Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea 2012-2013

Godt nok er det stadig alt for tidligt, der mangler stadig 1 kamp, sæsonens vigtigste kamp, måske endda den vigtigste kamp nogensinde i Chelseas historie, men jeg har tænkt mig at tyvstarte lidt.

Hvad ser i ske til næste sæson, eller hvad håber i på, og vær realistiske, ikke nogen Messi, Ronaldo osv. Hvilke spillere ser/håber i kommer til klubben, hvem ser/håber i er manager efter ferien.

Lad mig starte med at sige alt det jeg håber der sker.

• Klubben venter med efter EM at vælge en ny manager, hvis Tyskland gør det godt, så håber jeg inderligt på Löw, godt nok har Di Matteo gjort det fantastisk, men spiller har ikke været flot, og vi ved alle hvor vigtigt det er for mr. Abramovich at spille underholdende bold, derfor Löw. 
  • De spillere jeg godt kunne tænke mig komme er, en højre back, ved ikke hvilken, for vi har en ret god en i Ivanovic, og der er ikke mange der er bedre end ham. En midtbane spillere der kan kontrollere tempoet i spillet, ligesom Xavi eller Alonso, der ser jeg gerne en Joao Moutinho, Modric eller Witsel fra Benfica. Så til kant, Mata er offensiv midt, Sturridge har siden nytår været skidt, hvilket for mig til at tænke om han virkelig vil spille, eller om han bare sløser fordi han vil være central angriber, og Kalou og Malouda er bare ikke gode nok. Der går rygter om at de har signet Hulk, hvilket kunne være meget dejligt, prisen skulle være på mellem 30 og 35 mio euro. På den anden kant ønskede jeg mig længe Hazard, men siden han har meldt ud han skal til Manchester tænker jeg lidt på Adam Johnson, han er overflødig i Shitty, han er Chelsea fan har jeg hørt, og så laver han dejlige indlæg. De andre muligheder kan være Gaitan og Götze, men Götze har skrevet under på en ny kontratk for ikk så længe siden så det sker nok ikke, og vi har jo også lige fået Marin, men han ses nok mest som reserve. Og så den sidste position, det er angriber, og jeg ser Cavani eller Lewandowski som perfekte, 2 targetmen, der begge løber meget og kæmper meget, og er altid på det rigtige sted.
  • Ændre spillestil. Spillestillen bør ændres til mere kontrabold, og så lade de offensive spillere gøre deres job, ligesom i Bayern hvor de lader Ribery, Robben og Kroos om oplægene, og Gomez om målene, eller i Real hvor det er Di Maria og Özil der lægger op, og Ronaldo, Benz og Higuain score målene.
  • Overflødige spillere sælges.

Nu gætter jeg bare, men indtægterne af spillersalg bør være:

Malouda 50 mio kr

Kalou 0 kr

Drogba 0 kr

Essien(Hvor meget det end piner mig, så ser jeg ham simpelthen ikke komme tilbage) 100 mio kr

Turnbull eller Hilario 5 mio kr

Mulige salg:

Meireles 100 mio kr

Mikel 100 mio kr

Sturridge(Shitty er vilige til at give 200 mio kr) 200 mio kr

Torres 200 mio kr

Indtægt af salg: 155 mio kr

Indtægt af mulige spillersalg: 755 mio kr

Indkøbs:

Marin 60 mio kr

Hulk 250 mio kr

Moutinho 175 mio kr

Lewandowski 100 mio kr(Pga kontraktudløb næste sæson så bilig) eller Cavani 350 mio kr

Backup højre back 60 mio kr

Købs udgifter: ca 550 mio kr, med Lewandowski og ikke Cavani. Måske ingen af dem, for med spillere som Hulk, Moutinho, Mata og Marin bag sig bør han score.

Hvad siger i, hvad håber i på der sker, spillere træner osv. Undskyld hvis det for roddet eller sproget er lidt uklart.

13 år siden
5891 visninger

Kommentarer

chelseafan1713 år siden

Købs udgifter: ca 550 mio kr, med Lewandowski og ikke Cavani. Måske ingen af dem, for med spillere som Hulk, Moutinho, Mata og Marin bag sig bør han score.

Istedet for han skal der stå Torres

Og så håber jeg os på at de rykker flere af deres unge spillere op på førsteholdet og giver dem kampe.

Obi13 år siden

Tja, du sætter et muligt scenarie op, og Essien-salg tanken har jeg også gået med, med mindre han finder sit gamle jeg igen, ellers så ligner han en brede spiller, hvilket nok ikker er nok til ham, og det er han også for go til. Og han har stadig en salgs værdi. Mikel ser jeg som en brede spiller stadig med mulighed for at udvikle sig, og debatten har gået på om han var den nye Makelele eller den nye Viera. Nigerias vist nok tidligere landstræner mente at Chelea ødelage hans talent af med at placere ham så defensivt.

Selvom at Hilario eller Turnball ikke er verdens klasse målmænd, så tror jeg begge bliver, selvom jeg ikke er tryk ved Turnball og selvom jeg gerne så ham langt væk, så tror jeg han bliver. Sturridge, håber da han bliver, han er en del af det unge Chelsea, og noget helt andet, hvor skulle han spille henne på City\'s hold? De har Dzeko, Super Mario på bænken og Hazard er på vej. Tvivler i den grad på den historie. Dertil var vi tæt på Johnson der valgte City frem for os den vinter, og ja, han kunne være et godt aktiv at få til. Ingen tvivl.

Moutinho, han skulle kunne lave det ekstra ordinære ting og sådan en spiller har vi brug for der kan slå den sukker bal, der låser et beton forsvar op. Hulk gav jeg mit besyn i en tidligere tråd http://www.chelseafc.dk/forum/sindsyg-inkoebsliste-357/#16Malouda, Kalou og Drogba tror jeg er fortid i klubben, hvilken også letter på løn budgettet, for Drogba ligner ikke en der kommer igen, og Malouda har vært en skygge af sig selv i 2 år nu. Kalou bliver nok aldrig mere en en brede spiller.

Træner delen, der er jeg usikker, er lidt åben men har min fidus til Blanc hvis ikke Di Matteo skal forsætte..

Men go tråd, og godt med kød på.

chelsea210113 år siden
Rigtig god tråd... Jeg tror at både Turnball og Hilario bliver i Chelsea for jeg tror at Coutruis bliver en sæson mere i A Madrid. Som du nævner vil jeg helst ikke af med Essien men tror heller ikke han kommer tilbage, også hellere sælge ham nu hvor man kan få en god pose penge for ham istedet for han aldrig for nogle min på banen. Håber at Hulk kommer til klubben som en ny højre kant og hvis han kommer til klubben så kan jeg ikke lige se hvad vil skal bruge en ny angriber til for så kan Sturridge komme ind som substitut for Torres og så kan Lukaku blive udlejet ud i en sæson. Jeg håber også som du nævner en ny højre back selvom RDM har fået Bosingiwa til at se ok sikker ud, og har også hørt at Ivanovic måske skal til Real Mardrid fordi JM gerne ville have ham. Og tror ikke Hazard kommer til Chelsea han har sagt at han skal til en af Manchester klubberne, så det var sikkert derfor de købte Marin som deres \"andetvalg\" som en ny venstre kant. Håber også på en ny kreativ midtbanespiller som fx Eriksen.
Obi13 år siden

Men det sætte nu vores næste sæson i et andet lys, nu hvor vi kan kalde os Champions League vindere, og så betyder en 6 plads ikke så meget i det store løb. Vi er med næste år, betyder at der igen ruller en masse penge ned i klub kassen og tror vi igår tog et skridt imod det absolute elite, den drøm alle i klubben har haft længe..

chelsea210113 år siden
Ja nu betyder den 6. Plads ikke så meget. Jeg kan ikke huske hvor lang tid det var siden at AVB sagde at målet var at komme i Champions Leagues (hvilket var en 4. Plads) og nu er vi i CL så den 6.plads betyder ikke særlig meget. Drogba han skal da uden tvivl blive, er lige glad hvor meget han vil have i løn, han skal bare blive!!!!!
Steen13 år siden

Vi har seriøst fået stjerne nykker, og at Drogba skal blive uanset hvilket løn han kræver :P? Jeg er ovenud lykkelig - og råbte op og dansede rundt i min Drogba trøje igår aftes foran min kære svoger i hans tarvelig Bayern trøje :) Jeg har aldrig i mit liv før været så glad for Drogba, eller Sweini for den sags skyld :)

By the way - skide god tråd. Jeg kan sagtens se for mig det er en tråd man vil kunne diskutere længe i, hvis folk vil byde ind :) Spændende.

