Lampard, Ny Chelsea træner
Kommentarer
Personligt ville jeg gerne have han havde nået at få lidt mere erfaring som træner, men på den anden side, kunne jeg ikke se andre være bedre end ham til jobbet i den tilstand som klubben er i lige nu. Selvom vi nok ikke vinder noget, så kan jeg ikke vente med at se holdet spille med den passion, som Lampard kan bringe ind i spillerne. Forhåbentlig vil spillerne vise så meget, at det bliver ligesom at se Leicester da de vandt mesterskabet. Nu hvor Lampard er så stor en klub legende, så tror jeg vi giver ham mere tid i klubben og en træner som ham kan helt sikkert tiltrække store navne næste sommer når han virkelig kan forme sit hold. Jeg glæder mig til at se spillere der virkelig brænder for klubben, det føler jeg lidt der har manglet ( især når man kigger på Alonso spille ). Hvis vi bare er tålmodige, er jeg sikker på, at Lampard kan bringe os tilbage til der hvor vi hører til! :D
Det er da mega spændende og et godt signal fra Klubbens side.
Nu ansætter de folk der brænder for Chelsea og ikke bare er der for pengene.
Jeg håber og tror han kan løfte niveauet for mange af spillerne.
Bare det bliver en + 3 års ansættelse, selvom det er svært at tro
Efter næsten en sæson, så har det vært godkendt, langt fra, og når man tænker på han ikke haft mulighed for at hente folk ind, så har han også gjort brug af sin viden om de unge spillere og givet dem chancen. Der har vært udsving, bevares, men Tomori, Abraham, James og især Mount har vært en fornøjelse at følge. Så har man set fuldstændig korrekt med Pulisic som har haft flere gode kampe når han har vært fit. Desuden er jeg vild med Lamps ikke er bange for at flå spillere ud eller bænke folk hvis de ikke har præsenteret. Men kommer man i Top 4 og skulle man vinde FA cup finalen, så sæsonen absolut godkendt.
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.
Så blev den længe offentlige hemmelighed afsløret, Frank Lampard er ny Chelsea manager, hvor bla. Jodi Morris kommer tilbage til broen som Lamps assistent.
Hvad kan man forvente af Lampard, spillestil, spiller ind/ud. Kæmper man om Cl pladser eller går man efter medaljer eller er man tilfreds med top 6??
Peace