Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Penge eller Talent?

Chelsea F.C er blevet lidt af en rigmandsklub, og synes vi køber os frem til for mange spillere, end at bruge vores talenter fra vores fantastiske ungdomshold! Her er nogle af dem der er blevet spået store, og som jeg også selv tror kan blive til en stor spiller i klubben!

Romelu Lukaku- Tror og håber at han bliver lejet ud til en mindre PL eller Championship klub. For hvis Torres kommer tilbage fra EM med massere af selvtillid, bliver det svært for Lukaku at slå ham af, men på den anden side... Drogba har lige forladt, og vi mangler jo en angriber, men Abramovic vil vel hellere hente et topnavn end at bruge de unge -.-

Oriol Romeu- Som du også er inde på Ejerskov... Romeu blev stort set ikke brugt i den sidste halvdel af sæsonen, og synes ellers at han spillede godt når han så var inde. Han er en god afløser til Mikel eller Lampard, og han er ung, og han er meget solidt og spiller sikkert når han er inde. Håber at se mere til ham!

Josh McEachran- Er også blevet spået stor, og ligner Lampards afløser, men problemet er hans fysik. Han er meget spinkel, og han bliver puffet rundt i kampene. Men på den anden side, det troede man jo også om Silva, Aguero, Mata, Modric osv... Han har dog en god teknik og han har et udemærket skud! Synes Di Matteo skal prøve ham, så han kan vise sine kvaliteter.

Lucas Piazon- Bliver kaldt \"Den nye Kaka.\" Der er dog meget at leve op til med det kælenavn (selvom han faktisk ligner Kaka lidt) men tror godt han kan blive samme type som Kaka. Han er meget dribble stærk, og han er en vigtig brik for reserveholdet. Han har ikke fået noget spilletid for førsteholdet, men håber vi får ham at se i den kommende sæson! Og tjek lige den her perle: http://www.youtube.com/watch?v=3BLEDzp4dvMSam Hutchinson- Han minder mig om Gary Cahill, og tror også han kan komme op på samme niveu. Vi fik ham at se i sidste kamp mod Blackburn, og jeg synes han spillede fint. Kender ham dog ikke særlig godt, men håber han bliver god!

Ryan Bertrand- Han er vel allerede ved at blive førsteholdsspiller, og han har bestemt bevist at han godt kan! Han gør det suverent på venstebacken og kanten! Og er sikker på at han er arvetageren fra Ashley Cole.

Så er der også Chalobah, Todd Kane, Patrick Bamford, Lalkovic, og mange flere, gode talenter! Men hvad synes i?

Bliver de her talenter til noget?

Skal Chelsea satse på penge eller talent?

Skriv løs! :)

13 år siden
2963 visninger

Kommentarer

Ralfe13 år siden

Bamford og Lalkovic har jeg ikke den store fidus til. Men ellers alle dem du nævner håber jeg inderligt får succes i Chelsea. Tror vi får en Todd Kane at se i år efter at Bosingwa forlader os. Derud over nævner du ikke Kevin de Bruyne, Gäel Kakuta eller Islam Feruz som jeg også håber slår igennem!

Men den kommen Finalcial Fairplay(det er vist blevet udsat?? eller om det overhoved bliver til noget) kommer nok til at have en stor betydning for den kommende transfer strategi, dog håber jeg personlit at man satser TALENT frem for \"penge\" :)

SebastianLunnDK13 år siden

Rigtigt nok, Kakuta havde jeg glemt, men De Bruyne var nu med vilje... de har lige købt ham, og synes ikke rigtigt at han gik under \"kategorien\" :)

SebastianLunnDK13 år siden

Kakuta- Ung dribblestærk fætter! Er blevet lejet ud et par gange i sin tid i Chelsea, og blev brugt en sjælden gang i mellem under Ancelotti. Han er også et stort talent som jeg synes vi skal få noget ud af :)

Sparking13 år siden

Jeg tror inderligt, at Abramovich er problemet. Når han ansætter en manager, for de klar besked på at de SKAL vinde, ellers bliver de fyret. Med det i baghovedet for Managerne, tør de ikke at spille med unge spillere, der er simplethen for meget pres på dem!