Mit syn på fremtiden, der indgår mine tanker, drømme og et lille hint af realitet...

Roberto di Matteo får tilbudt en kontrakt på 4 år. Hvilket han takker ja til. Han har bevist overfor RA for good hvor vigtigt det fodbold vi kan spille. Jeg tror på, han er mere interesseret i pokaler, end Barcelona bold, som har kørt den vilde skude i sænk. Jeg tror så tilgengæld at når Pep Guardiola kommer tilbage om 2 år igen, at han har rigtig gode chancer for at blive træner i den blå trøje. 

Jeg tror på at der vil ske tre små salg. Malouda ryger til PSG som har været lun på ham i en længere periode, hvor jeg må sige jeg også tror han vil passe virkelig godt ind. Jeg tror på at Essein bliver solgt, og en spiller som Kalou også bliver solgt.

Jeg tror at Drogba får 1 sæson endnu, hvor den garanteret bliver fornyet igen. Bosingwa bliver på bænken, Ferreira forlader os. Torres bliver hvor han er, for han er kernen i det kommende agressive kontra-bold. èn ting hæfter jeg ved mig, når jeg læser rygter omkring Hulk. Hulk passer perfekt ind i stærkt fysisk kontra bold med Torres og lille hurtige Ramires, som sjovt nok også er fra Brazil (som Hulk).

Marko Marin købet er ikke \'for sjov\'. Det er et køb til at supplere op med købet af Hulk.  Marko Marin - Torres - Hulk, og Mata i bunden, og som midt: Lampard - Ramires. Det er virkelig et stærkt hold.

Jeg tror kun på vi ser 3-4 køb til sommer:

• Marko Marin
  • Hulk
  • én højre bak
  • én venstre midt bane

Jeg løber lige spillere igennem, hvordan jeg tror vores trup ser ud efter sommeren.

# Roberto Di Matteo

1 Petr Cech

2 Branislav Ivanovic   (Og nej - Real får ham ikke!)

3 Ashley Cole

4 David Luiz

5 Michael Essien  (Bliver solgt)

6 Oriol Romeu

7 Ramires

8 Frank Lampard

9 Fernando Torres

10 Juan Mata

11 Didier Drogba

12 John Obi Mikel

14 Florent Malouda   (Bliver solgt)

16 Raul Meireles

17 Jose Bosingwa

18 Romelu Lukaku   (Bliver udlejet?)

19 Paulo Ferreira    (Bliver solgt)

20 Josh McEachran   (Udlejet)

21 Salomon Kalou     (Bliver solgt)

22 Ross Turnbull       (Håber han bliver solgt)

23 Daniel Sturridge

24 Gary Cahill

26 John Terry (C)

34 Ryan Bertrand     (Får rigtig meget spille tid)

35 Lucas Piazon       (Får lidt mere spilletid)

40 Henrique Hilario

98   Thibaut Courtois   (Får en del spille tid)

99   Hulk

99   Marko Marin

99   Kyle Walker   (Hvorfor Kyle? Fordi så har vi hele Englands bagerste kæde)

Oscar7Skipper13 år siden

Dejlig måde du har sat det op Steen! Den låner jeg lige.

#             Manager tør jeg ikke sige. Jeg kan på ingen måde læse R.A.

1             Petr Cech tager en sæson mere

2             Branislav Ivanovic   

3             Ashley Cole

4             David Luiz

5             Michael Essien  Efter han kom tilbage fra skade har jeg ikke set så meget i ham må jeg indrømme. Jeg tror eventuelt han bliver solgt.

6             Oriol Romeu Tror ikke han har været tilfreds med sin begrænsede spilletid siden managerskiftet. Han skal spille mere ellers tror jeg ikke han er Chelsea mand længe

7             Ramires Har virkeligt udviklet sig efter en sløv første sæson i Chelsea.

8             Frank Lampard

9             Fernando Torres 

10             Juan Mata

11             Didier Drogba Personligt håber jeg på en kontraktforlængelse

12             John Obi Mikel Jeg synes han spillede godt i går og jeg tror han fortsætter på den defensive midtbane

14             Florent Malouda   bliver solgt

16             Raul Meireles

17             Jose Bosingwa der skal købes en stærkere højreback

18             Romelu Lukaku   Han må og skal have mere spilletid! Tror måske han bliver lejet ud

19             Paulo Ferreira    sælges

20             Josh McEachran   skal have spilletid 

21             Salomon Kalou     bliver R.D.M, bliver Kalou også

22             Ross Turnbull       

23             Daniel Sturridge

24             Gary Cahill

26             John Terry (C)

34             Ryan Bertrand     

35             Lucas Piazon       

40             Henrique Hilario

98   Thibaut Courtois  Håber han bliver lejet ud igen da jeg ser Cech tage en sæson mere 

99   Hulk

99   Marko Marin

der var sidste år snak om Van der Wiel. Muligvis ser jeg ham på højreback

Awekat13 år siden

Til oplysning kan jeg fortælle, at Ferreira og Kalou har kontraktudløb, og kan derfor ikke sælges.

WilliamB13 år siden

Steen, tror du seriøst at Kyle Walker er i Chelsea, når vinduet lukker igen? :) Jeg ville være lykkelig, men det tror jeg slet ikke kommer til at ske. Han virker til at være glad i Tottenham, og så tror jeg næppe han vil skifte til en af Spurs\' værste rivaler.Men hvorfor tror du han kommer?

chelseafan1713 år siden

Nu går der rygter om at Torres er utilfreds over at han ikke startede osv. i finalen, og hvis det passer, så må jeg da sige at han er en af verdens allerstørste divaer, og at han bare skal skride, han har fået 3 chancer for at vippe drogba af pinden, ikke en gang lykkedes det, da han kom til klubben, i starten af denne sæson, og så da Drogba var til africa cup, og nu hvor drogba er i storform forventer han at spille, og så endda lige efter han har vundet 2 pokaler, hvilket er 2 pokaler mere en han har vundet med en tidligere klub, så vil han væk.

Endnu engang, hvis rygtet passer at han er utilfreds, så siger jeg sælg til den der byder højst, hurtigst muligt.

Steen13 år siden

Chelseafan17: Is på ... Divaer i junglen er noget for kællinger og uintelligente mænd. Jeg tror ikke på det.

William: Ja - jeg tror at Walker er et seriøst bud. Det er lige så meget et drømme sceanrie som et seriøst bud. Jeg har også skrevet hvorfor :) fordi så har vi den bagerste kæde i Englands-landshold, OG - Vi er CL vindere... Hvad skal Toffies spille næste år? Europa League.. Vi har momentet og et defensivt stærkt hold, som han vil kunne se sig selv i en STOR rolle i. Jeg tror på at hvis de byder på Walker, ville han være forholdsvis nem at overtale, det var nok snare Redknapp der bliver den svære.. Men alt kommer vidst til alt, når vi taler om beløbet de vil byde på den formstærke gut. Se Modric, han vil også væk nu :) Tottenham er IKKE det samme hold til næste år. De bliver svækket.

Awekat13 år siden

@Steen: Toffies = Everton. Der spiller Kyle Walker altså ikke, han spiller i Spurs. Og ganske rigtig som du skriver spiller DE i Europa League (LOL).

Steen13 år siden

DOH- Jesus Christ. :) Jeg mente selvfølgelig Spurs..

Drogba13 år siden

Jeg gad virkelig også godt at se Kyle Walker i Chelsea, men jeg tror ikke det sker da vi har Ivanovic som første valg og en ok stedfortræder i Bosingwa. Derudover forlængede Kyle Walker også sin kontrakt i sidste måned, så jeg tror på han stadig er Spurs mand i næste sæson. 

En spiller jeg virkelig godt gad at se i Chelsea er Hulk! Jeg synes han har hele pakken! Scorer mange mål og laver rigtig mange assist.  Han er desværre bare en dyr herre.

Chelsea4evertrueblue13 år siden
Bosingwa har kontraktudløb her til sommer og har spillet sin sidste kamp. Han skifter evt til Real madrid. Hvis Drogba smutter skal vi have en målscorer der er garant for 20 + mål. De koster. Jeg kan få øje på 3 muligheder Cavanni - Llroente eller Higuain. Hvis vi vil have Higuain frygter jeg det kan være som en bytte handel med Ivan eller en anden stor profil. Skal vi have en ny Højre Back kunne det være spændende med ALves. Han er jo stadig ikke enig med Barca om lønnen i hans kontrakt, han kan også bruges som wing.
Steen13 år siden

Danni Alves i Chelsea? Så bliver jeg virkelig ked af det. Virkelig ked af det. Han er en opblæst nar med sukker på. :( Bosingwa er historie i Chelsea, og jeg tror ikke på at Ivanovic rejser fra Chelsea. :)

Hvorfor er der ingen der tror på Falcao i Chelsea til sommer. Han er bedre end Higuain

chelsea210113 år siden
Hvorfor en ny angriber? Vi har Torres, Sturridge og Lukaku. Jeg mener vi skal ha en forstærkning på midtbanen en meget kreativ lidt ala Mata, Chelsea spil i år har der næsten ikke været noget kreativt i.
Obi13 år siden

Jeg stiller mig også i den kø at det ikke er en angriber vi mangler, (kommer naturligvis an på hvad for en opstilling der vil blive brugt fremover), men det er på midtbanen at der er mangler..

Snitteman13 år siden
Håber vi skiller os af med meireless. Essien ryger sikkert også. Malouda og Kalou skal også væk. Hvis vi kan købe Cavani og vidal. Ville jeg blive rigtig glad. Hvis vi kan købe Hulk/ hazard og Walker/ Van der viel. Håber virkelig ikke vi får alves. Hader ham så meget. Steen: jeg tror Falcao kommer. Han er også rigtig god vil bare hellere have Cavani. Men Falcao er bestemt en rigtig god erstatning.
Steen13 år siden

Jeg har det lidt sådan, hvis vi endelig skal have en ANGRIBER, så mener jeg det skal være Falcao. Dog ser jeg ingen grund til det, da vi har Torres, Sturridge og Lukaku. Men nu har vi købt Marin også mangler vi vel bare Hazard og Hulk :) Så er den der.. Midtbanen spiller Marko Marin også supremet, så mon ikke det var en mulighed, HVIS Hazard ender i London? Van der Viel var måske heller ikke nogen tosset ide, men jeg sætter min lid til Walker :) Han er satme en dygtig ung gut med fat på støvlerne!

Torres har lavet 1 mål hver fjerde kamp (0,23) i snit. Lukaku er rookie og Sturridge ikke target man (men en god angriber i 4-4-2). Skal the kings of europe satse hele kurven på Torres til næste år når vi skal forsvare vores title og blver holdet alle vil slå?? Der skal spilles endnu flere kampe næste med charity shield Super cup og VM for klubhold. Det er da MEGA uambitiøst. Selvfølgelig skal der være en ny angriber der fungerer som ene mand på top 4-3-3. Falcao er også meget velkomen
chelseafan1713 år siden

Derfor  Chelsea4evertrueblue mener jeg at de skulle gå efter en Cavani eller Lewandowski, de begge er godt nok ikke decideret targetmen, men de er begge lidt store og stærke, intet i forhold til Drogs men stadig, de kan holde på den.

Hvor vild jeg end synes Falcao er, så tror jeg ikke han passer ind, han er mere en Torres type, en der skal have service, selvfølgelig kan han også noget selv, men til at tage bolden ned, dribble en man osv, skabe noget helt selv så er Cavani det bedste bud.

Jeg er enig med dig mht Cavani og til dels også Falcao. Tror dog ikke ham Lewandowski er god nok, han er ret ny i Dortmund og på denne scene skal der mere til end en god sæson. Hvor han kom på afbud. Jeg ved heller ikke med Hulk (selvom navnet kan sælge mange trøjer) har han vist noget mod de store hold i CL??
Duxii13 år siden

Portos wing Hulk har længe været en eftertragtede herre for Chelsea, men den intense interesse har aldrig udmyntede sig i noget konkret. Nu fortæller spillerens agent dog, at man er klar til at gå i forhandlinger med Chelsea, hvis de smider et acceptabelt bud efter den stærke brasilianer. - Vi er klar til at gå i forhandlinger med Chelsea, når som helst og hvor som helst. Vi kender interessen, men der er intet konkret i øjeblikket. Han synes godt om Premier League, og Chelsea er en god klub for Hulk, fortæller agenten Teodoro Fonseca til Daily Mail. Porto krævede sidste sommer 750 millioner kroner for ham, men nu skulle portugiserne være mere samarbejdsvillige, og forlange godt 300 millioner kroner

Kilde: http://www.chelseasupport.dk/nyheder/hulk-agent-vi-er-klar-til-forhandlinger

chelsea210113 år siden
Jeg kan godt se jeres pointe. Men jeg siger bare at jeg ikke lige kan se hvorfor vi skal smide måske 300 millioner efter en ny angriber:) Med en ny højre back hved jeg ikke rigtigt mere, vi har Ivanovic som det klare førstevalg, vi har Bosingiwa som har spillet ok under RDM og så har vi Ferriea som også stadig kan være med, og til sidst har vi det store talent Sam Hutsinton som jeg mener har ventet mange år på at få sin chance.
Duxii13 år siden

Di Matteo har afvist første bud fra Chelsea.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1765240.ece

Den succesrige manager-vikar i Chelsea FC, italieneren Roberto Di Matteo, ved endnu ikke, om hans fremtid også ligger i Chelsea. Selvom han skaffede klubben den længe eftertragtede Champions League-triumf, så spekuleres der i, at klubejer Roman Abramovich vil have et større trænernavn ind som manager. Ifølge The Sun er italieneren dog i første omgang blevet tilbudt en et-årig kontraktforlængelse med de nykårede CL-mestre, hvorefter Chelsea så igen vil tage hans position op næste sommer.

Jeg kan sagtens forstå Di Matteo - det er jo også decideret til grin at man hænger sig så meget i at det skal være et \'etableret trænernavn\'.

Hvorfor ikke forsætte med Di Matteo? Manden har alt hvad klubben har brug for!

Edit: Ejerskov - Kan vi ikke få fikset sådan at indlæggene ikke går ud over rammerne?

Ejerskov13 år siden

Hey Duxii

Problemet kommer ikke i Firefox som jeg bruger, så derfor jeg ikke havde set det - jeg fixer det straks! :)

Michael8213 år siden

Jeg er enig i at RDM skal ha\' en længere kontrakt.

Jeg vil dog sige at jeg godt forstår hvorfor man måske er nervøs. Manden klarede FA/CL med den gamle garde (som nu kommer til at være forhistorie). Han har jo ikke vist sig som sådan.

