Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hvem er træner til sommer?

Om nogle måneder skal Trænerposten have et nyt ansigt. Spekulationerne vil altid være mange i en klub som Chelsea, men hvem er egentlig interesseret i et job, som normalt kun varer 9-11 måneder. Bliver det en gammel kending, eller vælger man et lidt mindre kendt navn til at bygge videre på det nye hold. En 3. mulighed kunne være, at man valgte at forlænge aftalen med Benitez, som der, mildt sagt, er delte meninger om.

Hvem kunne være realistiske muligheder i Chelsea, og hvilken type træner mener i, skal lede holdet i fremtiden?

13 år siden
10531 visninger

Kommentarer

WilliamGj0213 år siden

MOURINHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dwise13 år siden

Tror faktisk ikke det er så urealistisk igen. Han har tydeligvis rodet sig ud i en konflikt i Madrid, og der er efterhånden mange, som ikke tror, at han er træner i Madrid efter sommerpausen. Og hey, der er jo en plads ledig i London :). Men han har det jo med, at blive uvenner med diverse ledelser, og sidst han var hos os, var ingen undtagelse. Men det ville helt sikket være en god mand for Chelsea.

Ejerskov13 år siden

Lige nu har jeg en (måske utopisk) forhåbning om, at Mourinho kommer tilbage til broen, hvor både ham og Abramovich har sidste ophold i baghovedet, og derfor begge har lært af fejlene og et langt og lykkeligt ægteskab udlever sig.

:-)

Elholm8913 år siden

Som sagt er Mourinho en oplagt kandidat, hvilket jeg også har en lille forhåbning om.

Ellers kunne Abramovich have en fræk plan om at tilbyde Diego Simeone pladsen, og derved måske også lokke Falcao samme vej. Jeg tvivler dog på at Simeone er interesseret i dette, da hans projekt i Atletico kører på skinner i øjeblikket, og da han selv er tidligere Atletico spiller.

RicoK13 år siden

Jeg mener også at Mourinho er en oplagt kandidat. Jeg tror heller ikke på at Mourinho er træner i Madrid efter sommerpausen. Jeg er 100% sikker på at Benitez ikke er træner i chelsea efter sommerpausen.

stentz13 år siden

Håber på Mourinho... og jeg tror ikke på at Mourinho er i Real Madrid efter sommer :-)

Steen13 år siden
Jeg så også gerne Mourinho tilbage i sædet, og som Ejerskov siger, må de have lært af deres fejl. Hvilket jeg også forventer lidt, er den store mulighed. Men for at stille et nyt spørgsmål - hvad tænker i om de flimrende rygter om Michael Laudrup til broen? Er det realistisk og er det smart?
stentz13 år siden

måske lidt realistisk med tror ikke på den er meget bedre énd rafa :) Laudrup kan skabe gode resultater for swansea men tror ikke det holde i så langt tid mere :) desværre

Awekat13 år siden

Håber på Mourinho, naturligvis.

Men kunne godt frygte han endte i City, og tror bestemt ikke at det er urealistisk. 

Laudrup er fantastisk, men tror ikke at Chelsea vil gøre Laudrup godt og tror heller ikke Laudrup vil gøre Chelsea godt. 

Dwise13 år siden

Synes egentlig ham Spalletti, som har været rygtet til Chelsea, virker interessant. Synes Italien har skabt nogle af de bedste managers i nyere tid. Ancelotti, Lippi, Trappatoni og Capello, har alle haft flotte karriere, og hvis Spalletti kunne komme i det selskab med Chelsea, ville det ikke gøre mig noget.

Min favorittræner i øjeblikket er uden tvivl Klopp. Han har skabt et fantastisk hold i Dortmund, og han må være i en klub fra øverste hylle, næste gang han skal have et nyt arbejde. Men tvivler på, at han er ledig til sommer.

En joker kunne være gode gamle Zola. Han har fået Watford med i kampen om oprykning, men om man vil vælge en manager fra det niveau, er nok urealistisk.

Steen13 år siden

Dwise: Dengang det var tale om at vi kunne genforenes med Zola igen, ville være som ass.træner/hjælpe træner for RDM.

Må sige at Klopp også er et interessant emne. Han ville muligvis kunne gøre det for Chelsea. Spørgsmålet er bare, om han rent faktisk vil væk fra Dortmund? Han har været ude og udtale at han ikke vil væk fra Dortmund før hans kontrakt udløber, hvilket var i ? 2015?

