Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Mourinho

Nu er det mest ovre i WAGNH jeg befinder mig til daglig, og der er det ret interessant at følge hvordan folk efterhånden har det med Mourinho.

Der blev lavet en afstemning for et par uger siden, hvor der blev spurgt hvor mange der ville beholde ham, og der lå den (så vidt jeg husker), på omkring 72%.. I den sidste afstemning for nyligt, var den dalet til (igen, så vidt jeg husker), omkring 54%..

Men hvordan har i det herinde med ham? Er tidligere tiders storhed, nok til at I vil beholde ham, eller så I ham gerne gå?

Personligt er jeg af den holdning, at han skal have lov til at blive. Jeg kan ikke holde ud at se på den placering vi har, men jeg mener ikke nødvendigvis, at et trænerskifte vil hjælpe i det lange løb. Jeg kan se at én af de bekymringer der er, at vi risikerer at miste CL pladsen næste år, og derved risikerer at der er spillere der ikke vil komme til Chelsea og spille. Men... Nu er det ikke ligefrem stjernespillere der er kommet i den tid jeg har været med, uanset at vi har haft CL at lokke med. Så på den vis, er jeg ikke så bekymret.

Jeg er dog bekymret over vores placering. Vi er i december, og ligger på en 16. plads? Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad det er der sker, men jeg tror ikke det bliver meget bedre resten af sæsonen. Forhåbentlig bliver der signet et par kvalitets spillere til sommer, og holdet genfinder gejsten inden vi starter på den næste. Og i mine øjne, helst med Mourinho i spidsen igen.

Skrevet af AnnemarieA
Skrevet af 14/12/2015 - 23:35



Kommentarer

Jeg synes også, at man skal lade Mourinho blive. Der er alt for mange spillere, som er langt under standard. Ikke at han ikke skal tage noget af ansvaret, men spillerne må snart vise, hvorfor de får så mange penge for at spille fodbold. Fabregas kunne vel dårligt komme på holdet i Newcastle, som han spiller nu. Og Diego Costa og Oscar og Ivanovic og jeg kunne blive ved.
Vi har før været ude i nogle i perioder med mange skiftende trænere, og det fører intet godt med sig på den lange bane, tror jeg. Men jeg er spændt på at se, hvornår vi rammer bunden. Jeg håber vi er der nu, og kan begynde at komme lidt frem i tabellen. Bare over midten for eksempel...

Skrevet af Dwise d. 16/12/2015 - 20:37

Så blev han fyret...

Skrevet af BlueFan d. 17/12/2015 - 15:56

https://vine.co/v/OYrwiDFaZbL

Skrevet af chelsea4life d. 17/12/2015 - 17:33

Situationen i denne sæson var ikke jose's fejl .. Det var hele chelseas tanketank ... De f*ckede det op i transfervinduet ...
Troede aldrig at jeg skulle sige det her men denne verden er fandme baseret på Darwins teori om naturlig udvælgelse (survival of the fittest)
Man er nødt til at ændre ting hver sæson for at holde sig i toppen af ligaen, og især når man har ressourcerne til det! ... Dette er, hvad der sker, når du ikke gør det ...
ADIOS JOSÈ ... vi elsker dig .. UR THE BEST!

Skrevet af Hyacintho d. 17/12/2015 - 17:44

Jeg er super skuffet over klubben. Jeg kan godt forstå det, med den plads vi ligger på, men for f*nden altså.

I hans første sæson tilbage igen, havde han træningssæt på til hver kamp. Et signal til spillerne og os, om at det var en sæson hvor der blev bygget op. Kampene var dybest set træning, til når det gjaldt - hvilket var sæson 2. Sæson 1, var hvor han ville finde ud af, hvilke spillerne der skulle blive, hvordan de spillede sammen, hvad der manglede.. Og alligevel var vi SÅ tæt på at vinde mesterskabet.

Sæson 2. Vi vinder det hele, nærmest fra dag ét.