Han har vist at han har sublimt mandskabspleje, samt at han er et taktisk vidunder. Men det som han mangler at vise er jo at han kan organisere offensiv bold samt få de unge ind i startopstillingerne.

Dette tvivler jeg dog ikke på at han ikke kan. Jeg tror at manden er rigtig god til at fortælle spillere hvorfor/hvorfor ikke de er med til bestemte kampe samt at han tør med de unge.

Jeg må sgu indrømme at manden havde nosser på størrelse med de store drenge da han startede Bertrand inde på venstrekanten. Ikke mange 20/21 årige der kan boltre sig med at de har STARTET INDE i en CL finale!

Duxii13 år siden

Torres slår fast at han bliver i Chelsea!!!!

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/article1765863.ece

Snitteman13 år siden
Michael: bertrand fylder 23 til august. Så helt ung er han heller ikke. Men stadigvæk modigt han lader ham spille da han ikke har spillet så meget igen.
Michael8213 år siden

Ok troede han var yngre. 22 er da også en ung herre :)

torres9luiz413 år siden

Jeg kan ikke lige finde et link, men jeg læste et sted at Chelsea regner med at købe tre-fire spillere. Mine bud ville være:

Hulk. De er klar hvis vi bare kommer med et bud. De kræver dog 380, men Chelsea vil kun byde 300. Dog tror jeg godt, at Abramovic godt lige vil vifte med pengepungen for at få ham.

Hazard. Han har udtalt at det bliver blåt, og det bliver i Manchester. Dog har han nået til enighed med både Shitty, United og Chelsea. Og da vi lige har vundet CL, tror jeg at vi har ret gode chancer for at få ham

tredje indkøb bliver nok en midtbane. Jeg tror at Essien bliver solgt, så vi skal have en ny bison.

Tæller Marin? Eller går han bare ind under spillere vi har købt? Hvis han gør så tror jeg, at vi højst sandsynlig for en ny højreback. Ferreira, og Bosingwa håber jeg bliver solgt, så vi mangler en backup, for Ivanovic, som jeg mener er vores faste højreback, og jeg ser ingen grund til at ændre det.

Spillere der bliver solgt:

Essien. Han har sgu mistet formen, efter han kom tilbage fra den skade.

Turnbull. Han er satme dårlig. Nu har vi også Courtois der kommer tilbage fra udlegning. Men han bliver nok udlejet igen. Hilario er meget bedre end Turnbull, så jeg ser ingen grund til at beholde ham.

Malouda. Han er ikke førstepriotet mere ude på den kant. Og med et køb af Hulk og Hazard, ville han aldrig få spilletid. Et salg til PSG er meget muligt, da Ancelotti tidligere har udtalt at han bestemt er et muligt transfer

Ferreira. Aldrig spilletid.Piv dårlig. Ja jeg kan faktisk ikke se nogen grund til at beholde ham. Bare ud med ham

Lukaku. Ikke solgt, bare udlejet. Han skal have noget erfaring i en anden engelsk klub, inden han kommer tilbage til Chelsea. Swansea eller Bolton kunne jeg sagtens se ham blive udlejet til.

Og så håber jeg at McEachran får mere spilletid, sammen med Bertrand.

Michael8213 år siden

Først og fremmest vil jeg gerne lige yde noget kritik til flere herinde.

1: Salg af vores spillere

Essien nævner flere skulle sælges... hvorfor? Som breddespiller er han fantastisk. Ja han er kommet op i alderen, men tror at han er som Drogba og vil gerne blive. Kan han nøjes med mindre spilletid (såfremt han ikke opper sit game), så kan jeg ikke se hvorfor han skal væk

Ferreira nævner i skal sælge... seriøst? Undskyld mig, men manden har aldrig klaget. Han brokker sig aldrig, men hver gang der har været behov for ham, så står han klar. Nej han er ikke superspiller. Nej han kommer ikke på 1 holdet, men brokker han sig over det? Nej. Kan han præsetere når der er behov for det? Gu-fanden kan han det!

Vi skal ikke ha\' monsterspillere sidende på bænken. En spiller skal gerne vide at han er sikret eller måske er en som forsøger at snuppe hans plads hvis ikke han præstere. Ferreira er en breddespiller som er der når vi har behov for det - han skal IKKE væk!

Lukaku bliver måske lejet ud, men med afgangen af Drogba er det et farligt move. Skulle Torres blive skadet har vi ikke nogen rigtig anden spidsangriber. Men han skal ha\' spilletid. Torres bliver nr. 1... Lukaku/Sturridge nr. 2. Sturridge evt. på en kant.

Turnbull forstår jeg ikke hvorfor i vil ha\' væk. Han er bedre end Hilario i min verden og Courtois skal ikke tilbage endnu. Han har selv udtalt at han vil blive i Atl. Madrid i den kommende sæson og evt. udlejes til en engelsk klub senere (som Joe Hart blev det) så han kan vænne sig til det engelske tempo og den engelske fysik. Fortæl mig lige hvorfor Turnbull ikke er god nok? Ja der var den fadæse imod liverpool... men... har Cech ikke også lavet fejl?

2: Køb af spillere

Af spillere jeg gerne så komme til klubben

Hazard

Hulk

Lucas

Jeg nævner de tre fordi jeg synes de tilføjer noget fantastisk. Og selvom jeg egentlig er mega glad for Neymar, så er jeg bange for at hans ego er for stort. Manden besider virkelig store evner, men jeg tør ikke spå om hvorvidt han er god nok til England. Fx om han løber med tilbage når han taber bolden eller om han er en Ronaldo anno 2008 tudefjæs.

Hulken har styrke, speed og et fandens skud. Hazard har dribleevner og kan suplere Mata, så Mata ikke er den eneste som kan sætte en person af og Lucas er en ung til midten. Vi har McEachran, men har vi andre unge midtbaner?

Vi må dog heller ikke glemme at vi har Kakuta igen næste sæson. Kunne egentlig godt tænke mig og se hvad han kan.

Mata1013 år siden

spiller vi næste sæson såden? her eller hvad.

chelseafan1713 år siden

Jeg tror ikke de går efter både Hazard og Hulk, kun hvis de skiller sig af med både Kalou og Malouda.

Til midtbanen, der ser jeg gerne en som Moutinho, han kan bevæge sig rundt over hele banen og finde plads, det kan Lampard ikke længere, og et af de problemer der har været i år har været at midtbanen har været for langsomt til at omstille bolden, derfor en mere frisk og fit Moutinho, Mikel er hellere ikke perfekt til kontrabold, han er for stationær, selvom han har været ekstrem god på det seneste så har de brug for en ny central midtbane.

Michael8213 år siden

Jeg er så uenig i jeres betragninger om Mikel... manden har tydeligvis bevist at han kan være med til at støtte forsvaret. Han er jo en vigtig brik såfremt man vælger at ikke køre offensive barcabold.

chelseafan1713 år siden

Michael82:

Jeg siger ikke Mikel er dårlig, men HVIS nu chelsea vil spille kontrabold, eller de vil spille som Barcelona, så er Mikel alt for stationær, der skal mere bevægelse. 

chelseafan1713 år siden

Hulk ser da bestemt ikke dårlig ud, 2 mål og med i det ene mod Danmark.

chelsea210113 år siden
Kan heller ikke forstå at i vil ha Mikel og Essien væk, Essien er da stadig en super bredespiller og han har heller ikke sagt han vil væk. Mikel er da stadig ung( husker ikke hvor meget jan er men tror under 25) og han spillet godt i de store kampe.
Ejerskov13 år siden

Obi Mikel skal ingen steder! Han er kun lige blevet 25 og den autoritet han havde i CL-finalen er utrolig at besidde i så ung en alder - jeg var meget imponeret!

Vi kan hurtigt blive enige om at han ikke yder meget offensivt, men han er virkelig stærk defensivt.

Ralfe13 år siden

Når Essien er i topform er han meget mere end en breddespiller. Jeg ville virkelig gerne se en \"diamant\" med Lampard - Essien og så Mikel liggende bag dem.

chelsea210113 år siden

Ralfe du har helt ret i at når Essien er i topform er han en af de bedste midtbanespillere i verden, men han har bare ikke været i topform i år.

Ja det kunne være spændene med en diamant formation men skal vi så han to angriber på toppen og så Mata lige bag ved dem:-) for så har vi ikke plads til Ramires som jeg mener er en af vores bedste folk i sæsonen...

Michael8213 år siden

Essien plejede ikke at spille den offensive plads i en diamant på midten. Det plejede at være Lamps, og så havde de Essien bag dem. Der hvor Mikel er nu.

Skulle det være, skulle vi spille med 2 CDM\'er (Essien+Mikel) og 1 offensive midt (Lamps).

Men mulighederne er mange. Essien bør kæmpe om pladsen med Mikel. Ramires kan løbe på højrefløjen (meget speed og stamina som få andre besidder).

Kæft jeg glæder mig til at se med næste sæson :)

chelsea2101: Super fedt avatarbillede du har dig :)

chelseafan1713 år siden

Så er det næsten officielt, Hazard ny Chelseaspiller, han har sagt på twitter han har bestemt sig, og på Goal.com siger de det er chelsea. Dejlig offensiv vi får os nu.

http://www.goal.com/en/news/9/england/2012/05/28/3132296/breaking-news-hazard-set-to-seal-chelsea-switch

Michael8213 år siden

chelseafan17: jeg har godt set rygterne, men det er ikke officielt at det er Chelsea. Han har bestemt sig dog.

Jeg så i følge Lillés twitter, at han egentlig ville ha\' spillet i MUFC, men da de ikke ville møde hans krav, så gad han dem ikke.

Jeg håber at såfremt han kommer til Chelsea, at han fralægger sig sit egobehov. Synes ikke at det er smagsfuldt at han lader til at være så primadonnaagtig. Og slet ikke før han har bevist sig i PL.

Det minder mig en anelse om Neymar som sagde Chelsea, så Real, så Barca så nogen andre... man bliver træt af det

Men du har ret i at offensiven kan se farlig ud såfremt vi også får Hulken!

WilliamB13 år siden

Hold your horses! lad os vente på en endelig bekræftelse! Som vi har set i de sidste uger, så bliver der sagt en hel masse om Hazard hele tiden, så lad os vente på at det bliver officielt.Men holy horse shit, hvor jeg lige kastede armene i vejret da jeg også læste det inde på goal.com :D

Drogba13 år siden

Jeg fatter ikke at vi er interesserede i Hazard, og at mange af jer gerne vil have ham! Han er vild, men også en smule overvurderet. Halvdelen af hans mål er scoret på straffe. Derudover har han udtalt han gerne vil spille som 10\'er rollen og der har vi vores kære Mata som stod for 12 mål og 21 assist i hans debut sæson i Chelsea!! Jeg nægter også at tro på at vi både kan få Hazard og Hulk, og der er jeg en af dem der meget hellere vil have Hulk som kan bruges som højre wing.  

Torres

Marin - Mata - Hulk

Derudover har vi Sturridge, Kakuta, De Bruyne osv. 

Alt i alt mener jeg det er spild af penge at købe Hazard!

Michael8213 år siden

WilliamB: Personligt så \"holder jeg lige mine horses\" til jeg finder ud af hvordan han er med resten af truppen.

Dog er det alligevel interessant at, såfremt det er sandt, så har vi en del belgiske fremtidige stjerner i truppen (De Bryne, Courtois, Hazard, Lukaku)

Drogba: Ja, har godt læst at han vil spille 10\'er rollen, men mon ikke at Mata ville ha\' godt af pauser også. Vi så jo hvor presset Chelsea var i sidste sæson uden Mata på banen og i PL er der trods alt et meget stramt program som i mine øjne betyder, at der er plads til udskiftninger hist og pist :)

Duxii13 år siden

Drogba HELT enig!

Hazard er sindsygt overvurderet, og jeg vil næsten gerne vædde med jer om at han bliver ikke en mega stjerne i PL.

Han kommer til at få det svært, meget svært.

Langt hellere have Falcao og/eller Hulk istedet for Hazard.

simonmathiesen13 år siden

Kunne enlig godt se at vi køber Hazard og så sender en Malouda den anden vej, hvis nu han skal sælges?.

Man kan også sende Kakuta (leje)?.

Måske :-)

Michael8213 år siden

Altså var det ikke det samme man sagde om Mata/Aguero/Da Silva/Ramires?

4 spillere som alle lider under lille størrelse.

Eneste forskel er at Hazard har et irriterende ego...

SebastianLunnDK13 år siden

http://onside.dk/nyheder/premier-league/hazard-har-bestemt-sig-ligner-chelsea

Så prøver jeg lige igen herinde, med linket :)

Han skriver at han har taget en beslutning, og nogle personlige kilder siger at han har valgt Chelsea..

chelsea210113 år siden
Hvis Hazard kommer tror jeg i er nød til at skille os af med Malouda og Kalou. Men en spiller jeg synes vi nærmest har glem er Benyayon som var blevet lejet ud til Arsenal inden denne sæson, han kan da også godt bruges som kantspiller( hved ikke hvornår han har kontraktudløb) men jeg tror at vi skiller os af med ham selvom jeg mener vi skal prøve at beholde ham...
Duxii13 år siden

Petr Cech har forlænget med 4 år så kontrakten nu går til 2016!

Det nye stjernehold! Nu når Chelsea så gerne vil udrense i truppen! 

Og Tillykke med Hazard alle sammen!!

chelseafan1713 år siden

Så er det blevet officielt.

Han har skrevet på sin twitter profil.

Jeg skifter til europa mestrene

Drogba13 år siden

Det er ikke officielt! Hazard har kun skrevet at han skriver under med Champions League vinderne. Ingen steder har han nævnt navnet Chelsea. United har også tidligere vundet Champions League. 

Hverken Chelsea eller LOSC har meldt noget ud endnu..

chelseafan1713 år siden

ja man kan ikke stole på det han siger.

TrueBlue13 år siden

Spændende med den bombe Hazard har fyret af her idag. Vil ikke tro på noget som helst før det bliver officelt hvor han tager hen. Tror også først at Chelsea vil hente nogle spillere når de har fundet ud af hvem der skal være den nye træner til næste sæson. 

Ellers fedt at Cech har skrevet under på 4 år, håber han kan forsætte med den gode sæson han havde i den her sæson. 

Peace Simon

Awekat13 år siden

Det hele er bare underligt. Det er vel ok med Hazard, men med så massive rygter om Hulk (som jeg hellere så i CFC end Hazard), og med et nyligt køb af Marko Marin + januar købet af De Bruyne, så tvivler jeg sgu desværre på at vi også får ham...

Øv bøv

Steen13 år siden

Awekat: Marko Marin gør det suprimt som venstre midtbane. Muligvis et alternativ til Lampard. Og som supplerende, før Hazard købet blev en mulighed.

Jeg tror at alt er muligt lige pt. alene af den grund at RA har lugtet blod og vil bibeholde hans klubs status i Europa(verdenen).

Jeg tror på han er villig til at smide 330-380 millioner efter Hulk, og det samme beløb efter Hazard, og spille: Hazard - Torres - Hulk - Mata(of.midt) og rotere i det.

