Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Bliver i også rørt?

Bliver i også rørt ved at se Chelseas vej til pokalen med de store øre? jeg så en video på youtube jeg bare vil dele med jer! og btw jeg kan ikke vente til premier leagur og CL begynder igen :(

Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=MsOPOrQAw7I

Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=eIHgbDTV6MQ

13 år siden
3521 visninger

Kommentarer

Oscar7Skipper13 år siden

Jeg ved næsten ikke hvad der rørte mig mest da jeg så den. Napoli kampen er meget speciel for mig og kan se Ivanovic\' mål igen og igen og får gåsehud hver gang!

Steen13 år siden

Jeg sidder og sveder lidt i øjnkrogen .... Det interview-klip med Drogba før sparket...

og Torres målet imod Barcelona .. der er jeg helt færdig!

De billeder oppe fra Camp Nou stadionet med Chelsea tilskuerne, som bare går amok når Torres løber derned .. og når han så scorer - WOUUUAAAH!!

Fink13 år siden

Præcis og ham den engelske kommentator der råber wooooaw får mig til at gispe indeni og hvor drogba står og kigger til den ene side og derefter den anden hvor torres løber ham imøde kommer jeg i tanke om hvor meget jeg kommer til at savne drogba! :s

Awekat13 år siden

For helvede, jeg sad med tårer i øjnene fra halvvejs igennem... Puha, det er jo en regular NSFW

SebastianLunnDK13 år siden

Da Drogba udligner i CL finalen, og Martin Tyler skriger \"DROBAAAAAAAAAAA\" giver mig det vildeste gåsehud! 

Fruerlund13 år siden

Det er noget af det smukkeste! Kan blive ved med at se det, og jeg får stadig gåsehud hver gang. Må også ærligt indrømme at der måske kan falde nogle dråber. 

Chelsea <3 <3

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.