Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Best moment: Torres.

Hej.
Jeg synes det kunne være fedt med
en tråd omkring spilleres største Chelsea øjeblikke.

Så jeg starter og tager den udlejet (er jeg rimelig sikker på) Fernando Torres.
Den Chelsea spiller jeg mener har modtaget mest kritik i dette årti.
Legen går ud på i skriver jeres bedste øjeblik med Torres.

Ved ikke om i kunne lide det men jeg syntes det kunne
Være hyggeligt da siden er ved at dø lidt ud.

Håber i synes om legen/spillet:D
11 år siden
5276 visninger

Kommentarer

Ehazard1711 år siden
Jeg kan da starte:)
Det er nok den i alle
Tænker på når i høre navnet Torres.
Hans 'injury time' scoring mod Barca.
Champions Leauge Semi 2012.
Det var mit bud.
Ejerskov11 år siden
Sjov idé :)

Jeg tager en anden oplagt kandidat som også er et mål i de døende minutter.
Målet til 2-1 mod City 27/10/13:
https://www.youtube.com/watch?v=Vm6k5T4mYiM
Jorneii11 år siden
Jeg vil sige hans første mål i Chelsea trøjen mod West Ham i 2011! :D
SebastianLunnDK11 år siden
Nu da både målet mod Barca, og City er "taget" vælger jeg hans mål i Europa Cup Finalen mod Benfica.

Husker tydeligt hvor meget han kæmpede for at få scoret i Premier League, og at han så til gengæld var ustoppelig i Euro League :D
Kirk11 år siden
Den dag hvor han skiftede til Milan og Mourinho udtalede ''Torres kommer ikke tilbage!''
LilHenrik11 år siden
Torres var virkelig en stor personlighed i Chelsea, og jeg savner ham virkelig i Chelsea.
Det er svært at vælge et punkt som jeg husker mere end andet, for han arbejdede så meget for holdet :)
Dwise11 år siden
Jeg husker udvisningen mod United. Det var håbløst dømt, og ærgerligt for kampen. Virkeligt bittert at se på.

Ellers den legendariske afbrænder, igen mod United og symptomatisk for hans tid i Chelsea. I en kamp hvor han ellers havde scoret et fint mål.

Jeg var ofte forbavset over den, til tider, elendige teknik. Selvom han arbejdede godt for holdet osv., så står han måske for mig som det dårligste indkøb i klubbens historie. Måske i PL.
LilHenrik11 år siden
Torres's mål mod Bayern i UEFA Super Cup er også en af de ting som jeg husker, det var virkelig lækkert :)
Mart994911 år siden
Hans generelle måde til at score vigtige mål, men samtidig brænde virkelig mange chancer.
Godt vi kom af med ham synes jeg :)
Michael8211 år siden
Hvis jeg skal vælge et moment...

https://www.youtube.com/watch?v=GM4dW8cKW4c

Følgende... jeg var så ekstatisk der... hele øjeblikket var formidabelt. En lang kamp med en mand i undertal. Bagud 2-0 som først bliver gjort til 2-1 af et af Ramires' bedste mål nogensinde. Og så en lang bold frem, som Torres bare løber på... han skulle over en halv banelængde frem. En mand løbende bag ham... en verden som ser på... et stadion som gisner... og en fan i Københavns Nordvest kvarter som står op og glor på skærmen...

Det var en kæmpe opbygning og da han rundede Valdez og prikkede den ind... så hoppede jeg som en kanin på extacy :)

One love Torres. På ingen måder vores bedste angriber, men med et fantastisk humør og arbejdssom, selvom det ikke gik hans vej. Er glad for at han har fundet glæden i Atl. Madrid
Ehazard1711 år siden
Man kunne lave en med andre spillere?
Nogen der er med på den?
Michael8210 år siden
Ja da :)
Torres1910 år siden
Jeg var enorm Torres fan og er det stadig men det bedste var da han scorede mod Barca i 2012

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.