Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Di Matteo fyret!

http://www.chelseafc.com/news-article/article/2986865/title/statement-on-roberto-di-matteo

I lyset af vores debat igår om Di Matteos jobsikkerhed, så kan jeg kun mene at dette er fuldstændig idioti fra klubbens side.

Sørgelig knee-jerk reaktion. Vi kommer jo for fanden ingen vegne med alle disse fyringer. What a fucking disgrace.

13 år siden
7826 visninger

Kommentarer

Awekat13 år siden

Jeg er mildest talt rystet...

Snitteman13 år siden
Nej det går sku lidt for stærkt for den russer. Det ender jo med ingen vil træne os da der ingen tillid er fra klubben. Hvem mon bliver den næste i den varme stol. Håber ikke på pep. Magter ikke det tikka takka lort.
Awekat13 år siden

Helvede og patter!!!!! Fucking magter ikke Pepsi Ravioli !!! KOM TILBAGE CARLOOOOOO... ABRAMOVICH MENTE DET IKKE... WAAAAAH

Blue4Life13 år siden

Forfærdelige nyheder at vågne op til. Vi bliver jo en joke i hele verden, hvis vi fortsætter sådan :( KTBFFH!

CFCSMITH13 år siden
Det er simpelhen så Sindsygt. Manden får det vendt så vi vinder CL..! Også når det går dårligt i 4 kampe bliver han fyret... HOLD KÆFT JEG ER GAL, lige pt.! Måske man kunne se på spillerene engang imellem.... Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :(
ironstar13 år siden

Jeg har det ligesom da vi fyrede Carlo og Mou, bare værre. Latterlig beslutning.

Det virker som om Abrahamovic bare har ventet på en undskyldning for at trykke på aftrækkeren. Han har nok fået et opkald fra Pep i går aftes. KÆFT det er lavt at fyre vores redningsmand efter et lille formdyk. Har han glemt hvad der skete for 6 måneder og 2 dage siden?

Duxii13 år siden

Skandale!

Intet mindre.

Nu må man sku se at få noget realitets sans i klubben - og forstå at man ikke bare laver et generations skifte over et par måneder - nu får vi en ny træner, og hvad så hvis han ikke kan bruge de spillere som er indkøbt så skal vi alligevel tilbage til basic!

FOR HELVEDE ALTSÅ!!!!!!!!!1111

Di Matteo du er stadig kongen!

Hvis det bliver Benitez går jeg AMOK!!!!!

Forhåbentlig vender Guus Hiddink \"hjem\"!

Chrmik13 år siden

Kære Mr. Abramovich ...

Jeg vil tillade mig at sige din handling ikke signalerer menneskelig indsigt og forståelse for klubbens historie/fans. Med din handling vil alle der har en håbløs mening om en klub de ikke kender få yderligere benzin til bålet, bålet hvor du står helt alene på toppen.

Desværre vil din handling efterlade endnu et aftryk i historien om de mange managers som har forsøgt si... g i diplomatiets ædle kunst på vegne af din ledelsesstil i een af verdens stærkeste klubber.

Du skal vide at vi som fans aldrig vil lade andet end klubben være størst og af den grund vil vi hilse den nye manager velkommen og håbe på det giver en mere langsigtet løsning for alle parter.

RDM gav os 19. maj 2012 og gjorde 23.15 denne dag til noget helt specielt, det vil aldrig blive glemt - vi ønsker ham det bedste på hans vej fremover som den store manager han er og græder blå tårer med det ene øje.

COYB!

Elholm8913 år siden

Pinligt...

Mere kan der ikke siges... Hold kæft hvor er jeg målløs..

Abramovich, du har mistet min respekt!

Pinligt... Pinligt... Pinligt...

Torres913 år siden

Reskekt til ROMAN, han handler bare hurtig, vi vandt sidste år, på den forkerte måde... MEN SIKKE ET ÅR ALLIGEVEL.. Jeg forstår ham 100 procent, men bare ikke ansæt Benitez...... DET MÅ IKKE SKE

Duxii13 år siden

Torres9 - Du laver forhåbentlig sjov?????

Vandt på den forkerte måde? haha hold nu op, der er ikke noget der hedder rigtigt eller forkert mht. at vinde.

Torres913 år siden

Kan sagtens følge Roman, han har en plan, der har og stadig vil komme til at koste penge... Han vil have sit hold og sin træner og det får han nok nu..... Synes har Gjort det godt og det han gjorde sidste år var mere en fantastisk og uforglemmelig.. Men som træner de næste mange år, det er slet ikke manden vi skal tro på.. Roberto held og lykke og håber faktisk om 10 år, at du vender tilbage... JEG VIL BARE IKKE HAVE Benitez, kun hvis det er en lappeløsning og alle ved det.. JEG VIL HAVE JOSE ELLER JOSEP...

