Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Sæsonen er gik

Hej Folkens.

Nu har vi haft lidt tid til at sunde sig over en super sæson med 2 titler. Ville høre jeres syn på sæsonen der gik. Har valgt et par punkter der kunne være noget. Evt selv spænde med emner.

Spillestilen Spillet vi det spil vi vil?

Ny indkøbene? Slog de til?

Europæisk, var det godt nok?

De bedste i året

Og dem der ikke helt slog igennem.

Fremtiden, er vi sikret der til eller?

Kom frisk!

Skrevet af Obi
Skrevet af 11/07/2015 - 09:36

Kommentarer

Godt indlæg Obi!
Er lige kommet hjem fra Ferie så ser den først nu:)

Spillestilen:
I starten af året spillede vi det såkaldte TikaTaka hvilket var muligt med en flyvende Cesc
(2 gode eksempler er målene fra CrystalPalcace - CFC og Swansea - CFC.)

Ny inkøbene:
De to største Cesc og Costa må man sige slog til.
Costa med 20-21 mål og Cesc med 17-18 assist!
Luis slog aldrig helt igennem og bliver nok solgt tilbage til det svækket Atletico.
Drogba er for gammel.

Europæisk:
Vi spillede rigtigt godt i gruppen. (5-0 mod Schalke 04 og 6-0 Mod Maribor)
8Dels finalen var mod PSG noget skuffende at vi ikke kan slå PSG 10 mand!

De bedste i året:
Hazard, Cesc, Costa tre kæmpe stjerner som vandt mesterskabet for os offensivt.
Terry styrede forsvaret med hård hånd! (Igen, Igen)
Ivanovic fik pludselig superkræfter i vinters og scorede en masse mål.
Matic - SkraldeManden.
Og den noget overraskende Zouma som virkelig fik gennembruddet.

De der ikke slog igennem:
Luis, Remy.

Fremtiden:
Bamford, Solanke, Zouma, Courtois.
Det ser godt ud!

Skrevet af Ehazard17 d. 16/07/2015 - 22:04

Spillestilen:
Jeg var helt uden ord i starten af sæsonen, det spil som Chelsea leverede var fremragende. Som tiden gik, og vi stadig var nr. 1, blev spillestilen mere resultatorienteret - muligvis ikke SÅ spændende at kigge på, men trods alt effektiv og den rigtige spillestil hvis man vil vinde PL.

De nye:
Jeg er enig med Ehazard17, Costa og Cesc har haft en fremragende sæson, og jeg glæder mig til at se dem i næste sæson.

Europæisk:
NEJ, det var simpelthen ikke godt nok. Jo jo, fint i gruppen, men man skal kunne slå PSG når de mangler en mand.

De bedste:
Jeg er vild med Hazard, den mand er genial. Vores stjerne, og helt uden sidestykke.
Costa var ligeledes fremragende, en sand fighter i front. Ærgerligt han skulle rammes af en skade.
Oscar og Willian.. Jeg synes man glemmer dem.. De scorede muligvis ikke mange mål, men de gør et fremragende stykke defensivt arbejde, og hjælper rigtig meget forsvaret.
Så håber jeg også at Ivanovic og Matic spiller til de bliver 50, for de er immervæk gode.
Og sidst, men ikke mindst, Terry. Jeg håber han kan holde niveau en sæson mere.

Og dem der ikke helt slog igennem:
Luis var en skuffelse, men jeg havde nu heller ikke de store forventninger til ham inden sæsonen.

Fremtiden:
Jeg har virkelig ingen fidus til Bamford, i hvert fald ikke i en top 6 klub. Han kan, måske, bliver en god angriber i Leicester eller Stoke - you name it.
Generelt synes jeg at truppen er ung, her tænker jeg Hazard, Oscar, Zouma, Azpli. Alle spillere der får endnu en stor sæson. Fremadrettet håber jeg på at AC slår igennem.

Jeg vælger lige at tilføje en transfer også..
Jeg er vild med købet af Nathan.. Ja, jeg har kun set ham på youtube, eller i FM, men han kan blive stor. Ligeledes håber jeg at der er hold i rygterne omkring Kenedy - igen FM. Meenn.. FM-tallene er jo heller ikke helt tilfældige.
Jeg håber dog at se Varane i Chelsea, det ville gøre holdet endnu stærkere..

Skrevet af Schou d. 17/07/2015 - 16:29

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.