Oscars Nr.
Hey Blues. Hvad tror i at Oscar Nr. bliver. Jeg tror på at han for Nr. 11. Han spiller jo nummer 10 får Brasiliens landshold så tænker at han godt kan have Nr.11. Men hvad tænker i tror i lige som mig at han går hen og får Nr.11. Jeg er rigtig sikker på det. Og så i lige det gode mål mod Hviderusland. Fantastist mål men assisten fra Neymar var også rigtig god. Men men men hvad tror i. Jeg synes godt om Oscar. Rigtig god.
Kommentarer
På chelseas hjemmeside står der han er nr. 11.
http://www.chelseamegastore.com/stores/chelsea/products/product_browse.aspx?free_text=oscar&category|category_root|3506=football+kits
Jeg synes ikke at et ungt talent som Oscar skal have kong DDs nummer. Jeg tror der vil ligge for stort et pres paa ham saa. Hvis man har DDs nummer kommer der bare et stort pres med en, da han er en stor legende. Man skal gore sig fortjent til det nummer.
Torres9luiz4: Vi er ude i at du er ved at lave en forbandelse over hans nr :P Oscar skal nok skabe hans historie om nr. 11 i fremtiden så.
Fatter heller ikke en meter af, at Oscar skal overtage 11\'eren i forhold til Hazard. Men omvendt, så er det sgu bare et nummer, og uanset hvordan nummer 9, eller 11 eller 23 præsterer, vil det ikke være nummeret man husker spillerne for.
Bare se Paul Scholes\' nummer. Lige efter han var stoppet, overtog Ashley Young hans nummer, og da han kom tilbage, var det bare ærgeligt. Der er vel ingen som tænker, at Paul Scholes eller blevet bedre eller dårligere af at få et nyt nummer, og vel omvendt heller ingen som mener, at Ashley Young er blevet bedre af at have Scholes\' gamle nummer.
Proved my point?Når det så er sagt, så er det da lidt underligt, at skulle se #11 bagpå en ny spiller
Men det med at skulle se en anden bære nr. 11, er det ikke bare fordi man er superstitious?
jeg synes da ikke det er mærkeligt med Nr.11 bagpå en ny spiller. Ens nummer betyder jo ikke hvem man er.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg var ihvertfald \"sikker i min sag\" at efter Hazard ikke fik valget/valgte nr. 11, måtte det være fordi den næste tilkommende skulle have nummeret. Jeg sætter mine sparepenge på han bliver nr. 11, medmindre noget voldsomt som f.eks. Victor Moses melder sin ankomst og får nr. 11.