Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Mourinho ud?

Jeg har lagt mærke til at mange Chelsea supportere er begyndte at ønske at Mourinho får sparket. Synes selv at det er uhørt og virkelig dårlig stil.
Udover at være i eliten af verdens trænere, synes jeg personligt at Mourinho, sammen med Terry, er den profil der bærer den største del af Chelseas sjæl nu hvor vi har mistet mange legender. Jeg er derudover overbevist om at han kan få os på rette spor igen. Vi ved jo alle at truppen har kvaliteten det kræver.

Hvad synes i andre?

Skrevet af LukakuIsFuture
Skrevet af 25/10/2015 - 23:29

Kommentarer

Jeg mener man skal holde på ham.

Jo, det ser sket ud og alt går ikke vores vej, men alle store klubber har på et eller andet tidspunkt haft krise og det hjælper sgu ikke hver gang der er lidt modgang så skal der hives en ny manager ind. Ser man på mange af de trænere vi har haft i tiden, så er det sgu efter min overbevisningen dårligt scouting man har gjort og det de så "opnået" har kunne være udført af næsten en hver. Giv Mourinho tid og jeg tror at bøtten så skal vende.

Mht Terry, så er han gået fra bedst til værst, hold da op han er ring i tiden. Senest mod West Ham, hvor han cleaer bolden værre en de gør i serie 5, for siden at tabe en duel til Carrol. Den Terry sidste år havde slet ikke lade det ene eller det andet ske. Han er falden meget i niveau og kan være man skal indstille sig på at han nok snart synger på sidste vers og er fortid. Men det er ikke kun Terry der har svigtet i år, der er listen virkelig lang, faktisk nemmere at sige hvem der endelig har imponeret.

Skrevet af Obi d. 26/10/2015 - 14:22

Et sjovt rygte : http://www.plbold.dk/nyhed/bekraeftet-rigmandsklub-vil-have-mourinho

Moncao's rigmand vil hente Mourinho. Ved ikke hvor meget jeg vil ligge i den.

Og Hvis Mourinho ryger er Guus Hidink og King Carlo Ancelotti favoritter til jobbet. Ikke nogen jeg vil sige nej til. Link http://footy.dk/2015/10/26/medie-chelsea-har-linet-disse-to-managere-op-hvis-de-fyrer-mourinho/

Skrevet af Obi d. 26/10/2015 - 19:48

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.