Denne Spalletti, hvad har han opnået, eller været i nærheden af, som Chelsea kunne bruge? Jeg tror ikke han har evnerne eller det CV som RA ønsker. Jeg betvivler ikke at han muligvis kan gøre det godt for Chelsea.. Men mon han er \"god nok\"?

SebastianLunnDK13 år siden
Vi skal ikke regne med at Klopp kommer til broen, desværre. Han har udtalt at han vil blive i Dortmund, til hans kontrakt udløber, og at han ikke vil skifte til Chelsea, Real osv.. Jeg så gerne Mourinho tilbage, og tror der er stor chance for at han kommer tilbage.
Elholm8913 år siden

Shit hvor jeg savner Roberto Di Matteo!

De tre dummeste fyringer under RA:

Mourinho

Ancelotti

Di Matteo

Obi13 år siden

Har læst et sted, har naturligvis ikke det link, men at Mourinho har skreven med Roman efter han stoppet i Chelsea, thumbs up!. Men en af dem der var en kæp i hjulet for Mourinho var Frankie Boy, som nu er i HSV, så tror at Roman er klar til at give ham et større ansvar mht truppen, det var jo der en af balladerne lå. Men når man ser rundt i europa, hvor mange top trænere der er endelig ledelige? Går ud fra Chelsea/Roman går efter en med lidt star kvalitet på sin cv.

Steen13 år siden

Obi: Lige præcis! Også det jeg mente med Spalletti, tidligere i tråden. Hvem kan egentligt løfte Romans krav og forventninger? Klopp, Mourinho, ?

Michael8213 år siden

Obi skrev:

Har læst et sted, har naturligvis ikke det link, men at Mourinho har skreven med Roman efter han stoppet i Chelsea, thumbs up!. Men en af dem der var en kæp i hjulet for Mourinho var Frankie Boy, som nu er i HSV, så tror at Roman er klar til at give ham et større ansvar mht truppen, det var jo der en af balladerne lå. Men når man ser rundt i europa, hvor mange top trænere der er endelig ledelige? Går ud fra Chelsea/Roman går efter en med lidt star kvalitet på sin cv.

Frankie? Som i Lampard? Eller hvem taler du om?

Elholm8913 år siden

Frank Arnesen

Michael8213 år siden

Elholm89 skrev:

Frank Arnesen

Tak - havde helt glemt ham.Men hvad var hans problem med Mourinho? 

JodyMorris13 år siden

Klopp har udløb i 2016.

Nu må folk komme ind i kampen mht. Di Matteo..

Den største fejl var, at han fik forlænget efter sommerferien, han var en midlertidig løsning altså en brandslukker. Som tydeligvis var mere tålt end ønsket af vores ejer Roman!

Jeg er sikker på at vi ser Murinho igen til sommer, HVIS han ikke vinder CL med Real Madrid..

WilliamGj0213 år siden

kunne også være sejt med Terry som spillende træner

Dwise13 år siden

Obi skrev:

Men når man ser rundt i europa, hvor mange top trænere der er endelig ledelige? Går ud fra Chelsea/Roman går efter en med lidt star kvalitet på sin cv.

Ja det er lige det, det er måske i virkeligheden vores største problem. For det er jo som regel sådan med toptrænere, at de har jobs. Det er også lidt tankevækkende, at Benitez gik rundt et par år, på ufrivillig ferie inden han kom til Chelsea. Men det ville derfor også være være meget belejligt, hvis Mourinho gik ledig rundt til sommer. Og måske endda før. Kan ikke rigtig se hvem, som skulle stå foran ham i køen til jobbet. Men det kan selvfølgelig være, at ledelsen har andre planer.  

Steen13 år siden

Hvornår har de ikke haft andre planer end vi har ønsket? Ansættelses af Benitez var den største fejl igennem nyere tid. Jeg må sige, at vi skulle have beholdt \"brandslukkeren\" til sommer, også måtte de have fundet den helt rette til rollen! Det kan ikke passe at et hold som Chelsea ikke kan få fingrene i den helt rigtige træner

JodyMorris13 år siden

Enig Steen

Ehazard1713 år siden
Har læst på onside at City gerne ville have Mourinho så tænkte jeg med det samme Mancini men er nu ikke sikker på han får lader City
WilliamGj0213 år siden

Ehazard17 mener du ikke hader i stedet for lader

Steen13 år siden

Mancini er sku en god manager! Det ville ikke være dumt ... MEEEEN.. fra City til Chelsea?

Obi13 år siden

De vil begge gerne bestemme og Grant så var noget sports direktør eller hvad han stilling nu var, så var Mourinho oppe i mod Roman, Frankie og så Grant. Jose var oppe i mod ejeren, aldrig en nem ting, men både Arnesen og Grant, som er personlige venner af Roman. Men det kom frem i efter den 3 sæson, hvor United havde taget guldet efter 2 år med Chelsea guld, og Jose skaffet FA cup\' hjem, blev han faktisk tilbud af Roman at fratræde. Mourinho takket pænt nej, og fik ikke mange kampe i den 4 sæson før han var fortid.

@Steen, Mancini, den mand jo så snot dum og bruger så meget tid på at beklage sig om alle er imod dem/ham, så mangler han penge til forstærkning og alt det andet pis han nu kan finde. Måske en typisk Manchester ting?? Mancini har ikke vist noget, der hvor han har vundet guld, har vært på billige baggrund og med rigtig mange penge i rykken. Næsten lige før jeg hellere vil ha FSW, men også kun næsten lige før..

f9t13 år siden

i don\'t know,

men jeg håber ikke det bliver rafa han ska retur til Spanien med Torres

byttehandel mellem Torres og Falcao så jeg glad!

Duxii13 år siden

http://billedeupload.dk/?v=MOtPg.jpg

Fra kampen igår

WilliamB13 år siden

Mourinho, ville jeg elske at se tilbage i Chelsea. Hvor ville det være et skønt syn, men som flere af jer også nævner så endte historien ikke så godt da Mourinho blev fyret for nogle år siden. Ikke desto mindre ville jeg hellere end gerne se ham tilbage.

En anden fyr der blive snakket meget om, også flere steder i forbindelse med Chelsea, er argentinske Manuel Pellegrini fra Malaga. Han er bestemt også en habil herre, efter flot arbejde i Villareal, derefter et år i Real Madrid (hvor han ikke bude være blevet fyret, selvom de intet vandt), og nu gør han det fremragende med begrænsede midler i Malaga. Skulle det ikke blive Mourinho, så synes jeg bestemt en mand som ham bør være med i overvejelserne.

Steen13 år siden

Duxii: Jeg så godt at han blev screenet på et tidspunkt. Der tænkte jeg også lige: \"Funky business!\" Hvis RA sacker Benitez og ansætter ham igen! :) Meeeen.... mon dog?

Pellegrini er udemærket, men har ikke klasse til Chelsea.. Ihvertfald ikke i forhold til RA\'s forventninger

Awekat13 år siden

Synes helt bestemt Pellegrini har klasse nok til Chelsea. Og tvivler på at man skal spekulere for meget i Avram Grants besøsg og hilsen med Roman. 

Men ak og ve, det er stadig alt alt alt for tidligt at spekulere på hvem det kan blive. Der kan nå at ske tusinde ting endnu

EmilMiddleton13 år siden
Hvad med zola han har da stort træner potientiale og så kender han jo også Chelsea godt
Duxii13 år siden

http://www.youtube.com/watch?v=uzcVT6TN2Zg

Forhelvede en attitude... \"Jeg er her alligevel ikke næste år - så kan i hygge jer i Europa League.\"

Er du gal et tudefjæs at høre på - havde han seriøst regnet med at folk ville støtte op om ham? hans tidligere kommentarer om klubben i mente.

Jeg tror vitterligt ikke manden forstår at for nogen mennesker er det ikke bare \'et arbejde\' at være fan.

Bliv nu bare fyret!

Dwise13 år siden

Enig med Duxii, det er meget uheldige udtalelser fra Benitez. Han har jo heller ikke haft resultaterne med sig, så forstår ikke rigtig hans arrogance. Synes ikke Chelseas fejl ligger i, at man kun har givet ham en midlertidig ansættelse, men at man overhovedet bragte ham til klubben i første omgang. Jeg tror ikke, at han holder sæsonen ud, og det har fra starten været dømt til at fejle. Ukompetent ledelse?

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Det nytter jo ikke at det er knap 50 % af medie omtalen bliver negativ.

Ja han er IKKE den rette mand til jobbet, men man skal støtte holdet og ikke blive ved med at være negativ om en person. Det forplanter sig til spillerne specielt de unge.

Lampard12313 år siden
Enig igen det er ikke manigeren skyld alene!!!! Intet menneske kan holde til at blivet svinet til hele tiden. Ja han er ikke den rette men et uintelligent menneske der bliver ved med at svine ham til! Støt ham istedet mens han er her!!!!
Duxii13 år siden

Jeg kommer ALDRIG til at støtte benitez! NEVER EVER - det syntes jeg ikke gør mig uintelligent.

Hvis i ligger mærke til det - så bliver der støttet op om drengene som der altid har gjort - det er KUN benitez der står for skud - hvilket er helt berretiget. Selv spillertruppen tror jo ikke på det han laver det er jo så tydeligt.

Det kan godt være at vi har kærlighed til klubben, men i skal huske på de folk som har fulgt Chelsea siden de blev født og bor i England - deres kærlighed er 100 x størrer end den vi har \"oversea\'s\"

Obi13 år siden

Hold efter så mange år i england, taler han faktisk dårligt engelsk, eller rettere uforstålig.Men at der er fans der er efter ham, han påstår selv at han er professionel, var han det, så gentog han ikke sig selv flere gange mht de fans der er efter ham, så ville han være den \"store\" og ignoere dem. Nu står han ligner en tåbe der gik lige i med begge ben og det er blot mere brænde til bålet om hans ansætelse i klub. Men han er inde på at de arbejder hårdt, så er det jo modsat det (rygte) at han startet træningen forleden med samle dem i midten og skælder dem ud for ikke at give sig og forstå hans taktik. Men ud fra alt det her og de dårlige resultarer, så burde han mod inden længe være fyret hvis man skal holde ham op mod RDM, som havde et håndfuld dårlige kampe, og fik sparket ud.

Dwise, ledelsen tror jeg vil alt for mange ting og de tænker ikke 2-3 år frem, kun lige nu og her. En rigtig ledelse der stolet på manager og truppen havde givet RDM lidt mere tid at løbe på selvom at der er var \"krise\". Se i både SAF og Wenger, de har haft perioder hvor der ikke lige har vært guld og luttere sejere, men ledelsen har bakket dem op og vist hvad de stod for.

#RafaOut

Frede210713 år siden

Rafa skal ud - hellere før end siden. Vi kan ikke have en mand, der angriber klubbens fans og ledelse så hårdt siddende. Det er der sgu ingen, der kan leve med! Desuden har ikke formået at skabe synderlig fremgang noget sted på banen. Ikke engang hans gode ven fra LFCdagene, Torres har han kunne få igang. Torres skal os væk - han kan ikke mere, og jeg kan ikke mere på trods at have støttet ham uendeligt siden han kom til. Nå, der kom lige lidt Offtopic med ind. Men som flere er inde på skulle vi selvfølgelig have fortsat med RDM. Nu må vi overlade trænerposten til en af assistenter, som kan sørge for at holdet bliver sat op til kamp, for kæmpes det skal der, når vi ikk spiller bedre, end vi gør, og så må vi få en ny mand indtil sommer. Mourinho nævnes mange steder som favorit - jeg må indrømme, at jeg ikke er 100 % overbevist, om at det er en god idé at få Jose tilbage. Manden skabte succes i klubben, og jeg elsker ham for det, men jeg ved ikke om han kan gøre det igen. Og så kræver en genansættelse af Mourinho os en forsoning mellem ham og RA. Drømmescenariet for mig ville være, hvis man fandt en relativ uprøvet gut, evt. fra egne rækker - en som RA elsker meget højt, og så gav ham 1000 %s tillid. Det sker selvfølgelig ikke, og hvis ikke det gør, kunne jeg godt se en type som Moyes gøre et godt job. Pelligrini kan være en løsning, tror dog ikke helt på den.  

Michael8213 år siden

Mourinho er stadig min favorit:

http://www.teamtalk.com/chelsea/8529052/Mourinho-favourite-for-Blues-post

Obi13 år siden

http://footy.dk/2013/02/27/benitez-jeg-forlader-chelsea/Off topic, så har både AVB, RDM mistet deres job efter et nederlag til WBA (ak alle de forkortelser), så kan være Rafa er ude søndag..

Dwise13 år siden

Spørgsmålet er, om Rafa overhovedet er træner i weekenden. Jeg synes, en fyring ligger lidt i luften, efter de udtalelser han fyrede af.

Steen13 år siden

Steve Holland ville også sagtens kunne køre Chelsea igennem til sommer... Jeg ser ingen grund til at ansætte en \"midlertidig\" for de sidste måneder.

Duxii13 år siden

Benitez er indkaldt til haste møde med bestyrelsen idag...

Spændene...

Michael8213 år siden

Apropos Benitez og en midlertidig løsning til sommer...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1928666.ece

John Terry som midlertidig spillende træner? Hvorfor har jeg en mistanke om at det kunne fungere? Ham og Lamps er jo alfaerne i den gruppe... og af samme grund mener jeg at JM ville være en perfekt løsning, da de jo elsker den mand.

For at vinde en gruppe, skal du kunne vinde alfaen over.

Elholm8913 år siden

Synes Chelsea tilhængere har behandlet Benitez helt forkert.

Vi har været alt for bløde over for ham! Han skulle være røget for porten for længe siden!

#RafaOut !!

Steen13 år siden

Michael: Jeg læste den godt og tænkte faktisk noget lignende det samme. Det ville nok godt kunne lykkes, med hjælp fra staben.. Sådan ment at JT ikke skulle være enevældende, fordi det ville smadre en rytme til sommer når der kommr en ny. JT skulle komme med foreslag til staben og strategisk/taktisk arbejde med Holland og de andre tosser. Og i fællesskab skulle de picke holdet til kampe. Det ville kunne lykkes i en kort tidsperiode.

Steen13 år siden

MUHAHAHAHAHHAHA

http://footy.dk/wp-content/uploads/2013/02/Chelskibj%C3%B8rnFooty1.jpg

Snitteman13 år siden
http://indkast.dk/index.php?nyhed=101952 Ifølge FSW så bliver han ikke fyret. Tror og håber jeg sku på. Ud med det røde svin.
Obi13 år siden

Det seneste rygte har vært Don Capello, som vist nok (intet bekræftet) at han er træt af livet i Rusland. Men han har jo star kvali med cv\' iorden og han sætter ingen over holdet, for han har i alle sine klubber vært føre hunden, og store egoer er blevet bænket for ikke at rette ind til højre. Meeeen, Mourinho, det vil være übber nice, stadig min foretrukken..

ChelseaFan2113 år siden

Capello kunne umiddelbart være en fin manager at få ind. Vi har før gjort det godt under italienere (Ancelotti, Di Matteo og til dels Ranieri) og som du skriver Obi, så er hans disciplin ikke til at tage fejl af. Spørgsmålet er mere om han kan styre den slags fodbold, som vores nuværende hold bør og kan spille?

Mourinho vil helt sikkert være at foretrække.

Steen13 år siden

CHelseafan21: Jeg er fuldstændig enig i med dig, at spørgsmålet skal ikke lyde på at han ikke er dygtig. Men hans fodbold er ikke den fodbold RA eller holdet spiller.. Mourinho ville være the-perfect-match

Elholm8913 år siden

http://www.givemefootball.com/333598-jose-mourinho-could-make-chelsea-comeback-in-march

Tjaa.. ved ikke helt om jeg skal tro på det. Jeg tror ikke han bliver fyret hvis man ryger ud, efter de to sejrer over Barca, og det tager man ret alvorligt i klubben. Desuden tror jeg at man lader Benitez fortsætte til sæsonen slutter, uanset hvordan tingene forløber.

Michael8213 år siden

SebastianLunnDK skrev:

Tjaa.. ved ikke helt om jeg skal tro på det. Jeg tror ikke han bliver fyret hvis man ryger ud, efter de to sejrer over Barca, og det tager man ret alvorligt i klubben. Desuden tror jeg at man lader Benitez fortsætte til sæsonen slutter, uanset hvordan tingene forløber.

Vær ikke så sikker... sådan som jeg har læst det, så skulle Capello være i overvejelserne til resten af sæsonen... og Mourinho til næste.

Under alle omstændigheder, så håber jeg at Benitez snart er historie i Chelsea

Steen13 år siden

Michael: I agree with you. Gid han var historie, og sikke en dårlig en af slagsen! Jeg så heller Steve Holland tage over for resten af sæsonen!

Obi13 år siden

Alle andre en Rafa, sæt Michael Jacksons abe Bubbles til at tage over, et gade kryds eller blind mand, en eller anden. Jeg vil med glæde give ham sparket.. Og få ham skudt med dag gry...

padefar13 år siden

Bubbles ville være et kæmpe skridt op! Er sikker på at hans taktiske viden nok skal komme os til gode ;) 

Spøg til side, selvfølgelig kunne det være alt for fedt at se Klopp i CFC, men jeg ser det ikke ske. Manden har sit BVB projekt, og tro mig, han lyder livet i Dortmund i fulde drag.. Helt ærligt, hvis jeg stod med den succes og den trup, så tror jeg sku heller ikke jeg smuttede..

Hiddink, Mourinho og Ancelotti er for mig nogle af de bedste emner pt., og heldigvis også dem der oftest nævnes. 

Ellers sidder jeg og tænker en del over Jupp Heynckes. Guardiola skal efter sæsonen overtage hans Bayern München, og det er stadig uvist om manden instiller karrieren, eller har mod på mere.

Men med de resultater han har fået (specielt i denne sæson, fy for helvede hvor er Munchen skræmmende) kan jeg ikke se hvorfor han ikke skulle være et emne i CFC, med den taktiske viden han besidder.

Så har vi i Juventus, Antonio Conte. En forholdvis ung manager (43) år, som også har høstet stor succes med et Juventus hold som for få år siden slet ikke var i nærheden af de gamle dyder. Det begynder at lugte at gamle tider i Torino, og denne mang har udentvivl en stor del af denne succes. Endvidere fornæmmer jeg ikke den store kærlighed fra ham til Juve, så jeg mener godt at han ville kunne fristes af et ophold på broen. 

Personlig så jeg gerne en Klopp type i klubben. Innovativ omkring sine taktikker, men stadig en person der vægter diciplin meget højt.

Som jeg skriver ovenover tror jeg ikke på selve Klopp, da han har det for fedt i Dortmund. 

Men en mulighed kunne være Ajax\' Frank De Boer. Med det spiller materiale han har, synes jeg han gør et fantastik job nede i Amsterdam, og der går ikke længe før andre storklupper også ser dette. 

JodyMorris13 år siden

Ja klopp kunne være spændende, men ser slet ikke vores trup passe ind i hans LAUF LAUF LAUF projekt.

Conte tror jeg ligeledes kunne fristes, men jeg er næsten sikker på at Murinho kommer!

Awekat13 år siden

Hverken Conte eller Klopp forlader deres respektive jobs til sommer...

Det er en skam at Louis Van Gaal har overtaget det hollandske landshold, ellers kunne han også være en mulighed. 

En anden ledig træner er Frank Rikjaard, men tvivler.

Jeg kunne godt håbe på Steve Clarke (tidl. ass. for Mourinho, tidl. Chelseaspiller og nuværende West Brom. træner). Han har haft en skide god sæson hos Albions og fået Lukaku til at blomstre så hvorfor ikke? Og han kender jo klubben glimrende...

Obi13 år siden

Ser hverken Frank eller Louis som mulige trænere, og vil da virkelig blive ked af hvis en af de 2 overtog til sommer..

Zola8613 år siden

Jeg tror (desværre) ikke på at RA vælger en klubmand (poyet, clarke, zola etc) 

Andre personer jeg så overtage jobbet til sommer er Guardiola, Klopp og Laudrup (selvom jeg ikke kan argumentere objektivt for at han er klar til Chelsea, men som dansk fodboldkoryfæ, kunne det sgu fedt med ham), men det ligner heller ikke at det bliver nogle af dem.  

Da alle ovenstående virker udelukkende, tror jeg desværre ikke på at vi får en træner som jeg vil juble over at se på Broen. Det skulle da lige være Mourinho ;)

Ehazard1713 år siden
Håber det bliver Laudrup så vi kan se deres kampe på 6-eren;)
Michael Laudrup har skrevet under på en kontrakt-forlængelse med Swansea frem til 2016, så han er vidst udelukket. De eneste to jeg ville juble over kom tilbage, ville være José Mouinho eller Guus Hiddink. Tænker også lidt på at Ancelotti kan være ledig til sommer, går der nogle rygter på.. Kunne det være realistisk at han kunne venne tilbage? :-)
Steen13 år siden

Jeg tror ikke på de slipper Ancelotti... Det er urealistisk, vil jeg mene. Gid det bliver Mourinho!!

Michael8213 år siden

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article1934961.ece

Rygtet siger at Mourinho har opsagt sin stilling hos RM fra og med sommer...

I sense a disturbance in the force... the Special One will arise again at the Bridge!

Chelsea4evertrueblue13 år siden

Ja den har jeg også læst men var det ikke i sunday mirror ikke lige de bedste kilder

Men det kunne være fedt, han kan få skuden til at sejle rigtigt igen, da spillerne lytter til ham og gerne vil det han siger. Helt klart den bedste træner for CFC, Læste i Harry Redknapp blogg i the Sun om dette emne den var meget sjov, men også reel.

Michael8213 år siden

Ja, ved ikke liiiige hvordan jeg skal forholde mig til det :). Men JM er min Gud... Uanset hvor tynde stråmænd jeg skal gribe efter, så gør jeg det...

THE PRODICAL SON MUST RETURN!!!!