Sparking13 år siden

Et godt eksemple er AVB, han prøvede at bringe ungdom ind på holdet, og satte nogle af de gamle ud. Da det så ikke gik så godt bliver han fyret. RDM Tænkte overhovedet ikke på at spille de unge ind, det handlede bare om at vinde, det gjorde han og nu har han jobbet. Men hvis nu AVB bare gjorde, det samme som RDM, ville han sp ikke stå med jobbet nu?

Michael8213 år siden

Sparking skrev:

Et godt eksemple er AVB, han prøvede at bringe ungdom ind på holdet, og satte nogle af de gamle ud. Da det så ikke gik så godt bliver han fyret. RDM Tænkte overhovedet ikke på at spille de unge ind, det handlede bare om at vinde, det gjorde han og nu har han jobbet. Men hvis nu AVB bare gjorde, det samme som RDM, ville han sp ikke stå med jobbet nu?

Jeg er uenig med dig. AVB ville lave for mange ændringer på for kort tid. Se RDM og kampen mod Napoli. Vi skulle vinde med 3 mål... og han satte en offensiv indstilling.

Ydermere så har AVB blevet høvlet for mandskabspleje (dette er dog bare indicier), men formoder at RDM kan noget med spillerne, som AVB ikke kunne. Ikke et ondt ord om ham, men tror ikke at han fangede spillerne godt.

RDM har jo ikke rigtig kunne vise sig selv, fordi klubben skulle jo reddes. Han vidste hvad der virkede og gik efter det. Nu har han mulighed for at forsøge sig med nyere spillere. Træne med dem og have en hel sæson til det.

Hvad angår talenter, så kan jeg godt forstå at Lukaku vil spille fast, men tror ikke at han kan få alle kampe - samme gælder Torres. De vil ikke have energi til det. Jeg mener personligt at Lukaku bør få chancer inde mod mindre klubber, Mikey Mouse cuppen og starten af FA cuppen. Så kan Torres også få lidt hvile hist og pist.

De unge SKAL ha\' lov til at komme ind for at lære at spille med de gamle.

Og bemærk... hvor mange andre managers derude ville starte med en ung spiller i CL finalen... Bertrand er 22... og fik et gennembrud der. Mon ikke at RDM også vil give andre chancen?

chelsea210113 år siden

Det er helt klart talentet vi skal gå efter...

Vi har vundet FA youth cup kan snart ikke huske hvor mange gange men tænk hvis alle de talenter blev spildt.. Men jeg tror at RDM vil give de unge chancen, hvis de kan noget.

Steen13 år siden

Michael: Det er så sandt som det er sagt. RDM havde et mål, og det var ikke at føre Feruz på forste holdet, selvom jeg tror han ville kunne bidrage med noget seriøs underholdning. RDM overtog med én ting på agendaen, og det var at vinde så meget som muligt - koste hvad det ville. Det vigtigste var at bibeholde noget kadu\'. Det må man sige han gjorde og samtidig med, så brugte han undgomsspillere. Så jeg synes ikke det er fair at sige at RDM har til sidesat dem. Michael nævner så fint Bertrand, også i en CL finale.. Det er eddermne nosser på størrelse med en elefant! Hutchison fik også nogle minutter på banen. Jeg er overbevist om vi ser en manager til næste år, der er parat til at give dem chancen.

Lad os se hvordan det går på USA-touren. Glæder mig til at se Paris kampen og Milan :) Hvad de har tænkt sig at stille op med opstillingen, tror godt vi kan forvente at se nogle seriøse bud på nogle kommende første holds reserver :)

Chelsea4evertrueblue13 år siden
Hvis talenterne er gode nok, skal de også nok få spille tid. Man kan da tydelig se på de seneste indkøb at fødselsdatoen spiller ind. Håber personligt på at der kommer en del op, men kvaliteten må gå forud for alder. Klart der skal spilles nye ind, men de skal også være klar til at gribe chancen. # en central forsvar hvis man må formode at JT får karantæne. = kunne være Hutcinson eller anden # en back up Højre back = Kunne være Hutchison # en angriber = Lukaku. Men han skal også til at bevise på denne USA tour bliver vigtig for ham. Midtbane og kanter har vi rigtig mange i truppen.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.