Noget helt andet er, nu har jeg lige læst hele tråden igennem og falder over én ting. Alle elsker resultater, men må gribe ordret som Michael siger:

\"Eneste forskel er at Hazard har et irriterende ego...\" 

Han fylder utrolig meget, og han har fået nykker efter at alt hvad der minder om kongerne i fodboldens verden ønsker ham og vil give ham en nøglerolle i deres offensive bravo-fodbold. Hvordan kan det ikke stige en ung spiller til hovedet?  Jeg tror på med Robbie ved roret, så skal han nok få ham ned i stue temperatur igen, og en kold bajer nede i omklædningsrummet med et kærligt skulderklap fra Lamps og Terry, mon ikke han falder til også og får lidt hår på brystet? Det tror jeg :) Jeg frygter ikke hans primmadonna-want-to-be så meget, når man tænker på \"Den Gamle Garde\" og deres stab i ryggen!

torres9luiz413 år siden

^Jeg forestiller mig at vores opstilling bliver noget ala det. 

Får vi Hulk så har vi da massere af kantspillere

Hazard, Marin, Malouda, Hulk, Sturridge, Ramires, Kalou, Mata(Men han bliver nok ikke brugt derude mere)

Så jeg ville foreslå at sælge Malouda & Kalou. 

Måske forsvinder Sturridge også, men det tvivler jeg på. Han spillede en god halv sæson, men jeg synes at han er lidt for ego. Så jeg ville faktisk ikke have noget problem med at sælge ham (ikke fordi at jeg hader)

chelsea210113 år siden
Torres9luiz4 jeg tror desværre ikke at Hulk kommer til når vi nu har købt Hazard og så kommer Marin, og så kommer der også de spillere der kommer hjem fra lejeaftale af dem ser jeg mest interessant er nok enten Kakuta eller De bruyne men vi må jo heller ikke glemme Benyayon også er vi lige pludselig oppe på mange kanter så tror dsv ikke Hulk kommer :(
Michael8213 år siden

Chelsea2101:

Jeg er uenig. Jeg tror stadig at Chelsea har et utrolig godt øje til Hulken. Han har et voldsomt hårdt skud, kan drible og er hamrende stærk... og så er han wing.

Som jeg ser det lige pt. så har vi følgende angreb:

Central: Sturridge, Torres, Lukaku

Wing: Sturridge, Hazard, Mata, Kalou

Fløje: Ramires, Sturridge, Hazard, Kalou, Mata

Tror godt at vi kan passe Hulken derind :)

torres9luiz413 år siden

Jeg håber sgu at vi kan få Hulk. Han er jo kanon! :)

Jeg tror dog at vi desværre er nød til at sælge, for at få ham.

chelseafan1713 år siden

læste lige denne interessante artikel om Hazard.

http://bleacherreport.com/articles/1197759-eden-hazard-analysing-his-role-for-lille-and-where-hell-do-damage-for-chelsea

Mata har været ekstrem god på den position, tror i Hazard kunne komme ind og overtage Mata\'s plads. Jeg personligt tror at med de 2 spillere, og så en Marin, så vil de rotere frem og tilbage på de offensive positioner, ligesom Barcelona gør. Alle 3 spillere, mata, marin og Hazard kan spille de 3 offensive position.

Hvis i spørg mig så der det ud som om at ledelsen har en god ide om hvordan de vil have holdet til at spille, og det ser meget lyst og offensivt ud.

torres9luiz413 år siden

Fedt hvis han kan få gang i Torres igen.

Steen13 år siden

Det må jeg sige - jeg tror artiklen har fuldstændig ret, at købet af Hazard vil bringe det bedste frem i Torres igen. Hans lange stikninger vil være vejen frem :)

Puha det er noget af en start på silly season, med Chelsea in pole position for Hazard og Hulk. Det virker meget spændende og fedt at RA vil bruge penge. Men jeg er mere spændt på hvem der skal stille holdet og få spillerne til at samarbejde. Kan næppe forestille mig Gourlay og Roman på bænken
elnino913 år siden

Bænken:

Lukaku

Marin

Luiz

Meireles

Gregory Van der Wiel

Bertrand

Jeg håber begge transfer med Hulk og Hazard kører igennem. Herefter kunne jeg godt tænke mig at vi styrket defensiven. Her kunne Van der wiel der hallandsk landsholdsback være god alternativ som højreback. Kunne også godt se Bertrand få mere spilletid, hvis ikke så kunne Baines være et godt alternativ for Cole. Hvad angår defensiv midtbane, håber jeg inderligt at Essien rammer sit gamle niveau, eller kunne Javi Martinez fra Ath. madrid være god

WilliamB13 år siden

Javi Martinez, er fra Athletic Bilbao :)

chelseafan1713 år siden

Er der nogen her der kan forklare UEFA Financial Fairplay reglen.

Som jeg har forstået det så er det sådan at en klub kun må bruge de penge de tjener ind, kan det passe, for hvis det er sagen så tvivler jeg på at Chelsea klare sig, selvom vi lige har vundet CL og fået en stor pose penge osv, så bliver købene af Hazard, Hulk, Marin og hvis det kommer flere højere end det de har tjent i CL.

chelseafan1713 år siden

Lige meget, fandt en gammel tråd med det.

Steen13 år siden

Fairplay reglen er heller ikke hundrede procent færdig, og sat i process. Jeg tror først det bliver i løbet af 12/13 sæsonen den vil træde i kraft.

Fairplay reglen er udskudt til 2015 so far.
chelsea210113 år siden
http://sporten.tv2.dk/article.php/id-50818976:chelsea-siger-farvel-til-to-mere.htm Så forlader de os også :( vi har fundet erstatningen for Kalou og måske også Bosingiwa i kræft med at Hutsinton er kommet tættere på førsteholdet
Drogba13 år siden

Her de seneste dage er der startet rygter om at Chelsea vil hente Gregory van der Wiel fra Ajax for £8m til højreback pladsen.

Som du siger så er Hutch rykket tættere på førsteholdet og jeg håber at de ikke køber VDW og istedet bruger Ivanovic og Huch som backup.

Chelseagrunge13 år siden
  • Okay okay - jeg havde nok hørt for meget Grunge da jeg foreslog en opstilling, men her er mit bud. Selvfølgelig skal vi have købt Cavani,men jeg tror han kommer. Spændende hvem der kommer og Guardiola?
  • I øvrigt mener jeg, at Chelsea\'s officielle site er kedelig - ikke en man får lyst til at hænge længe ved. At en stor klub ikke har en god webmaster er mig en gåde.
  • Og til sidst - kommer Hazard?
Ralfe13 år siden

De kunne også begynde at give chancen til Tod Kane. Har han vist rigtig gode takter for reserverne og uholdet.

Awekat13 år siden

Chelseagrunge: Hvad havde du forestillet dig at der skulle ske på den officielle side?

Chelseagrunge13 år siden

Bare lidt mere gang i den - ser ved første øjekast lidt kedelig ud.

Mikkel8CFC2613 år siden

@Chelseagrunge tror det er urealistisk at Cavani vil komme til Chelsea, da han har kontrakt med Napoli til 2016 ( http://www.bold.dk/nyt/Napoli-bomber-forlaenger )

og han har da også udtrykt at han er meget glad for at være ved Napoli.

Tror det vil være mest realistisk at Falcao vil komme til Chelsea. Nu får Chelsea også en ekstraordinær chance for at se manden I aktion, når de skal spille Super Cup her den 31 August. og der har også været en del rygter omkring et evt. skifte til Chelsea.

Men håber virkelig ikke at Chelsea gør kunsten efter Man City og køber flere offensive spillere ind end de reelt set har brug for.

Tror at når sæsonen starter op igen vil vores hold opstilling se sådan her ud.

Marin som udskifter for Hazard, Van der Wiel eller Cesar Azpilicueta som konkurrent til Ivanovic og Falcao istedet for Torres, hvis transfer rygterne viser sig sande.

- Jeg synes nu Chelseas hjemmeside har et fint design og meget overskueligt ;)

men smag og behag som man siger

WilliamB13 år siden

Mikkel8CFC26, Van der Wiel er højreback, så han bør da ikke være istedet for Ashley Cole, eller hvad er din ide lige med det?

Mikkel8CFC2613 år siden

WilliamB min fejl!

var ellers sikker på han var leftback. men ja den er god nok, han er højreback. så kan jeg altså ikke lige se hvad vi kan bruge ham til udover som konkurrent til Ivanovic, som jeg synes er en af de bedste højrebacks i england pt.

Michael8213 år siden

Mikkel8CFC26

Husk på at konkurrence er med til at styrke. Hvis du som spiller ved at der er en som ånder dig i nakken, så løber du lige det stærkere.

Det er lidt som når man løber langt... er der en gulerod for enden, giver man sig lidt mere... eller hvis der er en dejlig dame som løber foran en, så giver man sig også lige lidt mere... eller det kan godt være at det bare er mig ;)

Mikkel8CFC2613 år siden

ja det er rigtigt, men vi har jo trods alt også Sam Hutchinson 22 år, som også spiller som right back, og ham gad jeg godt se spille for Chelsea\'s første hold engang. sådan at holdet også præget af nogle engelske spillere :)

Chelsea kunne jo også prøve at gå efter Leighton Baines som erstatning til Cole, selvom at vi godt nok også har Ryan Bertrand som konkurrent der.

Michael8213 år siden

Hvorfor? Ud over Bertrand har vi også Van Anholt på venstrebakken... begge i min optik glimrende unge spillere :)

Obi13 år siden

Helt enig Michael, det giver et helt forkert signal, hvis man konstant køber etableret spillere frem for at give de unge chancen, og tror næppe de blot vil side og vente på at de er \"klar\" på bænken..

Steen13 år siden

Obi: Enig, jeg mener også helt bestemt at Bertrand har den fedeste rolle ige pt. Han har verdens bedste back at lære fra, og har i CHAMPIONS LEAGUE finalen fået lov til at spille SAMMEN med ham, for at dække op nede i hjørnet og se hvordan det fungere og holde en spiller som Arjen Robben fra måltavlen.

Jeg må sige Ryan Bertrand overtager tronen fra Cole den dag tiden er inde.

Mikkel8CFC2613 år siden

Michael, mest af alt bare en idé, personligt kan jeg godt lide Baines, men ja så vil der jo godt nok ikke være så meget plads til Bertrand som fortjener at få chancen da han helt klart har vist at han kan blive en stor venstre back.

Hvis vi får får Van der Wiel og Hulk bør der være lukket for nye spillere. Evt bar Hulk. Vi bør selv være gode nok til at lave en Højre Back, når det skal være som Back up til Ivan. Midtbanen mener jeg virkelig vi har mange gode spillere og til de 2 pladser (4-2-3-1) Er der for mange Ramires og Lampard bør spille. Mikkel, Essien, Meirelles, Mchearran, Benayoun (smutter), Malouda (smutter vel) der er for mange i min menning. plus de unge. Så der er ikke det store behov. Få signet RDM og gør klar til at tage mesterskabet tilbage til broen.

Enig Chelsea4evertrueblue og synes også at det ville være lidt synd for Sturridge hvis Hulk kommer til klubben... Han er endelig begyndt at få spilletid, og han er stadig ung og kan udvikle sig rigtig meget endnu. Ville være ærgerligt at spilde sådan et stort talent

chelseafan1713 år siden

At købe Hulk vil ikke være at spilde Sturridge, det vil bare give ham en ny chance for at være angriber, lad os indse det, Torres er alt for svingende, og Sturrdige vil gerne være angriber, så lad ham komme ind hvis Torres ikke præstere.

Mikkel8CFC2613 år siden

Chelsea4evertrueblue kan altså ikke lige se hvorfor du vil af med Josh McEachran og Raul Meireles?

og er der nogen der ved hvad Ramires vil tilbage i Brasilien? han klarer sig da rimelig godt her I Chelsea og kunne gå hen og blive en meget vigtig mand i næste sæson.

chelsea210113 år siden
Mikkel8CFC2613 år siden
Obi13 år siden

Kommer an på hvilken formation at RDM vil køre frem over, men der er talent fulde spillere som Lukaku og Sturrigde sammen med Torres og med kreative folk som Mata og nu Hazard & Marian, så er Hulk måske ikke løsningen alligevel. Er i tvivl om hvad man skal, for man kan også komme til at købe for dyrt, for 350 mio +  minus, er mange penge, og når man har talent fulde spillere der er udlejet eller det man har i truppen i forvejen.

Mikkel@ Grunden til at jeg kunne forestille mig Ramires drog retur til brasilien, for mange sydamerrikanere der har nogle år i sig endnu tager gerne hjem, for at slutte cirklen af mens de stadig kan bidrage med noget. Ronaldinho tog afsted da han var omkring de 30, Tevez har meldt ud at han også slutter i Boca når tid er der. Vores egen Veron dog også hjem til Argentina, hjem til barndoms klubben og vandt langt om længe det guld de ønsket sig. En romantisk tanke de har de sydamerikanere..

torres9luiz413 år siden

Hulk mener jeg bør og skal være det sidste køb. 

Vi har ikke brug for nogen ny back. Vores unge spillere kan sagtens overtage pladserne.

Jeg synes lige i burde læse det her. Det er en mands mening med de unge, og jeg må sige at jeg er enig. Lad de unge få chancen i Carling Cuppen og mod de minder hold. Hvis de skal udlejes så udlej dem i det mindste til et engelsk hold. 

Skulle de ikke lære, hvordan det er at spille i PrL?

Det lærer de jo ikke i f.eks Genk eller Atl.Madrid. De får erfaring, men de skal jo også væne sig til PrL.

Næste sæson skal vi alstå bruge de unge. Piazon, McEachran, Lukaku, De Bruyne osv