FOR HE BRINGS THE TROPHIES AND THE AWESOMENESS!

Steen13 år siden

Hvis han har sagt sin stilling op, kan man kun vende det til én ting ... og det er CHELSEA!

Awekat13 år siden

Jeg vil insistere på at have min forbeholdne skepsis over for alle rygter, der lover Mourinho hjem, og forlængelser til Lampard. Jeg bærer simpelthen ikke skuffelsen, hvis jeg først har sat næsen op efter det.

Steen13 år siden

Awekat: Hvis man sådan, helt ærligt, skal stille sig op, og skrive de navne op på en tavle. Man finder realistiske til at tage over i Chelsea, i den nuværende situation, og hvad RA ønsker. Så findes der kun 3-4 navne...

Ancelotti

Klopp

Mourinho

Pep

Og hvem er tilrådighed eller kan købes fri?

Mourinho...

Jeg kan ikke se andre muligheder... eller tager jeg helt fejl?

Enig med Steen.. Vi har ikke råd til at satse på en ukendt manager, og at han måske floppe, som med AVB. Vi skal have en klasse manager som kan motivere spillerne, og vinder trofæer. Det kan Mourinho, og han er vel også snart ved at være den eneste mulighed. Conte fra Juventus, sagde han var smigret af rygterne omkring ham, og Chelsea men at han ville blive i Juve.. Gus Poyet, og Zola, synes jeg ikke helt har niveauet endnu, men måske nogle for fremtiden.

En joker kunne være Moyes fra Everton,ville han kunne få succes?

Steen13 år siden

Hvad har Moyes opnået af succes som ville kunne impornere RA til at lave en fastansætning? Det skal vi lige huske at have i mente

Elholm8913 år siden

Moyes er rigtig god til at arbejde med få midler, og udvikle spillere.

Men europæisk erfaring har han intet af. Han er slet ikke den toptræner som RA søger.

RicoK13 år siden

http://www.onside.dk/premier-league/abramovich-toever-med-at-bringe-mourinho-tilbage-til-chelsea

Michael8213 år siden

http://www.dailystar.co.uk/football/view/303360/%20

Som sagt - jeg tror stadig på \"The Special One\".

At hans datter er begyndt studier i London og han har købt bolig, er gode tegn... Men det afhænger (jf. rygterne) af at Abramovich fyrer Michael Emenalo og giver Jose Mourinho frie tøgler...

...

...

...

Jeg savler allerede

Wow! What a manager?? Synes det er alt for fedt, at han selv vil styre det meste, og gøre det til \"sit hold\" Vil det så også sige at han tager sig af transfers? For det ville da også være perfekt. Han har bragt nogle super spillere til broen i sin tid!

Michael8213 år siden
Heh, Abramovich er VIRKELIG ude med snøren efter Mourinho, hvis man skal tro rygterne :D

http://metro.co.uk/2013/03/13/chelsea-owner-roman-abramovich-tempts-jose-mourinho-with-350000-watch-3540064/

I øvrigt går der også rygter om at Hiddink ikke afviser en retur til Broen... pludselig kan denne sæson ikke slutte hurtigt nok!
Obi13 år siden
Den her sæson må endelig gerne snart slutte, det er godt nok vært lang og med en del skuffelser. Man værdsætter sejre, og meget skal ske før sæsonen har vært en giga skuffelse, ud over de sidste gode mdr sidste år, så har det godt nok vært skidt og hele banen. Kom nu bare med den træner som bestyrelsen/Roman vil ha og giver tillid til.. Der mangler ro, og det har man kunne se på resultaterne at der er sgu noget rumsteren i baggrunden..

Men jeg holder også lidt på mine tynde teorier:

Mourinho har tit sagt at han havde noget uafklaret i England. Ufærdigt arbejde i Chelsea?

Han skulle ha købt for et par siden en hus i London, med begrundelse for at han elskede byen. Lige til at flytte ind i!

Han har tit sagt at han vender tilbage til Premier League før eller siden.

Drømmen om at vinde CL med 3 forskellige klubber, den mulighed er tilstede i Chelsea.

More to come...
Awekat13 år siden
Som Obi og Michael82 også nævnte, så er der intensiverende rygter om Mourinhos tilbagekomst. Ikke nok med det, blev jeg overordentlig glad for, at rygtet om at Gåsen nu heller ikke afviser en tilbagevenden, giver mig lidt mere ro i maven.

