Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Krise?

Hvad siger mænd? Hva er jeres tanker om denne sæsonstart?

Skrevet af LukakuIsFuture
Skrevet af 12/09/2015 - 16:21

Kommentarer

Du kan bare slette spørgsmålstegnet fra din overskrift.

Skrevet af Dwise d. 12/09/2015 - 16:44

Hey Chelseafc.dk! Jeg er ny på siden og efter en lang periode hvor jeg har fulgt med i jeres forumer, vil jeg også gerne dele mine tanker og ideer med jer. Derudover vil jeg rose jer, for at have lavet sådan en god hjemmeside, hvor der vises nyheder, trup, forum og meget mere! :)))).....Men lad os komme til sagen...

Fandt lige en hjemmeside som giver deres forklaring på hvorfor Chelsea FC er har fået sådan en FORFÆRTELIG start på seasonen=

http://bleacherreport.com/articles/2551060-tactically-explaining-chelseas-terrible-start-to-2015-16-premier-league-season

Dog vil jeg ikke udelukke at Det hele er forsent, og at vi ikke har en jordisk chance for at forsvare trofæet, da jeg stadig tror på at Mourinho kan få holdet kan rejse sig igen.

- Men jeg vil gerne påpege hvor dybt utilfreds jeg er med truppens præsentation, i de seneste kampe! Spillerne virker virkelig udmattede og i dårlig form til at kunne præstere på højt niveau.

Vi har en bred trup, med rigtige dygtige spillere som KAN gøre ting i en kamp, som får nakkehårene til at rejse sig. Men vores startholdopstilling virker sløve og man får lyst til engang imellem at erstatte nogle af spillerne. Vi har et reservehold med spillere der har haft nogle rigtige gode præsentationer via nogle af deres lejeophold/tidligere klub. Også nogle spillere som vi har lejet ud, har præsteret udmærket ifølge mig. Så hvorfor ikke også give dem muligheden til at vise hvad de kan?.....Men på den anden side, er det rigtigt tidligt på seasonen, og jeg ville godt kunne forstå hvis man ikke ville "satse" på at bruge nogle af reservespillerene noget oftere, da det måske kan resultere at vi taber flere point.

-Har lige lavet en oversigt over en trup af bare UDLÅNTE spillere, og det ser skam ikke dårlige spillere ifølge mig... Og ja.. jeg ved godt at de stadig er meget unge og har massere af år, til at kunne udvikle sig, men man kan godt have den tildens i Chelsea, hvor man bare bliver ved med at købe store navne (hvilket jeg ikke har noget imod), istedet for at kigge på sin egen trup og se hvor mange unge og dygtige spillere man selv har, som også kan noget.

:)

Skrevet af Hyacintho d. 12/09/2015 - 17:51

Hvis holdet spiller som de gjorde i går - så er jeg pludselig mere rolig.

Den eneste som lignede en skygge af sig selv, var Hazard. Han mangler selvtillid lige nu, men selvtillid i fodbold er også en gruppe ting. Hvis de andre gør det godt, så smitter det af på ens egen tro

Skrevet af Michael82 d. 17/09/2015 - 09:20

Defensivt var ikke skarpt nok igår, et hold som tel aviv må ikke få så store chancer som de gjorde, man må desuden også gå udfra at de fik meget mere tid og plads end i PL.

Så det positive de kan tage med fra gårsdagens kamp er selvtillid, selve kampen kan ikke bruges til så meget, grundet den dårlige modstand.

Men positivt hvis diverse spillere får lidt selvtillid, specielt loftus cheek og baba imponerede mig igår, så ivanovic må gerne blive på bænken! ;)

Skrevet af Mart9949 d. 17/09/2015 - 10:47

Jeg begynder at være optimistisk vi har nu vundet 2 kampe i træk som giver meget selvtillid. Samtidig synes jeg vi spillede godt mod Arsenal selv da vi var 11 mod 11. Det eneste problem jeg ser lige nu er at vi ikke skaber nok chancer jeg synes ikke vi er kreative nok på den sidste 1/3

Skrevet af Jorneii d. 21/09/2015 - 08:58

Jeg er enig - den sidste 1/3 er vores udfordring. Tingene går ganske enkelt for langsomt. Jeg synes faktisk at City kan være inspirerende oppe foran... men det er også deroppe kun ;).

Håber at det bliver bedre deroppe.

Bjørnen er nu vågnet (håber jeg)!

Skrevet af Michael82 d. 21/09/2015 - 14:14

Det er vildt at se nogen der var så gode sidste år, kan være så ringe som det er tilfældet. Værst synder er nok alligevel Ivanovic. Han har vært skyld i flere mål og slet ikke kommet ind i kampen. Men selvom man er kommet skidt fra land, så er der faktisk ikke ret mange point op til top placeringer, desuden har alle slået alle i år, så jeg ser ikke guldet som være ude af vores hænder, selvom spillet har vært elendigt.

Men sjovt at se Terry, der sidste år var en af de bedste i hele PL og nu er han lidt fast inventar ude på bænken. Zouma tror jeg på sigt kan blive den nye Dessaily.

Skrevet af Obi d. 28/09/2015 - 20:49

Hazard og Matic på bænken mod Porto.

Jeg synes, det er en rigtig beslutning. De har været langt under niveau faktisk hele sæsonen.
I min optik kunne Fabregas og Ivan sagtens have gjort dem selskab.
Det bliver interessant at se Ramires/Mikel på den centrale midt. Ingen tvivl om at Mourinho har været træt af den motorvej, der har været omkring Matic og Fabregas på den centrale midtbane. Det har set rystende usikkert ud, og det er på tide, at der sker noget nyt.

Skrevet af Dwise d. 29/09/2015 - 19:56

Det var dog en forfærdelig kamp. Ja vi blev snydt for et straffe her til sidst (han tager armen ud til bolden og skærmer), men det havde ikke været sigende for kampen.
Tak til Begovic at vi faktisk kun taber 2-1. Det var jo RYSTENDE usikkert. Folk løber ikke for hinanden og helt basale spilninger går galt.

Det gjorde nærmest ondt at se på :'(.

Ivanovich var virkelig sløj. 2 gange mod slutningen af 2 halvleg smed han fuldkommen ringe indlæg - og vi havde boksen fyldt af spillere... ARG! hvor frustrerende at se den kamp!

Skrevet af Michael82 d. 29/09/2015 - 22:39

Da kommentatoren på et tidspunkt sagde: "mestrene fra England", sad jeg og tænkte, at der vist var nogen på holdet der havde brug for at blive mindet om det! Og da Porto på et andet tidspunkt, nærmest fik lov til at spille bolden rundt som de havde lyst til, lige foran næsen på hele forsvaret, tænkte jeg ligesom Michael, at dét her gjorde ondt at se på.. Simple afleveringer der bare... Arhmen for pokker da! :(

Skrevet af AnnemarieA d. 29/09/2015 - 22:54

Jeg gad godt vide, hvad der er sket hen over sommeren? Er det virkelig noget så simpelt som metaltræthed? Men igen - det var BPL - kunne det ikke være fedt at genvinde den? Og CL?

Eller kører Mourinho dem for hårdt pga. manglende rotation?

Skrevet af Michael82 d. 30/09/2015 - 08:54

Jeg synes til gengæld, at Willian og Diego Costa ligner nogen, som er ved at finde formen igen. De gjorde det fint.
Men Mourinho får svært ved at forsvare Ivan mere. Han har været direkte svag i mange kampe nu. Det samme gælder vores centrale midtbane. De formår slet ikke at holde bolden igang, og de har store problemer med ikke at blive presset, så snart de modtager den. Om det er forsvaret, som er for længe om at få spillet den frem i banen, eller den manglende tekniske formåen skyldes noget mentalt, ved jeg ikke, men det har været langt under standard.

Skrevet af Dwise d. 30/09/2015 - 11:17

Kan det være det lange sommer program hvor de har rejst jorden rundt? Mange af de spillere spillet fast og fik uden tvivl også mange minutter i sommer touren, så mon ikke lidt træthed der spiller ind. Jeg kunne godt lide at Mourinho true med at bruge ungdoms spillere hvis ikke der var forbedringer i sigte. Men synes Willian har gjort det godt, løber som altid og er faktisk begyndt at lave mål.

Men defensiven. Shit, den har sejlet. Jeg kan ikke mindes at jeg har set den være så elendig i mands minde. Er frisk på at smide Ivanovic på bænken og lade Dave tage HB og så smid Baba der ud. Der skal et eller andet frisk pust til på holdet. Men Cesc plejer altid at være super om efteråret og skidt om sommeren, men bliver han så dårligere til sommer, så tør jeg da slet ikke tænke på hvor elendig det bliver at se på. Ramires bør få mere spille tid en han gør nu.

Skrevet af Obi d. 30/09/2015 - 13:13

Er fuldstændig ENIG! Man må sige at problemet har udviklet sig til at være en svag defensiv, som ellers var den bedste i sidste sæson... Offensivt set har vi jo faktisk scoret en del mål på det sidste, 2 mod arsenal, 2 mod newcastle osv.

Skrevet af Mart9949 d. 01/10/2015 - 09:01

@Mourinholic på twitter skriver:

Branislav Ivanovic has been directly involved in 11 goals of the 17 Chelsea have conceded this season. #cfc [@br_uk]

Shit..

Skrevet af Obi d. 01/10/2015 - 15:25

Hvis ikke Ivanovic bliver sat af snart heller jeg til at Mourinho bliver fyret... Ivanovic er simpelthen så pivringe for tiden og er involveret i stortset alle mål imod ????????

Skrevet af Mart9949 d. 03/10/2015 - 19:57

Jeg er enig Ivanovic spiller herre dårligt. Men jeg synes han var en af de bedre spillere i dag. Hvilket siger noget om hvor dårlige vi var idag. Den eneste jeg synes der spillede godt nok idag var Willian. Vi er så langt nede i et hul vi spiller mod Southampton på hjemmebane og vi skaber ikke en eneste chance set over hele kampen. Ikke engang målet er en rigtig chance. Der er intet bevægelse uden bold vi står bare og kigger bold. Så ender det med nogle halvfesne indlæg som Falcao aldrig har en chance for at vinde mod Fonte og Van Dirjk. Det er simpelthen ikke godt nok og jeg begynder lidt at hælde til at Mourinho skal ud....

Skrevet af Jorneii d. 03/10/2015 - 20:31

Delvist enig, synes dog ivanovic var dårlig igen idag, lavede mange dumme fejl, og i det hele taget var de farlige ovre i Ivanovic side, grundet svaghed og ustabile præstationer, han er en skygge af sig selv men det er Chelsea generelt i år.

Skrevet af Mart9949 d. 03/10/2015 - 21:24

Jeg mener at både Ivanovic og Cahill var langt fra det acceptable i dag. Men jeg ved snart ikke, om det giver mening at udpege enkelte spillere. Vi er i dyb krise, og der er for alvor langt op hullet nu. Jeg tror ikke, at Mourinho overlever denne gang. Men hvad skal han gøre. Holdet blev mestre sidste sæson, og seks måneder efter kæmper vi for at vinde kampe på hjemmebane.

Skrevet af Dwise d. 03/10/2015 - 22:19

Efter idag, er det virkelig få spillere der kan være deres indsats bekendt. Det var virkelig elendigt og kvart hjertet (Er der endelig noget der hedder det?) Men synes Begovic & Willian var de eneste jeg synes gjorde det fornufigt, eller så var Cesc, Hazard, Falcao, Ivanovic, Dave (utroligt nok), Matic. Det er so far ikke mange lys punkter. Håber at Mourinho ryster posen til næste kamp. Men det er utroligt hvad der er sket på så kort tid. Men at man i perioder, på hjemmebane bliver nærmest af ene mand, Mané kæmper og hiver & flår sig frem (fortjent Mo of match), og i flere omgang nedkæmper han Chelsea defensiven. Der mangler sgu de folk der arbejder, Ramires og Willian er sgu ikke nok.

Skrevet af Obi d. 03/10/2015 - 23:05

Enig med jer, men må dog sige at det er de personlige fejl der koster, det er ikke taktisk. Vi skal have ALLE mand til at vågne op og minimere personlige fejl, og der mener jeg bare at Ivanovic igen var ham med de afgørende personlige fejl, sammen med Cahill idag. Men manden har jo ikke spillet en eneste god kamp.
Hvis de skal vågne op kræver det nok en træner fyring, det plejer at give et nyt pust, selvom jeg ville have det svært med en fyring af Mourinho så er det nok bare det der skal til.

Skrevet af Mart9949 d. 04/10/2015 - 08:27

Håber ikke at de fyrer Mourinho. Syntes egentlig at det virker som en kollektiv offperiode, som spillerne forhåbentlig har karakter nok til at klare sig ud af. Derfor handler det nogle gange om at holde fast i konceptet og tro på at det kommer til at virke igen.

Dog en enkelt fun fact, Chelsea har nået to CHL finaler. Dette er sket efter at de undervejs i sæsonen har fyret en portugisisk træner.... Mon dette vil være udfaldet igen?? :-)

Skrevet af nybo90 d. 04/10/2015 - 10:22

Kan godt lide dit sidste afsnit @nybo90 ;)

Skrevet af Obi d. 04/10/2015 - 12:00

Er tiden inde for Mourinho? Vi er 10 runder inde i Premier League, og sæsonen ligner en katastrofe. Det er kun seks måneder, at vi blev mester, men det virker godt nok som en fjern fortid lige nu.

Personligt er jeg meget splittet, men situationen kan jo ikke blive ved. Som Mourinho selv har udtalt: "Ingen er over holdet"

Skrevet af Dwise d. 24/10/2015 - 18:56

Jeg har det lidt sådan at jeg synes det er ved at være tiden. Men på den anden side så ser jeg ikke at vi har mulighed for at få fat i en anden toptræner lige i øjeblikker...

Skrevet af Jorneii d. 25/10/2015 - 01:30

Jeg synes at tiden er inde til at finde en ny træner. Bestyrelsen burde gå efter Carlo Ancelotti hurtigst muligt. Han er vanvittig dygtig til at skabe kontrol og det er nøjagtig hvad klubben har brug for lige nu!!

Jeg elsker Mou og er ham evigt taknemlig for vores mange trofæer, men jeg tror ikke på at han kan gøre mere godt for klubben påstående fod. In Mou we did trust but not any Mou (more) :'(

Skrevet af Simoron d. 25/10/2015 - 08:10

Jeg vil i første omgang gerne have Mou. Bliver. Af flere årsager:

- Den bedste træner
- Han giver ungdommen chancen
- Vil gerne have stabilitet på trænerposten - de træner vi kan hente, tror jeg ikke vil kunne skabe og få samme respekt, som han har (!)
- Top træner med succes

Der ser jeg også bekymret på hans tilstedeværelse lige nu:

- Hans negativitet ser ud til at påvirke spillet
- Hvor er hans glæde ?
- Hans evige kampe med alle andre
- Har han stadig spillernes tillid og respekt?

Jeg kan godt forstå der er nogle fans der tænker i ny træner. Men jeg vil gerne den fan, som håber på stabilitet, fight på banen og ikke mindst fællesskab i klubben og på banen. Hvis ikke Mou. Kan få det frem og at man kan se forbedringer selve spillet og på pointtavlen, så burde man overveje andre, ellers ville han trække klubben i den forkerte retning. I forhold til point, synes jeg ikke det er det man burde fokuser på først, men i vores klub er vi bare nødt til at vinde, uanset om vi som igår spiller en fin kamp, så bliver vi presset medierne til at vinde over et af sæsonens større overraskelser..

Er spændt på at se om holdet har forbedret sig til kampen på tirsdag mod Stoke, hvilket bliver endnu en svære kamp. Det bliver et svært sted at spille.

Men håber hans kærlighed til klubben snart vil blive sat i fokus, så tror jeg også på bedre spil på banen og flere point...

Kom så Chelsea - dette er en svær tid, så vi må støtte holdet og klubben ????

Skrevet af Enevo d. 25/10/2015 - 08:15

Jeg synes snart at min tillid til Mourinho er opbrugt... Han bliver ved med at skabe negativ fokus omkring klubben og ham selv. Derfor tror jeg ikke, at det er en god idé at beholde ham for meget længere!!

Han er en dygtig træner, men hans mentalitet virker til at have slået klik, og han bruger flere og flere kræfter på negative ting i pressen.

Håber snart der sker noget positivt, ellers bliver vi nødt til at få en ny træner, som f.eks. Ancelotti

Skrevet af Mart9949 d. 28/10/2015 - 08:31

Jeg vender den lidt om, de sidste 3 kampe synes jeg der har vært forbedring at se. Man slår sikkert Aston Villa hjemme med 2-0 og i min bog er uheldig ikke at få point mod West Ham, hvor et offside mål der virkelig kan diskuteres og målet hvor bolden manglet en syning for at være inde over, det er uheldigt. At frustrationen kommer i kog hos nogen, og man er 10 mand i resten af kampen spiller de altså godt og kommer frem til flere gode muligheder. Kampen mod Stoke havde man tilbud nok, bare ikke gode nok til at udnytte dem, og man presser på og udligner i overtid, hvilket for mig er et tegn på der er liv stadig i holdet. At man ryger ud på Straffe er en 50/50 for alle hold.

Skulle Mourinho ryge ud, hvilket jeg ikke håber, men frygter lidt. For mig nytter det ikke hver gang der kommer modgang så skal deres fyres endnu en manager, alle hold har haft krise perioder men er kommet igen. Man skal ikke sige at Wenger eller Sir Alex fergusson ikke har haft perioder hvor spillet slet ikke har fungeret eller man har floppet i CL. Skulle man få en manager ind, ja den næst bedst manager vi har haft under Roman, King Carlo, han er fri på markedet og kan det med at håndtere egoer.

Jeg holder på man skal ryste posen i opstillingen evt anden til gang spillet hvor man ikke pakker sig ned fuldstændigt, men kommer frem over banen.

Skrevet af Obi d. 28/10/2015 - 11:49

DER SKAL SE NOGET NYT!!

Lad Monaco købe Mourinho fri. - Tror faktisk Monacos ejer og Roman Roman Abramovich har en under bordet aftale lige her. Det koster nemlig Chelsea 300 mio. DKK at fyrer Mourinho.

Ansat Diego Simeone! Han har den hårdhed i sit spil som engelsk fodbold kræver. Samtlige spiller Alt. Madrid også en god gang fodbold. Indre vores formation til 4-4-2, ligesom Alt. Madrid og lad os prøve at spille med 2 angriber. Vi har mange spiller som vil passe godt ind i Diegos spil og vi har oveni købet flere spiller han har trænet i forvejen.

Køb - Griezmann, Isco, Ricardo Rodríguez, Stones, Ruben Nevas, Mauro Icardi, Marco Verratti & Marquinhos
Sælg - Febregas, Oscar, Mikel, Remy, Cahill, Willian, Terry & Ivanovic

Skrevet af Kirk d. 30/10/2015 - 00:11

Er stort set enig med dig, men kan du begrunde hvorfor du vil have Willian væk, han har faktisk spillet udmærket på det sidste

Skrevet af Mart9949 d. 30/10/2015 - 10:06

Jamie Carragher har udtalt det her:

I morgen kan blive en sand skæbnedag for Chelsea-manageren José Mourinho. Med Premier Leagues, hvis ikke Europas, varmeste trænersæde under sig på Stamford Bridge, tager hans hold imod Liverpool på hjemmebane. Den almindelige opfattelse i de engelske medier er, at José Mourinho får mere end almindeligt svært ved at overleve et nederlag i den kamp, men nu får han alligevel støtte fra en måske lidt uventet kant.

