Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

DD the King?

Didier Drogba has been officially voted as Chelsea\'s greatest player of all time in fans top 100 poll. #Legend

Didier Drogba : \"Thanks to all the fans who voted for me, I feel really honoured and proud as so many big players have been at the club before me and also at the same time as me. To be voted along side these big names is an absolute privilege for me, it really is. When I joined the club, I came to play my part. I am really happy to have been a part of Chelsea history and to get this award is amazing!\"

Fortjener han det?

Jeg mener klart ja, men husker dog stadig at han havde bedre spillere omkring sig end Zola, som han lige har væltet af pinden. 

Tillykke herfra!

13 år siden
1858 visninger

Kommentarer

Mikkel8CFC2613 år siden

Den simpleste måde at beskrive Drogba på; Legenden

Drogba13 år siden

Drogba er min all time yndlingsspiller! MEN jeg mener Lampard er den bedste spiller i Chelsea historien. Man har en tendens til at glemme hvor god han egentlig var nu hvor han er blevet ældre og ikke har samme niveau længere. Men for satan hvor var han god. 

Men Drogba har selvfølgelig også fortjent titlen!

Zola8613 år siden

Jeg mener at både Terry, Lampard og Zola havde været mere passende, mens Drogba kommer i 2. række.

Jeg er dog ikke overrasket over at vandt den foran Zola, da afstemningen er lavet idag, og det er trods alt knap 10 år siden Zola spillede i klubben. 

Der kan dog ikke lægges skjul på hans enorme betydning for klubben!:)

Awekat13 år siden

Stort tillykke til Didier. Ingen tvivl om at han har fortjent det.

Når det så er sagt, vil jeg mene, at Terry, Lampard, Zola - eller Dennis Wise, Ray Wilkins, Pat Nevin eller sågar Peter Osgood alle kunne have vundet den på lige fod..

Terry, Lampard og Drogba har været de bedste på deres position i verden, og været fantastiske igennem en lang årrække i Chelsea. Det er umuligt at sige at den ene har fortjent det mere end den anden - for de har afgjort så mange kampe på hver deres måde. Synes det er forkert af Chelsea at skulle lave sådan en afstemning eller kåring, da det sætter de andre spilleres lys under en skæppe...

Man må jo bare gå ud fra, at hver tid har sin \"bedste spiller nogensinde\", og skæbnen ville så, at Drogba scorede de 2 afgørende mål i Champions League finalen. 

P.S. Har kun respekt for den mand

WolfCFC13 år siden

Tja, det er jo svært at modargumentere DDs status eller kåring. Han var nok den bedste i en (god) periode, hvor Holdet vandt CL, 4x FA, 3x EPL, så kan måske godt forstå, at mange vælger ham frem for fx Zola, som jo var CFCs bedst i lidt svære tid, hvor man ikke kunne kæmpe om EPL eller CL! Så trofæerne har klart talt DDs sag. 

Men andre hold i verden laver da også sådan nogen kåringer nu og da, det er måske også mere for at se, hvad fans synes. Fansene har jo ikke ret meget at sige i, hvordan klubben føres til dagligt, men sådan kåringer giver et indblik i fx. hvem man skal kåre som årtiens spiller på holdet, hvem skal der laves statue af eller sådan noget (siger ikke at man skal lave et statue af DD o-O)

WilliamGj0213 år siden
Mærkeligt at han ikke er en legende på inde på den officiele hjemmeside http://www.chelseafc.com/legends
Mikkel8CFC2613 år siden

bare rolig william, han skal skam nok blive tilføjet til \"legends\"

apropos legends; http://www.chelseafc.com/legends-profile/legend/1966777

fantastisk menneske, mødte ham i London hvor vi fik en snak med ham. 

Obi13 år siden

Drogba, uden tvivl en legende og skabt store resultater, men den bedste nogensinde? Arrhh, der er jeg lidt i tvivl. Måske er det Cl finalen der stadig præger folk, men kald mig bare romantiker og gammeldags. Hvis du tør. Men går man 10 år tilbage, var det altså et helt andet hold med en go gang blandet landhandel af spillere, alt fra klasse, til overskud og over the hill. Men jeg vil sige at Drogba har ikke bare vært en solstråle historie, han har haft sine sæsoner under hvad man kan forvente og hans udbrud med han vil væk, som vist er kommet 3-4 gange i hans tid i Chelsea. Tilbage til romantiker og gammeldags delen, så har jeg stadig en svaghed for spillere som Marcel Desailly, Gianfranco Zola som for mig er legender jeg vokset op med, og siden kom Lampard, som har måske vært den aller mest stabile spillere i nyere tid. Zola har stadig min stemme, efter fulgt af Desailly/Lampard.. Petr Cech kunne vel også være et bud?

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.