Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ny dansk PL-side

Hej Alle.
Nu er det efterhånden længe siden jeg har været aktiv herinde, men faldt over noget sjovt.
Bold.dk har lavet en søsterside: http://www.pl.dk/#/ som kun omhandler Premier League, og som har nyheder, videoer, TV-oversigt, Live, Manager og mere.
Vælger man så at klikke ind under hold, Chelsea FC, kommer der dette frem:

http://www.pl.dk/#/klub/Chelsea - et fint billede af Spurs' Lamela.

Håbløst og nærmest uforskammet. Nå, men bortset fra det, håber jeg at det kan blive en side der kan komme frem på forsiden som tilvalg, da den "lover" godt for det danske udvalg af premier league sites.
11 år siden
3803 visninger

Kommentarer

Ejerskov11 år siden
Hej Awekat
Jeg har set sitet, men har du lagt mærke til at de stort set har de samme nyheder som på bold.dk? :)
Lars9311 år siden
Fordelen ved siden af hvad jeg kan se er at det er muligt hurtigt at se ældre artikler, men udover det ser jeg ingen fordele over bold. Eller jo, deres statistikker er stillet op på en meget god måde, men ren nyhedsmæssigt så er bold.dk det samme :-)
Ejerskov11 år siden
Lars93 skrev:
Fordelen ved siden af hvad jeg kan se er at det er muligt hurtigt at se ældre artikler

Altså at du hurtigt kan få et overblik over gamle Chelsea-nyheder? I så fald, så prøv at klik på "Bold.dk"-overskriften ude på forsiden af chelseafc.dk, så kommer du ind på en Chelsea-side der kun har Chelsea-nyheder :)
Lars9311 år siden
Ja, det ved jeg, men der skal man først trykke på se flere relateret nyheder :-) jeg ser det ikke som noget minus, det var bare lige den oplevelse jeg fik da jeg kiggede på hjemmesiden fremfor bold.dk :-)
Men det korte af det lange var bare, at jeg ville frem til at jeg synes at det er fint kun med bold.dk her på siden, fremfor to sider med det samme indhold :-)
Awekat11 år siden
Alle siderne bringer jo mere eller mindre fuldstændig samme indhold - den eneste forskel er oversættelsen fra original-artiklen og hvor hurtigt de for gjort det.
Men bold.dk m.fl. drukner tit i ligegyldige artikler om 2. divisionsbold, misvisende- og/eller fantast-overskrifter.
Mit håb var at denne side kunne bringe gode, relevante premier league nyheder, hvor man kunne Chelsea-relaterede nyhede, på en mere overskuelig måde (og forhåbentlig mere dybdegående og bedre oversættelse).
Men vi må vente og se :)
Steen11 år siden
Hvis man skal have the real deal, så søg informationen fra Skysports. De skriver nogle gode nyheder. Hvis du ikke er skarp til engelsk. Læs dem på plbold.dk, som er gode til at skrive dem om, og gøre dem spændende på dansk. Plus de laver også deres egne tiltag, og portrætter osv. Det er faktisk rigtig spændende derinde. Just a hint :)
jackkuhlmann11 år siden
Nogle der kan fortælle mig hvor supportene holder sted inden kampen?
Steen11 år siden
Jack i hvilket land :D?

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold