Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

chelsea-angriber ligeglad med to trofæer

er i enige?

Romelu Lukaku har sagt at ha er helt ligeglad med Chelseas to trofæer.

Han siger at han ikke har er stor rolle i Chelsea.

http://www.dr.dk/sporten/fodbold/Premiership/2012/05/31/143505.htm

hvad er jeres menning?

13 år siden
1545 visninger

Kommentarer

Michael8213 år siden

http://www1.skysports.com/football/news/11668/7788006/

Lidt bedre beskrevet i skysports (en af de engelske sites som jeg har mere tiltro til)

Han nævner at han er frustreret over manglen på spilletid. Hvilket er forståeligt. Drengen er også kun 19, han skal huske på at det er ikke nødvendigvis der at man er får al opmærksomhed.

Men jeg er da ikke i tvivl om at han ikke vil få chancen hen over næste sæson. Hvem har vi ellers som spidsangriber ud over Torres (og evt. Sturridge)? Vi kommer til at skulle spille med om, hvad, 6 el. 7 trofæer næste år? Ved ikke om det var herinde jeg læste det, men det svarer til nogen af 60 kampe på en sæson som svarede til noget nær 2 - 3 kampe om ugen alt efter hvornår på året vi taler om. Især hen over julen ville det blive hårdt med Boxing-day programmet.

Jeg tror at AVB var \"ufin\" overfor Lukaku sidste år og RDM bare ville ha\' trofæer med hjem. Såfremt at RDM bliver genoptaget, så tror jeg at Lukaku får en rolle at spille, netop fordi han varierer fra Torres i form af sin kropsstyrke og størrelse, hvilket gør ham til en god target-man

Bare mine 5 cent

Steen13 år siden

Michael: Det har du fuldstændig ret i.. Jeg læste også godt den artikel fra Skysports imorges, og tænkte også: manden har jo ret.

Jeg er også overbevist om at Lukaku får en stor rolle for Chelsea til næste år, medmindre de går ud og gør et eller andet crazy og køber Falcao.

WilliamB13 år siden

Ja, han er \"ligeglad\" med trofæerne på den måde, at han ikke mener at han oprigtigt kan sige, at han har vundet CHL og FA-Cuppen, simpelthen fordi han slet ikke har spillet i CHL-turneringen og, ja måske kun ganske lidt i FA-Cuppen.Jeg har, ligesom Michael, også læst den på Skysports (af samme grund: mere pålidelig), hvor i Lukaku siger, at selvom han ikke føler det er nogle trofæer han kan sige han har vundet, er han ikke desto mindre uhyre stolt over at være i en klub der har vundet CHL og FA-Cuppen.

Det er min mening om det.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.