Kan RDM være færdig til jul?
Som topic lyder kan RDM være færdig til jul?
Hvis vi nu forestiller os at nedturen fortsætter, og vi ryger ud af CL og rygere yderligere væk fra Man klubberne. Så er det vel ikke utænkeligt at RDM er færdig??? Og vel slet ikke taget vores manager historik i mente. Eller tror i stadigvæk at RDM har for meget goodwill fra chefen og truppen?
Kommentarer
Uhh ja Hummels har jeg også våde drømme om :)
Nu skal man selvfølgelig aldrig sige aldrig med Onkel Roman, men alt andet lige så burde en CL titel give lidt ekstra snor. Synes at RDM har gjort det glimrende, han kan jo ikke klandres for klubbens katastrofale beslutning om at starte sæsonen med kun to angribere, hvoraf den ene har været skadet indtil nu og den anden er en joke på to ben.
Mht vores CL kamp i Torino i morgen, så lad os få lidt af de defensive dyder fra sidste sæson frem. Jeg kunne godt forestille mig RDM starte med Moses og Bertrand på kanterne og Ramires og Mikel i pivot og Oscar centralt for at lukke af. Alle fem er folk som er gode til at forsvare. Hvis vi kan holde Juve fra fadet kan vi afgøre det mod FCN i sidste kamp.
Nu er det ikke for at være pessimist Ironstar - men har du ikke lært noget af at se Chelsea de sidste mange uger har prøvet at fedte resultater hjem, i stedet for at gå efter et mål mere?
Vi skal ud over stepperne og vise, at vi er Champions of Europe. Vi har så mange angribsivrige spillere, så lad os da udnytte det. Vi skal selvfølgelig have lidt balance til også at forsvare, men min pointe er bare, se de seneste kampe (Liverpool, Swansea, tabt til West brom).. Det er ikke fordi vi afholder andre hold fra at score uanset hvem der er på banen...
Well, vi kan vel godt blive enige om at der er stor forskel på vores defensive og offensive styrke når vi spiller Bertrand på venstrekanten fremfor Mata eller Hazard ?
De sidste små 10 år har en af Chelseas styrker været en betonstærk defensiv (især under Mourinho). Af samme årsag vandt vi Champions League sidste år. Hvorfor burde vi ikke kunne spille det spil i år? Så mange udskiftninger er der trods alt ikke sket. Forsvaret er det samme. Havde vi bare haft Lampard frisk kunne vi have stillet Bertrand-Mikel-Lampard-Ramires, som vel nok er den stærkest mulige defensive opstilling vi kan mønstre (imo). Den er vel også identisk med sidste års CL triumfer mod Barca og Bayern så vidt jeg lige kan huske.
Min pointe er bare at selvom vi er blevet styrket helt vildt offensivt, så burde vi stadig kunne stille en kompetent bus hvis omstændighederne kræver det. Når det så er sagt, så skulle det ikke undre mig om vi stiller fra start med alle kanonerne og kampen ender med 5+ mål...
Anyway, så længe Torres ikke får lov til at starte, så er jeg fortrøstningsfuld.
Jeg tror ikke på han ryger til Jul, tror han har \'længere snor\' end de fleste som ironstar også skriver pga. CHL trofæet.
Man skal huske på at vi er igang med et generations skifte i klubben, og man må ikke være for naiv og \'bare\' regne med at vi vinder PRL samt genvinder CHL, ting tager tid og man har i Chelsea nu valgt at gå efter en langsigtet løsning, hvis jeg skal være realistisk tror jeg vi skal være glade hvis vi ender i top 4 i PRL i år, som for mig at se er godkendt med de ting som der sker i klubben pt.
Ingen tvivl om jeg håber at vi vinder hele lortet, men nogen gange må man også være realist.
Havde hans satsninger med formationen/spillerne osv. givet gode resultater var han jo den største gud i Chelsea\'s historie.
Husk nu på at efter hans sæson sidste år, kan han næsten kun fejle i år.
Han eksperimentere rigtigt meget pt. og lige pludselig kommer den rigtige formation med de rigtige spillere.
Giv ham lidt tid så er jeg sikker på at Chelsea kommer til at spille offensivt og god fodbold, lige nu handler det ligeså meget for dem at lære hinanden at kende, og ikke mindst formationen.
Derudover syntes jeg altid vi har den her \'krise-snak\' i November ;o)
Jeg kan ikke helt lade være med at tænke, at folk ganske enkel forventer 4 måls sejre hver gang med champangne bold og is til dessert, men ro på, selvom det har vært lidt trist, så kommer alle klubber på et eller andet tidspunkt ud i en mindre go periode, og skal lige sige at hverken WBA eller Swansea spillet dårligt, jeg var sgu imponeret, tiltrods deres begrænset matriale. Men Chelsea har sig selv at takke, de havde i de kampe (inc) Liverpool, muligheder og chancer nok, men at Torres (ja, det er stadig en angribers lod at lave mål) der mangler vi en skarpretter der kan lave de nemme mål. Men når Mikel ikke lige er helt vågen så bliver vi sgu straffet hårdt, for synes en som Luiz virkelig skal til at stramme sig an (!). Men vi skal også se lidt frem ad, for Terry holder ikke evigt, så der skal køres en ny leder ind. Havde i sommers en lidt våd Drøm om Villarreal\'s Gonzalo, som nu har stor succes i Fiorentina..
Til tider så sidder jeg og krymper ved korset, når jeg læser en tråd som denne. Selvfølgelig er den aktuel, men hvad viser det egentligt om os som fans? Er vi mindre blodtørstige end RA? Hvergang det bare minder om en nedturs periode bliver der råbt og skreget om træner fyring, indkøbsmuligheder på en enkelt rolle som vi har set os ond på. Hvad er vi? Vi er uden tvivl de sværeste fans i verdenen at tilfredsstille. Jeg syntes vi skal slå kold vand i blodet, og lige tage temperaturen engang. Nå det er sagt, så skal jeg heller ikke pudse min glorie mere end højst nødvendigt, for jeg tænker de samme tanker. Men er det vores historik der gør det, eller er det min iver efter at se Terry løfte pokalen? Jeg tænker det er begge dele. Vi har aldrig været særlig god til at give nogen som helst chancen, og nu vil i sikkert hævde at Torres har fået rigelig med chancer, men der vil jeg faktisk sige, næ.. Det har han ikke. Han har fået lidt til gården og lidt gaden, men han er faktisk ikke blevet fodret på samme måde som jeg havde forventet at spillere som Hazard, Oscar, Ramires og Mata ville kunne. Når det så endelig sker, og han oftest selv skaber chancen med en løbe bane, så bliver han for usikker og vil gerne vise bænken at han er the mayn, og tager et træk for meget. Dette skal blot finjusteres og poleres af ham, så er han lige så farlig som de fleste andre angribere i Premier League. Og lidt goodwill og klap på skulderen, så er han endnu farligere. Husk lige på - vi sendte Lukaku til udlån og bænkede Sturridge for denne herre. Hvorfor tror i det? Han har talent. Og ja - han kostede et mindre luksus hotel i Dubai, men halløj? Der er sku nok en grund.. Det var RDM vi talte om, shit der røg tråden for mig :)
Jeg har nøjagtig de samme tanker som jer, og Pep kunne muligvis være en gang varm kakao med lidt vanilije is i, med rivet chokolade på toppen. Men hva så, hvis hans system lige failer i 2-3 kampe i streg og han pludselig bliver presset. Skal han så også bare fyres, uden tøven? For hvem er der så? Hvis Pep ikke kan opretholde en winning streak på 1.000.000? Seriøst... tænk lige over det før i begynder at råbe op om indkøb af Falcao, Hummels og Fellaini? Jesus christ guys.. Tilbage til græsrødderne og stik piben eller sutten ind.. Roberto Di Matteo is the man! Vi må tage det som det kommer, og stole på hans system. Men personligt ville jeg satme gerne se lidt rotation, mere gejst og direkte angribs systemer, med en 9\'er på straffesparks pletten med støvlen ordentligt skruet på. Hvis Pep kommer, vil jeg heller ikke stå og sige (øv bøv, spild af penge) jeg ville sige, velkommen og nyde den slags fodbold og ideer han har, men guys, det bliver aldrig Barcelona bold. Det bliver Chelsea bold med spansk flavior, og Premier League er altså bare et niveau højere.
Jeg har fuld tiltro til RDM! Vil slet ikke høre tal om fyring. Han er en klubmand, han er ligesom spillerne i en udviklings fase. Vi kan og skal ikke skifte træner hvergang vi er i en dårlig periode! Når han udtaler sig, siger han jo de ting vi savner (den gamle chelsea basis - skal opretholdes ellers bliver vi for lette at slå!)
Lad ham blive!
Hehe, Michael82, elsker at du kaster omkring dig med udtryk og metaforere i forkerte sammenhænge :) Men man forstår hvad du mener.
Nå, @Ironstar: Det kan godt være vi parkerede bussen sidste sæson, og Mourinho havde klubbens stærkeste defensiv. Men for pokker, hvorfor så købe offensivt ind og lægge spillestilen om? Jeg mener, der bør være en rød tråd og så må vi holde fast i de principper vi prøver at integrere i klubben som fremtiden skal bygge på.
Det fundament bør ikke fuldstændig forkastes, bare fordi vi møder Juventus på udebane. Og \"just because we fooled them once, doesn\'t mean we\'ll fool \'em twice\"... Jeg synes vi skal ud og spille vores spil og så må det gå som det går. Det er jo ikke sådan at vi stiller op uden et forsvar (selvom man skulle tro det nogle gange :D)
Steen jeg bliver simpelthen nød til at respondere på denne kommentar \"han er faktisk ikke blevet fodret på samme måde som jeg havde forventet at spillere som Hazard, Oscar, Ramires og Mata ville kunne\". Torres bliver ikke fodret fordi han aldrig spiller sig selv i position. Han løber ikke mellem forsvarsspillere, han gør sig ikke spilbar. Manden tror åbenbart han er en falsk 9er, hvor mange gange har du set Torres på kanten af feltet og forsøge at stikke i hullet på kanten af offside? Jeg erindrer det ihvertfald ikke. Hvad nytter det at have den bedste offensive midt i ligaen når vi spiller uden en angriber? I det mindste burde han kunne holde forsvaret beskæftiget og dermed skabe plads til Mata og Hazard, men ikke engang det magter han. Han bremser vores opspil, dribler ind i to forsvarsspillere og smider bolden væk, og det sker bare igen og igen og igen.
Manden har fået alle muligheder for at blomstre, vi har skilt os af med Drogba, Anelka (og Kalou), vi har undladt at købe en ny angriber, lejet Lukaku ud og bænket Sturridge. Vi har styrket vores offensiv helt ekstremt for at kunne give Torres den \"service\" som åbenbart har været årsagen til at han ikke har præsteret. Han har fået chancen fra start i samtlige kampe i år.
Med undtagelse af Newcastle og Arsenal kampene, hvor han scorede to rigtig flotte mål, så har han I MINE ØJNE bare ikke præsteret. Især i de sidste 5-6 kampe er manden jo forsvundet fuldstændig fra fodboldbanen efter de første 10 minutter. Den eneste grund til at han ikke er blevet droppet før er at ingen bryder sig om tanken om at vi har kastet en halv milliard efter Shevchenko 2.0
Er absolut 100% enig i det ironstar skriver!
Desværre Steen. Torres bliver ikke fodret nok nej, men det kan han sku takke sig selv for. Hans løbebaner er møg elendige.
Det er ikke et tilfælde at Sturridge er kommet til flere chancer i hans 4-5 kampe end Torres er kommet til i hans 12-13 kampe i denne sæson.
Sturridge læser ganske enkelt spillet meget bedre og er langt bedre til at udfordre forsvaret på egen hånd.
Men nok om Torres. RDM er vores redningsmand og helt!
Manden er ved at bygge et nyt fundament op, og med så ungt og nyt hold kan vi ikke forvente at vi går ud og vinder hele skidtet bare fordi vi havde en start over alle forventninger.
Så længe vi ender i top 3-4 i Premier League og spiller tilfredsstillende i Champions League, kan vi ikke klage.
Det skal også siges at vi ikke har haft det nemmeste kampprogram i de sidste par kampe. Swansea og West Brom er altså godt kørende og fuld af selvtillid.