Chelsea Football Club recently signed the highly coveted Belgian whizkid, Eden Hazard for an estimated sum of 32 million pounds. Now we are close to signing Hulk for a reported sum of 38 million pounds. Thats.. uhh.. 70 million pounds on 2 PLAYERS ?I am not going to be commenting on the club\'s transfer policies now. I am sure the officials know what they are doing.Make no mistake, the Chelsea youth academy is bursting with talent. Here\'s a list of the few names :1.Lucas Piazon 2.Islam Feruz 3.Nathiel Chalobah 4.Josh McEsharan 5.Nathan Ake6.Patrick Bamford 7.Jamal Blackman 8.Todd Kane 9.Amin Affane 10.John SwiftI mean, Just look at all that cheddar. I haven\'t even taken other names. These are just 10 of them !Wait wait.. I can\'t help it.. Lukaku, Bruma, Kevin De Bruyne, Marko Marin, Billy CLifford, Rohan Ince, Davila, MItrovic, Kalas .. My god .. Just look at these names ! These are the face of Chelsea\'s bright future.2 FA Cups and 1 Semis appearance in the last 3 years. That is the UNTAPPED potential waiting to burst in the Cobham Youth Academy of Chelsa FC.Which brings us to a question : Do we really need signings like Hazard ? People might argue that our youth players are INEXPERIENCED for the first squad. Do tell me how on earth are they supposed to gain some if they never get a shot at having some ?Hazard, Erikson, Goetze, Lucas Moura are all house hole names in world football. Why ? It\'s because they were given the chance.Loaning our youth to teams like Vitnesse, Hamburger SV, Genk. Do you really think that\'ll help our youth ? Why can\'t we loan them at good clubs in the EPL or the LA Liga ? Teams like Bolton, West Ham, Everton, Swansea, Sunderland could always look for a street smart loan signing every season.Wouldn\'t it better if we loaned a player like Lakuka to say Everton/ Stoke City than loan him to wilderness somewhere in Europe ? Or better still, Induct the youth into the first team slowly. Who says our youth isnt\'t good enough for the first team ?We never give them a chance. When we did, Look how it turned out. John terry is now a Captain, Leader, Legend. Ryan Bertand was good enough to nullify a player of Lahm\'s caliber in his UCL DEBUT, that too in the FINALS. Is that not QUALITY for you ? If we remember, During Carlo Ancelloti\'s reign, McEacharan was playing so good that he was actually keeping Mikel and Essien out of the team for some matches. Then what happened? Our form dropped, we got impatient and demoted Josh back to the bench and went back to the \'Experienced\' members of the squad. Sad.Another reason that people give is that since we are a top team, we got the pressure to perform. So we have to stick with the more experienced players all the time. Well, Aren\'t Man Utd, Barcelona top teams ? Don\'t they incorporate youth and still win ?We just need to trust our youth more. And let our club legends train them. That\'s good enough experience. We have already seen what Bertand has achieved after being trained by Ashley Cole. Just think about it. Lucas Piazon and McEacharan being trained by Frank Lamapard and Juan Mata. Kalas, Bruma being trained by JT, Cahill, Ivanovic and Luiz. Chalobah trained by Essien and Ramired.Courtois trained by Petr Cech.Lukaku, Feruz, Bamford trained by Fernando Torres. Would not that be the ideal situation ?Let the youth play in Carling Cups and against less strong teams. Thats how they\'ll learn. Not to mention the enormous amount of money we\'ll save ( read 170k week wages for Hazard and 70 million on 2 players ).The way forward isn\'t spending on big name players. It\'s creating Big name players of our own. Imagine the pride in watching Feruz and Lukaku scoring hat-tricks, Courtois making match winning saves, Chalobah making lung bursting runs, Kalas and Bruma doing a JT, Piazon mesmerizing us with him Samba skills.This is OUR golden generation. That is the vision that in heart of hearts, every Blue supporter wants to see, isn\'t it ? How our chest will swell with pride when we see maybe Piazon winning the Ballon\'o Dor someday.It\'s time that we let this vision, this dream happen. We are ideally placed to do so right now. And do, we must.Here\'s to a bright, self sufficient and glorious future for Chelsea Football Club. Cheers Amigos.

WilliamB13 år siden

Jeg ville måske have et lagt et link til den teskt, i stedet for rent faktisk at copy-paste hele teksten herind.

Steen13 år siden

Torres9luiz4: Teksten fejler som sådan ikke noget, og vi har allesammen den drøm - indeed. Det kunne være smukt. Jeg har fortalte det før, så sent som igår hvor jeg fremdrog Bertrand frem for en købe situation. Men noget helt andet er, de unge talenter skal ikke på banen før de er klar. Og jow Carling Cup/FA Cup er den perfekte ramme for deres gennembrud på første holdet. MEN, hvem tror I de træner med til dagligt? Os der følger med og ser billeder/film og smalltalk fra Cobham ved da, at de et par gange om ugen løber sammen med Youth-acadamy holdet... Og hvad tror I der måske sker der? Spiller de pokemon og drikker the? De træner sammen, og de unge har rigt mulighed for at sluge al den viden de kan. Og med det sagt, så er trænerne på acadamy holdet jo heller ikke helt uvidne og uden talenter.. Mon ikke de også kan klare opgaven :) For unge spillere er det bedre at have succes i deres liga end komme til de voksnes rækker og aldrig røre en bold.

Det jeg skrev tidligere (igår) omkring jeg glædte mig til at se hvad der ville ske i silly season når RDM får underskriften, var mere ment, hvor langt frem i tiden ser han? Ja - et sign som Hulk ser mere og mere uundgåeligt ud, og det er altså ikke noget dårligt sign. Og det skal lige siges, vi har likvidierne til det, så hvorfor ikke? Vi skal spille rigtig mange turneringer, rigtig mange kampe, rotation er vejen til succes.  I ved jo selv hvad der skete \"sidste\" år, sidst på turneringen, der var spillerne VIRKELIG presset pga. vi deltog i alt. Jeg tror på at RDM vil købe til acadamy\'et og se frem ad. Og hvis Pep skulle komme om ét år, så vil det være samme vej frem. Uafhængigt af hinanden.

Den tekst er blot endnu en sofa-træner uden vision eller en kontekst.

Hej Mikkel. Jeg tror og håber heller ikke McEachran smutter, det var ikke hvad jeg skrev. Meirelles ej heller (han måtte dog godt). Det jeg mener er vi pt har 6 meget gode spillere til 2 pladser i maskinrummet på midten. Ramires bliver, det han siger i artiklen er at han gerne vil tilbage senere i han karriere til Cruzerio Men ikke nu. Det lader til at Journalisten prøver at tricke ham. Han spiller i Chelsea i næste sæson. Hvad angår de unge spillere så SKAL de shine når de får chancen, de får ikke 5 kampes tillid. Det er der ikke plads til i denne klub. og de skal være den bedste i deres årgang. God er ikke nok på dette niveau. Jeg syntes vi er godt garderet. Måske vi mangler top angriber mere end vi mangler HUlk.
Chelseagrunge13 år siden

Nu ser det ud til at Rondon, Malaga skulle være et emne. Spændende, når jeg tilsyneladende ikke må få Cavani.

torres9luiz413 år siden

WilliamB: Ja det kunne jeg nok godt havde gjort. My bad! :) 

Så det er nok lidt sent, men værsgo: http://www.chelseafc360.com/2012/06/chelsea-and-its-youth-academy-mystery_11.html :)

Steen13 år siden

Chelseagrunge: Du får hjertens gerne få Cavani, sansynligheden for det er bare på størrelse med Læsø.. Beklager makker.. Men Den famøse angrebs duo fra Napoli bliver splittet her til sommer. Lavezzi skal til Paris SG, ligesom Thiago Silver fra Milan. Må indrømme at Ancelotti\'s hold begynder og se mere og mere skræmmende ud! Og Luka Modric har jeg svært ved at se skulle vælge United frem for Paris, hvis pengene er der, hvilket de er.

chelseafan1713 år siden

Det er officielt nu at Di Matteo er ny chelsea manager, en 2 årig aftale står der på deres hjemmeside.

Dejligt nok, og han har skam også fortjent det.

torres9luiz413 år siden

http://www.chelseafc360.com/2012/06/what-next-season-holds-for-chelsea-fc-7.html

Et lille preview på hvad vi kan ende med at vinde næste sæson. 

chelsea210113 år siden

Ja det er helt vildt...

Tror at vi vinder:Super Cup, Verdens mesterskabet, Carling Cuppen, Fa Cuppen, Champions League.

Det er det jeg tror vi vinder, jeg tror ikke vi vinder CS fordi City tror jeg er best lige i sæsonen optakten man hved aldrig men jeg håber virkelig på en Chelsea sejr men tror måske at nogle af spillerne er trætte. Jeg tror godt vi kan vinder PL hvis alt går godt og vi ikke har en \"krise\" som vi har haft de seneste par sæsoner sådan nogen der ligger lige midt i sæsonen. Super cuppen tror jeg godt vi kan vinde pga at A-Mardrid mener jeg at Chelsea er et bedre hold. Verdens mesterskabet den skal Chelsea bare vinder. Carling Cuppen fordi vi har en masse unge spillere der er ivrige efter spilletid. Fa Cuppen pga af bredden på truppen. Champions League for Chelsea styrer-

chelsea210113 år siden

Jeg tror at hvis vi bruger de unge spille i fremtiden vil det nok se sådan ud.

chelsea210113 år siden
Så blev de Bruyne udlejetbtil Bremen. http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2869398,00.html Hvad siger i til det syndes selv det er godt for De bruynes udvikling.

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.