AnnemarieA13 år siden
Det er løgn :-O
Thorsager13 år siden
/cry !!!\' Ved sgu ikke rigtigt hvad jeg skal sige. Er bange for at vi går en endnu længere svær periode i møde nu.
asgerkru13 år siden

kan ikke sætte ord på hvor skuffet jeg over ledelsen i chelsea, hvad er det folk i jakkesæt ikke forstår ved fodbold nogle kampe hvor det ikke går godt bum så fyrer vi da vores alle sammen elskede Matteo! :D love too Di Matteo <3 you will always be in our hearts :D 

ironstar13 år siden

Hah. Offtopic, men Skysports rapporterer følgende:

\"Didier Drogba has asked Fifa for special permission to move on loan from his Chinese club despite being outside the official transfer window. Fifa said Wednesday it is considering the former Chelsea forward\'s request for an exemption from international rules. Drogba\'s season with Chinese Super League club Shanghai Shenhua finished this month. \"The FIFA administration services are looking into it,\" Fifa said in a statement.\"

Så starter rygtemøllen :)

Mikkel8CFC2613 år siden

Roman Abrahamovich... jeg er helt mundlam...

Thorsager13 år siden
En vanvittig russer trykkede på knappen! Atomkrig... Nå nej. Men for fanden hvor er det dumt i mine øjne.
Duxii13 år siden

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1869002.ece

- Nu fortsætter farcen, kontinuiteten er i den grad røget. Det er ikke en gang et galehus, det punkt er vi passeret. De ligger, som de har redt, konstaterer Kjeldberg overfor TV2. - Problemet er, at ikke en gang en klubmand, som min gamle holdkammerat Roberto Di Matteo kan få lov. Når noget som det her sker, så mister jeg lidt af interessen for klubben, siger Kjeldberg, der ikke mener, at Di Matteo - Chelseas syvende manager siden fyringen af José Mourinho i 2007 - overhovedet skulle være sparket ud.

- Han var den bedste mand til jobbet, det er jeg ikke i tvivl om, siger Jakob Kjeldberg.

Skræmmende liste: Udover Di Matteo har også Avram Grant, Luiz Felipe Scolari, Ray Wilkins, Guus Hiddink, Carlo Ancelotti og Andres Villas-Boas siddet i trænersædet på Stamford Bridge.

JodyMorris13 år siden

Tjaa det er jo derfor at en brandslukker ikke skal fortsætte året efter, han kunne ikke andet end fejle :S

Jeg tror sgu jeg tager jobbet ses!

padefar13 år siden

Nej nej nej nej nej! Forfærdeligt! Jeg kan virkelig ikke tro det! Hold nu kæft en gang pis!

Jeg havde alt tiltro i verden til den mand :/ KÆMPE FEJL!

Men så hiv da Ancelotti tilbage! Bare hold Guardiola langt væk fra mit elskede hold!

Frede210713 år siden

Roman har aldrig været glad for Di Matteo. Så snart han fik muligheden, ville han smide RDM på porten. Det var en absolut nødløsning i hans øjne, da RDM fik en 2årig kontrakt. Der gik jo sygt lang tid, hvor RDM og alle vi andre var i total tåge over hvad der ville ske. Men hold da op, det er næsten ikke til at forstå. Hvad vil Roman gøre den dag, han får sin yndlingstræner PEP G., og vi så halvvejs inde i sæsonen får en dårlig periode, som tilfældet har været de sidste par sæsoner? Jeg er sgu lidt rystet over den lemfældige omgang med trænere. Og som nogen skrev, så ender Roman og ledelsen med at lave en klub, hvor man ingen har lyst til at være manager, og hvor folk og FANS fuldstændig mister ikke alene respekten, men også interessen!!! 

Obi13 år siden

\"Chelsea is a big club with fantastic players, every manager wants to coach a such a big team. I would never take that job, in respect for my former team at Liverpool, no matter what. For me there is only club in England, and that\'s Liverpool\" Rafa Benitez for et par år tilbage

Snitteman13 år siden
Obi: håber han holder sit ord. Duxii: Guus Hiddink blev ikke fyret han hjalp klubben i nogle mdr. Hvilket han gjorde super godt. Ham ville jeg meget gerne se tilbage i den varme stol.
Obi13 år siden

Men jeg var da lidt i chok da jeg læste det, men et eller andet sted, kom det ikke bag på mig, man kender efterhånden Roman. Men vi taler om 4-5 kampe uden sejre og en lidt længere periode hvor spillet ikke har vært der, men stadig alt for hurtigt at afskede RDM.. Pøj pøj til match vinderen i FA Cup Finalen i 97 og i 2000 & Liga Cup Finalen i 97 og senest som Talismand i FA & Cl sejre som træner. 