Alt i alt er jeg altså stadig ganske tilfreds med vores spil!
Ironstar: Det er på ingen måde rigtigt. Hvorfor tror du han løber i de baner han gør? Han gør præcis som RDM har bedt ham om, derfor han også starter inde og forbliver i god jord. Det er vores spillestil der gør ham så pisse irriterende, for nogen, som dig.. Jeg vilel da også ønske at se ham som den rigtige 9\'er han er, men han gør et fantastisk stykke løbe arbejde for midtbanen, dog uden egen succes. Og det bliver han straffet for af fansene...
Elhom: Hvad snakker du om? Først er du imod Torres og bagefter siger du at RDM er vores redningsmand.. Manden er bagved Torres løbebaner, hvad er så forkert her?
Noget helt tredje er, hvis vi ikke kan slå West brom og svanerne, kan du ikke forvente at vi skal overleve CL og vinde PL. På ingen måde.. Vi skal være langt mere kyniske, og det kan måske være at det skal en Sturridge til, med en anden tilgang til spillet, som RDM måske også giver chancen for at være den rigtige 9\'er.
Steen, jeg tror bare vi må \"agree to disagree\" :)
Han starter inde fordi vi har to angribere, hvoraf den ene har været skadet frem til midten af oktober. I mine øjne highlightede Sturridges 30 minutter som centerforward mod WBA og de chancer han kom frem til (via chanceskabende løb) netop Torres\' ineffektivitet og manglende evne til samme. Måske man kunne frygte at Del Bosque og de spanske tanker om den falske 9er har gnubbet for meget af på Fernando...
Lad mig dog lige slå fast at jeg heppede på at Torres endelig skulle træde i karakter i år, og jeg jublede som en gal da han sparkede den perle af et vristspark ind mod Nyborg i starten af sæsonen. De sidste mange kampe har Torres bare været håbløs at se på :(
ON TOPIC, så skal RDM naturligvis ikke fyres.
Hvilke forventninger havde i honestly til denne sæson efter sidste sæsons 6. plads? Vi er igang med et af de største generations- og stilskifte i Chelseas nyere historie. Den slags tager tid. Inden sæsonstart var jeg tilfreds med TOP4 med CL kval, samt avancement til knockout fasen af CL. Måske en FA/Mickey Mouse cup titel hvis man var heldig. Bare fordi vi fik en god sæsonstart, så lad os nu ikke forblinde. Det her hold er bygget til fremtiden - især vores offensiv. Hvis de kan trylle som de har gjort i år, hvordan ser det så ikke ud når de rent faktisk er blevet sammenspillet?
Næste år kan vi med rette forvente at være helt med om mesterskabet og CL, men i år synes jeg vi skal slå lidt koldt vand i blodet og huske på at i år er en fase, hvor der vil komme svipsere og offdays . At de to Manchersterklubber spiller så elendigt at vi måske alligevel kan spille med om titlen i år er en helt anden sag :)
Stort set enig med Ironstar i hans tanker omkring Torres...
Jeg startede ikke denne tråd fordi jeg mente at RDM skulle smides ud, jeg startede den som en debattråd, da jeg mener at vi som fans sagtens kan diskutere dette scenarie. En tråd som denne handler for mig ikke og manglende opbakning omkring klubben og holdet. Jeg synes derfor fint vi kan diskutere alt mellem himmel og jord (der har noget med chelsea at gøre) ! Da det er meningen for mig med et debatforum..
Jeg synes egentlig spillet har været rigtigt godt i denne sæson. Jeg synese RDM er igang med at implementere en passende spillestil, og det eneste der ikke har fungeret, har vel været defensiven. Der bliver scoret lidt for meget imod os.
De fleste af de kampe jeg har set med Chelsea, har modstanderen været gode til at stille sig ned foran eget mål, og så har Chelsea ellers kørt bolden rundt ude foran feltet især. Men vi har da stadig skabt chancer, blandt andet pga ryk eller løb fra Torres. Jeg forstår godt, at RDM har valgt at bruge ham, og ikke kun i mangel af bedre. Synes han leverer hårdt arbejde for holdet, og er god i kombinationerne. I sommers blev han topscorer under EM, så helt skidt er han vel ikke. Nå det så er sagt, så er det jeg savner fra ham, at han scorer mere på sine chancer. Der har han brændt for meget, og så synes jeg det ville være fint, hvis RDM gav Sturridge flere chancer fra start. Det kunne passende være nu, hvor Torres har haft et par sløje kampe. Men at Torres er så ødelæggende for spillet, det synes jeg ikke passer.
Iron: Du har ret, vi bliver nok aldrig enige omkring dette billede. Og kalde ham for inaktiv, er jo direkte dumt at sige :) Manden er den mest ydende, og har været det igennem hele sæsonen. Hvilket gang, på gang, på gang bliver highlighted at han altid løber meget for at åbne. Men okay :) Vi har jo allesammen hvert sit billede af.. Så for lige at svare på dit spørgsmål, så havde jeg håbet at vi kunne ende i top 3, og regner egentligt med at united snupper titlen, også Chelsea som 2/3\'er.. Med City. Champions League, tror jeg vi går videre efter gruppespil og bliver slået ud i knockouten (regnede jeg med og det er også realistisk, hvis vi slår Juve iaften). Det kunne være rart at vinde FA\'en...
En lille nota bene: Vi kan nøjes med uafgjort i aften, hvis vi tæver Nordsjælland og vice versa...
Ved godt at det er lidt offtopic, men nu går der rygter om at Hazard starter på toppen nettop som den falske 9\'er rolle som i snakkede om... Hvis altså ikke Sturridge er skadet eller noget, ved jeg sku ikke om det er en god idé. Vi skal derned, og angribe juventus, og ikke komme med en defensiv indstilling. Så ville jeg dog hellere have Torres oppe foran, og Hazard ude på kanten... men hvem ved? kan jo være Di Matteo har set noget i ham, som vi ikke har :)
Jeps, her er dit link du glemte, SebastianLunnDK:http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2235755/Fernando-Torres-dropped-Eden-Hazard-Juventus.html
I forhold til Torres (som jeg plejer at forsvare nærmest for enhver pris), syns jeg han ser forfærdelgt uinspireret ud for tiden. Ifht Dwise, jeg syns han mangler at score på sine chancer... Han mangler chancer i det hele taget. Syns slet han er i stand til at gøre sig farlig for tiden. Folk kritiserer hans manglende løb. Det er i mine øjne ikke sandt, han løber en tåbelig masse, men løbemønstrene er helt off (der er link til dybdegående analyse i en anden tråd : analysen er lidt forfejlet, men stadig temmeligt grundig) . Jeg går stærkt udfra at de træner den slags og har diverse aftaler, o jeg nægter at tro at han ikke gør som de har trænet, men det går ihvertfald slet ikke igennem. Hvad jeg savner mest, er at der er nogle som tør prøve at spille en bold dybt til en af hans løb ind bag forsvaret. Det sker så sjældent. Eneste gange der kommer en lang bold til ham er når mikel ikke ved hvad han skal gøre ellers (sker ofte?) og slår den nede fra egen banehalvleg (det ved vi jo alle godt hvordan det går !!?) . Suk.
Sturridge formår i det mindste at få afsluttet, hvis bare Torres forsøgte ligesåmeget. Så fik vi nu sikkert nogle flere mål . Sturridge kan sgu ikke ramme noget som helst, det kan Torres, hvis han for fanden da bare ville prøve at skyde, istedet for at prøve at drible rundt om alle 3 gange, lave 12 stopfinter og ellers generelt bare være for tøvende... Grrrr. Nu kan vi bare håbe sturridges overmod kan smitte lidt af. Torres må på bænken(havde aldrig troet jeg skulle sige) så han kan få flyttet nogle mentale barrierer, og prøve at afslutte lidt igen.
Thorsager skriver: \"Sturridge kan sgu ikke ramme noget som helst, det kan Torres\" ... den er jeg sku ikke helt enig med, ville nærmere sige at det var omvendt. Ja Sturridge havde to kæmpe chancer mod West Brom, og bortset fra de to har han da set skarpere ud end Torres. Torres får ikke særlig mange chancer (giver dig ret i, men det har noget at gøre med løbemønstre osv.) men når han så får chancen, så brænder han desværre. Han har scoret et enkelt \"nemt\" mål imod Reading, og de andre har været \"svære\" mål. Det Sturridge han gør rigtigt, er at han scorer på de lette (som mod Tottenham) ..
Wow den her tråd har skiftet emne!!
Et glimrende emne, der er blevet sat til diskussion af JodyMorris, bare ærgerligt at alle tråde skal overflydes med de samme argumenter for og imod Torres hver evig eneste gang.
Og hov så gjorde jeg det nærmest selv!
Tror Roman 100 procent går efter Josep G nu... KOM MED HAM
Sagde godt nok at RDM er vores redningsmand og helt, hvilket jeg stadig mener!
Men med den strategi han brugte i aften mod Juventus, skal han virkelig passe på (især med en mand som Abramovich som sin chef). Fordi HOLD DA KÆFT hvor var det ringe! Kunne slet ikke se hvad fanden i helvede hans plan var med denne formation og valg af spillere...
Jeg synes ikke Di Matteo skal fyres under nogen omstændigheder. Det fungerer ikke lige nu, men det kommer det til igen. Han kunne godt gå hen at blive fyret hvis vi ryger ud fra CHL, men det bør han ikke blive. Hvor ville det være forfriskende med noget kontinuitet, så lad Roberto blive.
(Tror at der er skuffelsen der taler)
Det tror jeg du har ret i, Obi...
Vi mangler en hel masse idéer og en hel masse pondus. Og så mangler vi at kende hinanden bedre på banen. Der er en masse ungt spillerpotentiale, og en masse tid hvor de kan nå at vise det i. Ro på, vi skal ikke nå noget - nu har vi jo vundet Champions League :)
Vi mangler stabilitet på trænerposten, og det har vi fået nu... Jeg giver ikke fem potter pis for Pep Guardiola. Han har kun vist at han kan vinde noget med Barcelona...
Ting tager tid, og tror der er noget i vente, men det nytter ikke noget at fyre træneren fordi man lige går 5 kampe nu, uden sejre, Tror i ikke at andre klubber der ude har haft perioder med nedgang, men man har holdt tungen lige i munden og støttet sin træner. Se bare i Assenal og Man United, det har sgu ikke kun vært sup, steg og is det hele, men ledelsen har stået bag dem, og tvivler ikke på deres evner selvom at der kommer en sæson uden titler (eller 7 år uden :P, in your face Gunners!). Ro på piger, eller så bliver det sgu ren italienske standarter hvor trænerne bliver skiftet ud for et godt ord. Pep, ja, det er offensiv bold, meeeen, det Spansk fedt spil som verden over tilbeder, det er da så røv sygt, så hellere parker bussen mode (Den giver da CL :P ). Awekat, Pep har kun trænet Barca, så andre hold har han ikke kunne bevise med :P
Obi - med andre ord :)
Jeg kan slet ikke se hvorfor folk er så vilde efter Pep. Manden overtog et af de bedste hold i verdenshistorien, som spiller i en liga med to kompetetive hold. Selvfølgelig blev der vundet en masse titler. Men hvad med når \"the going got tough\", som hvis nu modstanderen stillede op med en stærk defensiv og satsede på kontra - hvilke taktiske genistreger hev træneren Pep op af lommen? Hvor var hans plan B og C?
That\'s right.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

God tråd.
Jeg synes han er en god træner og har stor respekt for ham, synes han har været svar de sidste par uger med opstillingerne til kampene.. Synes han satser lidt for meget.
Taber de til Juve imorgen og City søndag, så tror jeg på, at han er færdig i klubben. Så tror jeg på at Josep G er ny træner i Chelsea. Vi mangler stabilitet på træner posten, er sikker på at Josep kan give det, da han også for 100 procent opbakning fra klubben og Roman.
Jeg ser en ny træner og 2-3 køb i Januar.
1. Falcao (Angreb)
2. Fallani (Midtbane) Mikel og ham skiftevis, Mikel er væk i Januar og Februar til.
3. Mats Hummels. Et personligt ønske, han er ung og ser rigtig skarp ud.