Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Best moment: Ramires

Hej Alle.

Tidligere på dagen meddelte Chelsea på deres officielle hjemmeside at Ramires er blevet solgt til kinesiske Jiangsu Suning, derfor tænkte jeg at vi skulle snakke om hans tid i Chelsea.

Hvad husker i bedst fra legenden?

Held og lykke Ramires! Tak for alt!

Skrevet af Ehazard17
Skrevet af 27/01/2016 - 20:16

Kommentarer

Jeg starter selv, hehe. Den nemmeste er målet mod FCB i CHL 2012. Det er også mit bedste moment, men jeg tager lige en anden. FA cup finalen i 2012. Ramires bar holdet frem og spillet fantastisk. Jeg husker stadig hvordan han kontrollerede defensiven og sendte Drogba afsted efter den ene stikning efter den anden. Legende!

Skrevet af Ehazard17 d. 27/01/2016 - 20:22

Jeg kommer ikke uden om målet mod Barca. Alt i det mål var bare perfekt. Fra Lampards aflevering, til afslutningen og selvfølgelig vigtigheden af scoringen. Klasse.

Ellers er det den enorme energi, som han altid bidrog med, som jeg vil huske ham for. Han var jo utrættelig.
Selvfølgelig var der også et par dumme røde kort, men det kan jeg nu sagtens se igennem fingre med. Det er han ikke den eneste, som har præsteret. Bare se samme Barca-kamp som tidligere nævnt. Her kan Terry takke blandt andet Ramires's scoring for, at sit røde kort ikke fik større konsekvenser end det gjorde.

Skrevet af Dwise d. 28/01/2016 - 11:48

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.