ChelseaFreak13 år siden

Vi køber da bare Pep Guardiola

Obi13 år siden

Hvorfor købe ham? Han er jo ledig på market. Men tvivler sgu på om han ikke er for blå øjet i defensiven, og det spil han er kendt for, om det ikke også ligger rigtig langt fra PL..

ChelseaFreak13 år siden
  • Er det ikke lige og stramme den?
WolfCFC13 år siden

Jeg er i CHOK! FUck det er sørgeligt! 

Obi13 år siden

ved godt det galje humor, men burde vi her på siden ha en \"Træner fyret\" emne, så hver gang vi få ny træner kan vi bare poste det der i. :) hvis galskaben forsætter ender vi da med at blive som i Palermo..

WolfCFC13 år siden

Rafa og Torres ryger ud af samme dør til januar!

Awekat13 år siden

Wolf- Tror du har ret, men tror først det bliver til sommer

Drogba13 år siden

Der florere nu rygter om at Di Matteo blev fyret for at droppe Fernando Torres til kampen mod Juve..

Obi13 år siden

Det kommer nok aldrig frem om det har haft nogen indflydelse. Men for en del år siden havde Real Madrid en træner med navnet Juan Ramón López Caro, som endelig ville sætte sig igennem, og da (the Real) Ronaldo spillet der, var den evige debat om hans vægt igen i fokus, og Caro mente at Ronaldo ikke var i kondition til at spille fra start, så en kur til ham, da han så blev droppet til en kamp, var Perez efter kampen, hvorfor nu lige hans Calacticos ikke spillet, og Caro forklaret, Perez gav ham et papir om hvordan opstillingen burde se ud (ud fra navne, ikke form eller lign), Caro nægtet, og han blev fyret kort efter, begrundelse: Dårlige resultater. Historien kom frem for et år siden..

Duxii13 år siden

Drogba har du en kilde til den udtalelse?

Pnajz13 år siden

Tror sgu bare han fik en kortere snor end andre.. Som set før sker fyringerne først i februar/marts måned, for at redde sæsonen.. Oftest pga den sædvanlige dårlige vinterperiode... Nu er vi allerede begyndt at dale ned af tabellen, og overlevelse i CL er på Shaktars premisser... Så Di Matteo fik ikke lov til at forsætte.. Respekt til Di Matteo for no hard fellings, og at han stadig er en CFC mand... Så må vi bare håbe at Benitiz kan få gang i Torres, som han gjorde i LFC:D

JodyMorris13 år siden

Alt det der med gang i Torres er sgu noget fis!

Manden har spillet under 3 managers i Chelsea og fejlet under dem alle, jeg frygter at med den ansættelse, at vi ikke henter en ny angriber i stedet for Torres, og at vi kommer til at lide under dette hele foråret :( !!

Dwise13 år siden

Faldt over denne kommentar fra Piers Morgan som er Arsenal-fan

In 8yrs, Abramovich has won 3 Prem Leagues, 3 FA Cups, 2 League Cups & 1 Champs League. He\'s a winner. Wish Arsenal had that mentality. Abramovich\'s only mistake was falling out with Mourinho. He\'s never found as good a manager since - because there isn\'t one. Abramovich plays to win. And he\'s made Chelsea winners. Arsenal have won nothing since he arrived - because we\'re happy coming 4th. So while everyone queues up to mock Abramovich, I salute him for transforming Chelsea and continuing to demand only the absolute best.

https://twitter.com/piersmorgan

Synes det er interessant at se hele denne situation fra en lidt anden vinkel. Ikke at jeg er enig i den beslutning, der er blevet taget, men jeg har en forståelse for, hvorfor man ønsker forandring.

Zola8613 år siden

Helt enig JodyMorris

Nedenstående link kunne være skrevet af mig selv. Han er spot on! Især det sidste afsnit rammer godt

If he wants my advice, it would be this...Suck it up and take the lumps you\'ve earned when commenting on Chelsea fans, and understand that respect is earned and not given. Adapt your system to the talented players that Chelsea already have, as all but a handful of them are certain to be here far longer than you otherwise. Don\'t make noise about needing to buy more players in January, because Chelsea have never been shy about spending money anyway. And win. Win a lot. Win more than Guus. I can\'t stress that part strongly enough, as winning is probably the best way to make Chelsea fans forget your hiring. Do these things, and I might even grow to like you. I doubt it, but stranger things have happened.

http://www.weaintgotnohistory.com/2012/11/21/3677414/chelsea-fc-fans-hating-rafa-benitez-perfectly-acceptable

Chelseagrunge13 år siden

Det er bare sørgeligt med RDM. Det leder mine tanker tilbage til Atletico Madrid hvor Gil y Gil totalt ødelagde kluppen med latterlige trænerfyringer etc. Den gang hed det \"Galehus\" - har vi fået et nyt Galehus hr Abramovich????

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.