Sæson 3... Hele holdet glemmer hvordan man spiller fodbold! Costa vil hellere slås, Cesc kan ikke finde ud af en simpel aflevering, Hazard virker til at have mistet gejsten, forsvaret sejler. Da Pedro spurtede efter bolden i den sidste kamp, sad jeg og tænkte, at det var længe siden jeg havde set nogen kæmpe for bolden.

Og Mourinho får skylden?! Ja, han skal motivere spillerne, det er manageren der er ryggraden på holdet. Men om der så slet ingen manager var, så burde spillere af den her kaliber, kunne spille godt nok til, at vi lå inden for top 8. Mindst.

Man kan drage paralleler til Uniteds hold, sæsonen efter Ferguson. Der lå de pludselig også og rodede rundt. Ikke så langt nede som vi gør nu. Men det var også det samme hold. Det her hold, er de samme spillere, næsten, og det er den samme manager... De kunne jo fint finde ud af, at spille mod Porto?!

Jeg holder stadig fast på, at spillere burde indse at de spiller for Chelsea. Det er ikke et ligegyldigt hold. Chelsea er Chelsea. Og kan man ikke finde ud af at stille op til kamp for trøjen, så skal man blive væk. Donere sin kæmpe-hyre til Unicef, indtil man er klar til at stille på banen for at vinde.

Og Mourinho var den der blev fyret... Bullshit... Han var den der kæmpede mest for klubben.

Skrevet af AnnemarieA d. 17/12/2015 - 23:36

Det har bare vært en skidt sæson, og et eller andet måtte gøres. Historien går på at der var splid mellem ham og spillerene, hvilket ikke er godt, og man kan ikke skifte et halv hold ud for de de ikke kan med managerne, så er det nemmere at smide managere ud. Han har det overordnet ansvar, i know. Men man skal måske også se på spillerne og om de ikke kunne havde gjort det bedre...

Men man KAN man faktisk skifte ud i store dele af holdet, det har Fergusson gjort fra tid til anden, når ting ikke har flasket sig. I Fergusson's verden, var ingen større en klubben og sammenholdet, og dem der var, røg ud. Listen er lang over dem der har måtte skifte af den grund.

Men jeg mener fyringen var forkert og man burde havde gjort et eller andet. Men tror der sker meget mere bag kulisserne, et det blot der kommet fra Embeloe. Det eneste der måske mit største og eneste grund til jeg bakker fyringen op, er der var slet ingen tegn på optur. 3 kampe uden nederlag, hvor 2 af dem var udafgjort. Det er naturligvis ikke tilfredsstillende som forsvarende mester. Men kan alt balladen med Eva havde startet hele balladen i første omgang?

Men lige nu er det bare at få styr på holdet og hente de sejre der gør man kan komme med ind i kampen om evt. europa cup pladser.


Men kan kun tage hatten af for Mourinho, der gjort så mange ting for klubben og hentet de store titler til. Tror også det er sidste gang han ankommer her. Tror ikke han vil set på broen igen, skulle lige være som træner for et andet Pl hold.

Skrevet af Obi d. 18/12/2015 - 15:13

Helt enig!

Skrevet af J d. 19/12/2015 - 16:23

Helt enig!

Skrevet af J d. 19/12/2015 - 16:24

Jeg tror på Mourhino og hans udtalelser havde en negativ indflydelse på spillerne, de blev trætte af ham.

Skrevet af Ehazard17 d. 19/12/2015 - 19:30

Mange er triste over Mourinhos afsked ja, men at bue af sine egne spillere er en skændsel. Hvad skulle det hjælpe? Håber folk tager sig sammen og støtter holdet, dårlige præstationer eller ej, i stedet for at lave små latterlige skilte. Håbløs opførsel. Trist at se medfans behandle holdet på den måde.

Skrevet af Dwise d. 20/12/2015 - 00:03

Jeg er sku også ked af det med Mourinho. Jeg ved ikke om det var den rigtige eller forkerte beslutninger.

Jeg er dog bare skuffet over spillerne ...

Skrevet af Lampard123 d. 20/12/2015 - 20:20

Det var den rigtige beslutning.... No doubt!

Skrevet af HanniCFC d. 27/12/2015 - 18:08


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.