Møder Benfica
Nå drenge hvad siger i så?
Benfica er i mine øjne det næst svageste hold af de 8 resterende. Er i glade for lodtrækningen?
Kommentarer
Det er en fremragende lodtrækning. I mine øjne er det måske kun Marseille, som ville være en bedre lodtrækning for Chelsea. Marseille har nogle af de samme spilfacetter som Chelsea, så en kamp mod dem, ville være klart første valg. Men Benfica er også en super modstander. De spiller også fysisk betonet spil, hvor de forsøger at smide boldene ind i feltet - ingen problem for JT/luiz/iva/cahill.
Selvom det måske er lidt ladt, er jeg faktisk glad for, at vi ikke trak Apoel :D De er simpelthen for onde på den hjemmebane!
I det hele taget nogle gode lodtrækninger, synes jeg. Stadig mulighed for en finale mellem Real Madrid og Barcelona - eller en anden klassefinale mellem Bayern og Barcelona, eftersom finalen jo bliver spillet på Allianz Arena.
Glæder mig til hvis Chelsea går videre hvordan de så vil tackle endten at møde Barca eller Milan .
En af de bedre lodtrækninger i mine øjne, og at vi slutter på hjemmebane er bare endnu mere godt.
Dog skal de for guds skyld ikke undervurderes, da de spillede noget fremragende fodbold mod United i gruppespillet og fik 2 uafgjorte resultater mod dem. En fordel er at vi har Luiz og Ramires der tidligere har spillet i Benfica og garanteret kender holdet og spillerne særdeles godt.
Går vi videre til semi venter enten Barca eller Milan hvor jeg har at foretrække at vi møder Milan. Dem tror jeg sagtens på at vi kan gå videre mod. Møder vi Barca er jeg desværre ikke så optimistisk. Uanset hvor meget jeg hader dem må jeg erkende at de spiller det bedste og mest effektive fodbold i verden. Og når det ikke går godt for dem har de en Leo Messi der tager tingene i egen hånd og afgør kampene. Med vores tunge spillere skal vi be\' til at vi i en eventuel semifinale møder Milan.
Lodtrækningen er en gave til CHELSEA , der er virkelig stor chance for at gå videre, men evt. semifinale kan ikke undgå at blive forbudt for personer under 16 år. det bliver rene gyseropgør, det bliver fodbold i topklasse. Men hvorfor ikke gå hele vejen
Det var en god lodtrækning, jeg er næsten sikker på vi gå videre til semifinalen. og der håber jeg at vi møder Milan, men hey, ellers tager vi revanche mod barca, bare dommeren ikke holder med dem ligesom sidst. jeg tror også at vores selvtillid bliver tanket mere op, hvis vi vinder over city på onsdag. hvilke kan have en afgørende rolle for resten af sæsonen.
Det er en fanatastisk modstander. Vi burde sagtens kunne slå Benfica.
Milan eller Barca er straks værre. De de begge to stærke hold, og spiller flot fodbold. Jeg tror dog godt at vi kan slå Milan. Barca tror jeg desværre ikke vi kan slå. Men lad os håbe at Milan vinder over Barca
Når vi nu har slået Benfica så tror jeg det bliver svært. Men hvis vi spiller som sidst og undgår Anders Frisk (Hvis nogen har glemt hvem han er så var det dommeren bag \"skandalen på stamford\" fra Norge) så går det da ok. Husker tydeligt hvordan jeg råbte, da jeg så Bosingwa i midterforsvaret men dette var en taktisk geni-streg. Kan nogle huske det klasse forsvarsspil han viste mod Messi. Vi kan håbe på at der kommer en rimelig engelsk dommer som lader dem spille hård så er chancerne overkommelige, da spaniernes fysik ikke er den bedste og ikke kan samlignes med vores. Vi skal være rigtig skarpe på dødbolde og score på vores chancer mod Barca. Men lad os nu lige slå Benfica først.
Sad med en kollega og snakket om hvem vil møde hvem i Cl, og holdte på at det blev Benfica og min teori var bygget på at Ramiers & Luiz kom tilbage til deres gammel klub.
Men bestemt ikke den værste modstander, som har flere gode spillere, så jeg undervurdere ikke Benfica. Og efter deres flotte sæson i Cl, så er de jo ikke kommet her til uden grund.
Tror det bliver lidt tæt i Portugal, for det er jo en ren heksekedle der nede, og tager vi dem hjemme.
Benfica har en meget stærk side. Men bruger den næsten aldrig.
BÆNK: Malouda,David Luiz,Ramires,Hilario,Bertrand,Bosingwa.
Helt enig ChelseaLampard- Ja Benfica har et meget stærkt side, men jeg forstår bare ikke at du nævner at de aldrig bruger den. Nå ja men så pyt da!
PT@- har i ligget mærke til at det er Luiz og Ramires gamle klub, de måske skal spille imod.
Tror/håber vi banker dem stort
I er sørme godt nok optimistiske til kampen mod Benfica, bare fordi at vi har vundet tre kampe i streg nu, hvor i Chelsea på ingen måde har været voldssomt overbevisende. Jeg tror det bliver svært, lige så svært som mod Napoli. Men at flere af jer allerede snakker om \"når vi er gået videre\" som var det en selvfølge, det må jeg sige er en imponerende optimisme.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Hej Michael!
Jow jeg ser bestemt dette som en mulighed for muligvis at gå videre hele vejen.
Dog med det i mente at det hold vi skal møde i Semi-finalen så ville være enden:
Barcelona eller Milan (som mødes i deres kvartfinale).
Jeg ser dette som en MEGET positiv ting. Ihvertfald kvartfinalen :)
Så må man håbe på at Milan går hen og slår Barcelona, og Milan gør som Napoli, stiller sig i defensiv-italiener stil, også har vi jo opskriften på det :)