Til trods for min egen massive kritik af FSW, så har jeg de seneste par kampe sgu fået ondt af ham, og mener virkelig ikke "The Booh-boys" gør noget godt for Chelsea F.C. - jeg mener at flere at spillernes dårlige præstationer kan ledes tilbage på den elendige atmosfære de er med til at skabe.
Ja det kan godt være det er den eneste måde at vise ledelsen på, at de skal respektere deres fans, men jeg synes nu nok er nok. Sidder sgu og får en dårlig smag i munden, når det eneste man kan høre på Old Trafford i en FA Cup Kvartfinale, er Chelsea fans der synger "Fuck off Benitez".
Det er ikke Chelsea værdigt. Det må være på tide at de fans snart støtter holdet når de kan, og så brokke sig når tiden er til det. Selvom jeg selv hader FSW, så gør han et stykke arbejde (om man kan lide det eller ej)...
Steen13 år siden
Awekat: well spoken!
Lampard12313 år siden
Ja det er sådan set det jeg har sagt hele tiden
2605farver13 år siden
Tror og håber at det bliver Zola, som kommer til sommer(: da han er legende i klubben, og kender klubben ud og ind. det ville ogå være bedst at starte med en lille træner or at komme igang (:
kom on chelsea(:
Ftorres913 år siden
Kan kun se Mourinho tilbage i sædet! Han har klaret det dårligt med RM i denne sæson, så jeg synes det er realistisk, at han er tilbage hos Chelsea efter denne sæson!
Cole13 år siden
Ved godt der bliver leget godt og grundigt med vores alles følelser, men:

http://imgur.com/C7bj9a5

ungdomstrænger I Porto.
Steen13 år siden
Cole: Du må ikke gøre sådan noget, puha... forventningerne er bare blevet så store :)! Lad os håbe det sker.. Jeg må nok også sige, jeg er næsten 100% sikker på det bliver Mourinho.. Hvem skulle ellers kunne blive ansat som "permanent" i RA's øjne?
Steen13 år siden
Hahah - lidt af det sjove læsestof, som Silly Season kan byde på...
MEN MEN - det giver håb!

http://footy.dk/2013/03/25/mourinho-tilbage-pa-stamford-bridge/
Ja, man kan da håbe han lige tager en snak med RA, og at han får hjemvé når han træder ind på broen...

We need you José!!
Duxii13 år siden
Cole skrev:
Ved godt der bliver leget godt og grundigt med vores alles følelser, men:http://imgur.com/C7bj9a5ungdomstrænger I Porto.

Han har nu deaktiveret sin Twitter profil og en eller anden troll har oprettet en ny i samme navn
Cole13 år siden
Har godt set det. Tyder vel på at det var fake. Synes bare jeg læste at det var pålideligt (fra den rigtige twitter konto), men jeg går ud fra jeg tog fejl.
Duxii13 år siden
Som jeg ser situationen - er det den rigtige konto der skriver det og ligger billede op, han indser måske bommerten og sletter og deaktivere kontoen for at slette beviserne og en eller anden random dude tænker, "HEY! jeg kan da lige få nogle followers" ...
Men man ved aldrig,
Duxii13 år siden
http://onside.dk/premier-league/rygter-i-nat-mourinho-enig-med-chelsea-om-3-aarig-aftale

Rygtet er godt nok fra Daily Express men det virker da sandsynligt nok
Michael8213 år siden
http://onside.dk/premier-league/rygter-i-nat-mourinho-enig-med-chelsea-om-3-aarig-aftale

Ved at kilden er Daily Mail (Englands svar på Ekstra Bladet), men man er vel som et barn der venter på juleaften. Håbet vil altid være der
Lampard12313 år siden
Ja beder virkelig til det er sandt!!!!
Steen13 år siden
Haha - det er altid deres gadering omkring "Hvis de ikke kommer med i CL".... Det er så typisk.. Det har intet med aftalen at gøre. Han vil helt sikkert skrive under ligemeget hvad, det ville bare give ham en "fordel" for at gøre sit hold endnu skarpere, og fokusere på EL/PL også året efter, vise hans heltemod og hans kunnen...
Frede210713 år siden
Man bliver faktisk helt glad og varm indeni, når man hører og ser 'Se one' igen! :)

http://www1.skysports.com/football/news/11668/8599146/

Steen13 år siden
Frede: Det er så meget en konge artikel :)! Man må sige, han har aldrig været bange for at "puste til ilden", som Footy kommenterede det :D Også har Footy lige skrevet en lang klumme omkring Mourinho vil overtage United (de var næsten sikre...). Latterligt...

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.