Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Stadion billetter :D

Hej er der nogle der kender en god hjemmeside eller lignende hvor man sikkert og billigt kan købe billetter til at komme ind og se en kamp? :-)

Jeg har været over at se en kamp før men der købte jeg en pakke med noget hotel ophold ved siden af stadion og billet men det var rimelig dyrt så leder lidt efter noget uden hotel :D
11 år siden
2513 visninger

Kommentarer

Blueviking11 år siden
Hvilken kamp har du I tankerne?

Mit raad vil vaere at koebe et medlemskab (£25) og saa selv koebe en billet.
Mvinther11 år siden
HvAd koster en billet typisk med medlemskab? - både storkampe og små
Chrbb11 år siden
De gange jeg har købt billet, er det også min erfaring, at du skal købe et medlemsskab, ellers kommer du bagerst i køen, også er der typisk udsolgt før, der bliver åbnet op for billet salg til non-members.

Priser kan du tjekke på chelseafc.com, det afhænger af kampen.

Jeg har ingen erfaring med at bruge andre sider, end den officielle.
Tobias9911 år siden
Okay tak havde ikke nogle speciel kamp i tankerne kunne godt bare finde på at tage der over og se en kamp på et tidspunkt :)
Blueviking11 år siden
Link til medlemskab finds her http://www.chelseafc.com/tickets-membership/tickets-membership.html

Priser finds her: http://www.chelseafc.com/tickets-membership/general-ticket-info/ticket-prices.html

Hvis du er medlem kan du linke dit medlemskab til andre medlemmer, hvilket vil sige du kan lane medlemskaber til at koebe flere billetter. Bemaerk at nogle kampe kraever et vist antal loyalty point. De optjenes ved at koebe billet til kampe. Men igen hvis du allerede er medlem kan du mulighvis laane et medlemskab med de kraevede antal point. Du kan ogsaa kun koebe via Chelseas ticket exchange hvis du er medlem.
Tobias9911 år siden
Ok mange tak

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold