan man sige de er forkælede ja, men det skal de åbenbart være for at præstere.
Vi kan jo ikke få penge ind for dem vi har. Hvem vil matche Malouda, Bosingwa, Lampard og Luiz løn. De er jo ikke så atrraktive pt. og med et underskud på 620 mill. bliver man nød til at spille med det man har og få det optimale ud af spillerne.
Det magter han jo ikke. Forsvaret er usikkert og midtbanen hænger ikke sammen.
Spillerne spiller for sig selv.
Jeg syntes ikke AVB har det der skal til. Erfarring er meget vigtigt med et hold som dette og i en kultur som den engelske.
Jeg så helst Mourinho eller Goose. Men vil sku have det fint med Capello eller vores gamle fjende Benitez. Disse herrer samler omklædnings rummet og strukturere holdet nedefra.
Den med respekten den er jeg meget uenig i. Hvis spillerne har et problem med manageren, skal man sku være forsigtig med at smide ham på porten, fordi pludselig så finder spillerne ud af at hvis de bare weiner nok så får de deres vilje. Og jeg kunne godt forestille mig at nogle af vores drenge er nogle forkælede møg\'\'unger\'\'..
Det er en overgangsperiode med ny manager, og et hold som skal fornyes op visse på punkter (tænker slet ikke meget, 1-2 gode transfers kan vende det hele)
Jeg synes ikke problemet er AVB, men at problemet er spillerne... De ligger ikke op til hindanden og nogle af dem har meget \"opgivende\" udtryk. AVB vandt ikke the Treble i Porto af held... Han er en meget dygtig manager og tror han er den rigtige mand for Chelsea. Så må han sælge nogle af de \"gamle\" drenge, som Drogba, Malouda, Meireles for den sags skyld. Spillerne må også vise de gerne vil noget... Den eneste jeg ligger meget mærke til er Ramires fordi han kæmper som en hest og han giver ikke op selv om vi er bagud 3-0...
Synes Virkelig spillerne skal oppe sig!!!
Okay, nu er jeg ved at få nok af AVB! Han viser ingen klasse, og har ikke bragt noget (pånær nogle gode køb) til Chelsea. Tror Mourinho overtager! Abramovic vil have ham tilbage og vil give ham et tilbud han ikke kan sige nej til...
Det var da et værre resultat.. Så kun første halvleg og det var ikke imponerende. Hvis han skal gøre sig forhåbninger om at være at finde på broen efter sommer, så skal han sgu nok tæve napoli 2-0 hjemme...
AVB OUT!!! han har ødelagt mere end nogen andre trænere kunne....
og nej han skal ikke have mere tid.. den slags \"Barca\" fodbold som han vil ha, kan ikke lade sig gøre. Er ligeglad hvem der tager over, bare det er en der kan samle folk..
og så skal mourinho komme i næste sæson!!
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |