Lampard fyret — Ny Manager / træner
Kommentarer
Jeg er også selv utrolig trist over det her.
Personligt har jeg håbet på at dette projekt ville tage et par år. Det er dog tydeligt at der har været nogle issues.
Om det har været interne stridigheder (som jeg har læst i dag) eller hvad det var, skal jeg ikke kunne sige.
Jeg kan dog sige, at jeg var frustreret som fan at se 4-3-3 med høje bolde mod midten fra fløjen. Det var samme taktik non-stop (alt det andet, skal jeg ikke udtale mig om :)).
Håber absolut det bedste for ham og håber at han vender tilbage en dag, når han er mere erfaren.
Min største frygt pt. er for bl.a. Mason Mount og Abraham.
Jeg kan dog godt se en 3-5-2 opstilling køre - omend vi har et par wings og andre som vil lide. Så måske skifte mellem en 3-4-3 og 3-5-2.
Med 2 angribere, tror jeg at Abraham og Werner ville kunne skabe noget.
Med 1 angriber, ville det være fløjene og så fx Werner, for at løbe stærkt eller Abraham for hovedstød og indlæg
Godt det ikke er mig, som skal stå for holdet
Det er squ trist med Lampard. Det må man bare sige. Jeg synes han fortjente mere tid. Når det er sagt, så synes jeg ofte at der manglede en klar taktik. Håber Lampard kommer tilbage en dag igen.
Jeg var trist over nyheden, havde virkelig troet at klubben ville give det her mere tid, men når det er sagt, så hvis man ser bort for fra Lamps legende status, så har det ikke været særligt godt, defensiven har været elendig fra dag 1 og det var som om der altid manglende en plan, hvis den ene ting vi kunne ikke lykkedes. Personligt, det med de mange unge han smed i ilden, var fantastisk, intet mindre. At man så i sommeren brænder en mindre minkfarm/halv jetjager på spillere, hvor flere af dem, nok kunne havde været foruden og det gik ud over talet delen man endelig havde sat ind. Men når der er sagt, så er kom Lampard måske bare lige for tidligt til klubben..
@Michael82, det må man bare give dig, du fik ret i at Tuchel ville bruge en 343, eller en variant af den. Godt set
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.
Så blev Lampard desværre fyret.
Jeg skriver desværre pga alt hvad han gjort for klubben og jeg godt kunne lide hans personlighed. Ligeledes havde han gjort det godt i sidste sæson og han havde en god start på denne sæson.
Jeg er i tvivl om timingen er den rette og om der skulle være mere tålmodighed med en klub legende som ham.
Jeg må dog også sige at det udtryk som holdet har vist, siden primo december er utrolig skuffende.
Taktisk er han gået i stå, mod de gode hold kan vi ikke noget som helst, vi spiller naivt og virker dårligt forberedt. Det kan spillerne jo tydeligt mærke. Specielt de erfarne spillere.
Jeg tror at Tuchel vil være bedre taktisk også kan det være at der skal være en god assistent, med motivations og som mellemled.
En trist dag som Chelsea fan, men det har sørme også været sørgeligt at følge dem på det seneste.
Jeg tror på bedre tider.