Liverpool-legenden Jamie Carragher går i sin klumme i Daily Mail nemlig til forsvar for José Mourinho, og uanset morgendagens resultat mener han ikke, at Chelsea bør fyre portugiseren.

- De ville begå en kæmpe fejl. Hvis Chelsea taber, og øksen falder over José Mourinho. Hvad ville de håbe på at opnå ved at skifte manager endnu engang? Mindre postyr og bedre resultater, ville det simple svar lyde. Mange folk nyder at se, hvordan Mourinho er fanget i den værste stime i Roman Abramovic-æraen, og skulle Liverpool vinde på Stamford Bridge lørdag, vil den generelle følelse andre steder end King's Road være tilfredshed, hvis han bliver fyret, skriver Carragher, inden han fortsætter.

- Spørg dig selv, hvorfor folk dog vil være tilfredse. Det er fordi, han er god - den bedste manager, Chelsea nogensinde har haft. Hvis han bliver sendt væk af Abramovic på dette tidspunkt af sæsonen, vil Chelsea være svækket og rivalernes chancer for succes automatisk forbedrede. Det er derfor, beslutningstagerne på Stamford Bridge skal træde et skridt tilbage og overveje, hvad der er på spil. Med alle de ændringer, der har været på managerpositionen de seneste 12 år, er Mourinho den eneste, der har leveret stabile resultater i Premier League.

Jamie Carragher indrømmer dog, at Mourinho har begået fejl. Her nævner han for eksempel den ekstra uges sommerferie, Mourinho gav sine spillere med henblik på mere friskhed sidst på sæsonen, hans konstante brok over dommeren samt hele miseren med klublægen Eva Caneiro. Det har fået spekulationerne om at spillerne har vendt sig imod Mourinho til at blomstre, men selv ikke der, mener Carragher, skal Mourinho stilles til det ultimative ansvar.

- Der er snak om, at spillerne har vendt sig mod Mourinho, men det har jeg ikke kunne se, på den måde de har spillet. Men hvad hvis det er sandt? Hvorfor skulle Mourinho være ham, der betaler prisen? Hvorfor ikke spillerne i stedet? Ingen af dem kan matche det CV, han besidder.

Netop CV er også det sidste problem, Carragher nævner i hele fyringsdebatten. For hvem skal tage over? Chelseas ønsketrænere er i job, og Carlo Ancelotti ser Carragher ingen idé i at hente, da han ikke har mere at byde på end Mourinho - i stedet sammenligner Carragher det nuværende forløb med en af Sir Alex Fergusons store kriser i Manchester United. Og den endte som bekendt ikke med en fyring.
Læs også: Pep: Vi havde chancerne

- Ferguson havde sine problemer under sit styre. Han havde krige med FA, tilsvinede kampofficials og havde sammenstød med klubbens irske ejere. De blev slået ud af Champions League og gik tre år uden at vinde titlen, men under den periode var der aldrig nogen følelse af, at han ville ryge ud. Han kom altid igennem til slut. Nu er fokus på Chelsea. Hvad gør de? Mourinho er den eneste manager, der kan sammenlignes med Ferguson, når det kommer til evner og meritter. Han fortjener at blive til sæsonen er slut. Kun Abramovic ved, om han vil blive eller gå, slutter Carragher.

Synes han har nogle gode pointer i det han siger..

Skrevet af Obi d. 31/10/2015 - 14:05

Hvad sker der lige?
For det første, forstår jeg ikke at Mikel starter inde, da han stort set kun kan finde ud af at spille bolden tilbage og til siden.Matic har meget mere over blik og kan sætte spillet op. Ramires er heller ikke ligefrem en Fabregas, men har en tendens til at være ude af position og løber rundt med hovedet under armen. For slet ikke at nævne Zouma, der ikke har den fjerneste ide om, hvad det vil sige at være full-back. Hvad har Baba gjort?

Jeg forstår heller ikke, hvorfor Hazard bliver udskiftet i det 58. minut. Han er en af de spillere der kan gøre en forskel, og så kommer han ud så tidligt. Oscar spillede meget dårligere og har ikke vist noget som helst i denne sæson, hvorfor så ikke udskifte ham?
Heldigvis var Kenedy en positiv overraskelse og var i mine øjne vores bedste i dag.

Hvordan kan det være at vi trækker os fuldstændig tilbage efter Ramires' scoring. Efter 10 gode minutter overlader vi fuldstændig spillet til Liverpool. Vores forsvar er alt for passivt ved alle tre mål, de ligger ikke tæt nok på deres mand
Udover det synes jeg virkelig, at dommerne er mod os i øjeblikket. Indenfor 10 minutter laver Can 2 relativt voldsomme frispark, hvor han blandt andet fuldstændig slagter Willian ude ved hjørneflaget. Dette resulterede ikke i en advarsel. Derimod får Mikel gult kort for sit første frispark, der overhovedet ikke kunne takseres til en advarsel. Jeg forstår heller ikke, hvorfor Lucas ikke får sit andet gule kort, da han med fuld overlæg stopper Ramires, som er på vej frem i banen. Dette kunne have ændret kampens forløb. Dommerne bliver nødt til at lægge en mere konsekvent linje.
Tingene går bestemt ikke vores vej lige for tiden. Så snart modstanderen så meget som tænker på en afslutning, ender bolden med at blive rettet af og sejler op i krydset.

Efter dagens præstation er jeg ved at få en dårlig mavefornemmelse omkring Mou. Jeg har svært ved at se, hvordan vi skal få vendt skuden, men jeg synes dog stadig, at vi skal stå bag ham.

I mine øjne er der bare en helt masse managers, som kan tilbyde klubben mere, end Mourinho kan. Det kunne være Guardiola, Guus Hiddink eller måske Ancelotti.

Hvad synes I?
Skal vi fyre Mourinho?
Denne løsning vil være dyr!

Det var vist det hele

Skrevet af KristianB d. 31/10/2015 - 16:21

I have nothing to say...

Skrevet af LukakuIsFuture d. 31/10/2015 - 16:56

Jeg kunne dsv kun se den første halve time idag men jeg ved så meget at matic har karantæne og fabregas var skadet så vi havde ik så meget andet end Mikel, Ramires og Ruben Loftus Cheeck idag

Skrevet af Jorneii d. 31/10/2015 - 20:45

Matic var ikke skadet, men Mikel har været en af de bedste på banen de sidste par kampe, derfor giver det meget god mening at han starter i dag.

Det ser godt nok sort ud efterhånden, men jeg tror at hvis vi skal have vendt det. Så skal Mourinho begynde at gøre brug af de unge spillere i stedet for. De kommer med en helt anden sult og et helt andet gåpåmod end resten af holdet. Da Kennedy kom ind i dag, skete der virkelig noget, og han prøver at komme frem til noget selvom det er svært når der er så mange, der løber rundt og ikke rigtig gider at løbe de ekstra meter det kræver når man ikke kan få spillet til at fungere.

Skrevet af Lars93 d. 31/10/2015 - 20:50

Get your facts right!
Matic afsonede sin karantænedag mod Stoke i tirsdags. Fabregas kom ind i det 70. minut og så ikke skadet ud. Måske havde du opfattet det, hvis du rent faktisk havde set kampen.

Skrevet af KristianB d. 31/10/2015 - 21:00

Jeg forstår sådan set godt, at han vælger Ramires og Mikel på midten. Matic og Fabregas har været skandaløst dårlige. Så det giver god mening i min optik.

Jeg vil give jer ret omkring Zouma og Oscar.
Zouma har intet at gøre på backen, og han gør det også godt i det centrale forsvar, så selvfølgelig burde han spille der.
Der er bare alt for langt imellem Oscars gode kampe, og det er ikke bare i denne sæson. Jeg synes ikke, at han er så uundværlig.

Jeg har det lidt sådan, at vi skal beholde Mourinho. Jeg synes virkelig, at spillerne må tage noget ansvar for den her situation. Det har været langt under, hvad man kunne forvente af så højt betalte spillere.

Skrevet af Dwise d. 31/10/2015 - 21:26

Matic og Cesc, om de så havde vært klar så synes jeg bænken har vært berettiget til dem, de har godt nok være elendige. Oscar synes jeg man skal skyde af, nu har han drevet den af i 3 sæsoner, uden at han i imponeret i længere tid af gangen. Han har stadig salgs værdig, så afsted til Juventus eller Real, de har først vist interesse for ham.

Jeg læste så i dag, faktisk kom det bag på mig, Mourinho havde givet spillerne en uges ekstra ferie. Jeg var ellers helt overbevist om de næsten ingen ferie havde haft og derfor var så trætte. Jeg håber Mourinho bliver og kan får lov til at gøre sit. Fergusson havde også sine perioder i United, hvor det ikke kørte, men der stod man bag ham. Lad Mourinho blive og starte en udrensning til sommer. Start med Ivanovic og Oscar.

Skrevet af Obi d. 31/10/2015 - 22:52

Wow... Just.... Wow... Jeg tror det er første gang, jeg seriøst har siddet og følt, at jeg har spildt to timer af min tid. Hvor skulle 90% af dem have jordens største skideballe for at tro, at det er helt okay at spille så helt igennem middelmådigt, og med så lidt kampgejst, i en Chelsea trøje!

Skrevet af AnnemarieA d. 07/11/2015 - 20:29

Ja, det var godt nok en skuffende omgang... Men synes dog at vi forsøgte og også burde have scoret minimum 1 kasse!

Fabregas virker fuldstændig uinterresseret, har et lille ønske om at han forlader cfc allerede til Januar.. har også en formodning om at han skaber en del splid internt i truppen!

Nu er det vel også ved at være sidste udkald, hvis vi skal nå Champions League næste sæson....

Skrevet af BluesTonight d. 07/11/2015 - 21:05

Vi skal score en. Det er ikke marginalerne, vi har med os.

Jeg synes bare også, man må konstatere, at vi har et seriøst problem på backen, når en af de faste er skadet.
Baba har ikke niveauet til at være med endnu.

Jeg synes også, at vi mangler et alternativ til Diego. Remy har ikke været god, og Falcao giver ikke mening at snakke om.

Jeg tror ikke på kvalifikation til CL. Det virker ikke realistisk med vores nuværende spil og situation. Men vi skal til at have lidt flere sejre, så selvtilliden kan vende tilbage til spillerne, og så må de få det bedste ud af sæsonen.

Skrevet af Dwise d. 07/11/2015 - 21:22

Min store bekymring er om vi kan holde fast i de vigtige spildere hvis ikke vi kommer i Cl hvilket jeg ikke tror vi gør... Er næsten sikker på Hazard i hvertfald vil væk

Skrevet af Jorneii d. 08/11/2015 - 02:26

Drogba har måske en go pointe her:

- I min tid i Chelsea havde vi mange ledere på holdet – ikke bare det sidste år, men også i sæsonerne før. Vi havde Frank Lampard, Petr ?ech, John Terry, mig selv, Michael Ballack, Michael Essien, Andriy Shevchenko, Claude Makélélé – store navne, store spille og store personligheder. Vi kunne tage ansvar for et resultat og ændre situationen i de dårlige perioder, som når der var managerskifte eller dårlige resultater, sagde Drogba ifølge FourFourTwo.

- Terry er der stadig, men når man er alene, er det meget svært. De andre spillere skal finde den samme mentalitet frem, og det er ikke noget, man er født med – det er noget man opbygger, fortsatte Drogba.

http://indkast.dk/137916/Drogba-Chelsea-spillere-er-ikke-ledere

Skrevet af Obi d. 27/11/2015 - 12:13

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.