Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Jeg er ny her ;-)

Hej alle

Jeg er ny bruger på denne side og har også tegnet et True blue medlemskab på Chelsea's officielle side. Jeg skal til London i April næste år og skulle gerne på The Bridge og se kampen mod Stoke 4/4.
Hvad er Jeres erfaring med køb af billetter, ryger de lynhurtigt så man skal sidde klar præcist når de bliver udbudt eller ? Jeg skal bruge to billetter er det så nødvendigt at tegne to medlemsskaber eller er det normalt muligt at få to billetter uge 2 ?

På forhånd tak

Claus
11 år siden
2167 visninger

Kommentarer

Blueviking11 år siden
Hej Claus

Billetterne ryger normal ret hurtigt. Nu er Stoke ikke den stoerste kamp i seasonen, men det gaar jo ret godt og saa bliver billetterne solgt lidt hurtigere. Hvis du skal bruge to billetter skal du enten laane et andet medlemskab (man kan linke med andre medlemmer) eller koebe to medlemskaber selv. Der er normalt udsolgt i uge 2.

V.h.

Rasmus
clausjohansen11 år siden
Tak for dit svar Rasmus.

Det går da vist rigtig hurtigt, så vidt jeg kan se er salget for os medlemmer til WBA kampen 22/11-14 (også kategori B som den mod Stoke jeg gerne vil ind og se) lige startet i dag men der står allerede SOLD OUT !!!!

MVH

Claus
Blueviking11 år siden
Jeg blev selv meget overrasket over, hvor hurtigt der er udsolgt til WBA kampen. Jeg naaede heldigvis selv at faa billetter (dog ikke sammen). Saa jeg vil raade dig til, at sidde klar noget foer salget starter.

clausjohansen11 år siden
Ja, tak spids det gik stærkt. Jeg har efterfølgende fundet ud af at salget starter kl. 0700 dvs. 0800 DK-tid så jeg må sidde klar når salget starter til den kamp jeg skal se og håbe det er nok.
Tak for dine svar Rasmus

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.