Stamford Bridge
Hej guys
Jeg sidder efter kampen iaften mod Southampton, med flere frustrationer. En af de ting som går mig mest på er vores såkaldte \"fan klub\" Som opholder sig i england, dem jeg synes skal der skal supportere vores hold mest på banen!! Efter aftens kamp, synes jeg at det bliver en smule respektløs overfor vores spiller, at det igen går ud over dem at, Chelsea\'s ejer har skiftet manager!! Jeg er fra AArhus \"Danmark\" Og jeg har set bedre opbakning til en AGF kamp, end hvad jeg så i kampen iaften!!
Jeg forstår frustrationen blandt Chelsea tilhænger, at man ikke er tilfreds med Rafael Benítezr, indtil vidre synes jeg han har gjordt det fint. Efter hvad Abramovich gav os, er det en svær post at overtage.
BTW: Torres, gav rigtigt meget idag, bedste kamp for ham i lang tid..
Dette er min første tråd, please be gentle. :)
Kommentarer
ps hvordan laver jeg mellemrum bliver idiot af det :)
Kan sku godt forstå tilhængerne - de betaler så mange £ for at følge Chelsea rundt om i verden, også har man også i min optik ret til at være utilfreds når vi ikke engang kan slå Southampton.
Uanset hvordan Abramovich styrer showet eller hvem vores manager er, så er det i sidste ende spillerne der ikke har gjort deres arbejde!
Rafael Benitez kan vel heller ikke have så lang snor igen.
Igen igår kommer hans indskiftninger ALT ALT ALT for sent i kampen til at de kan nå at gøre en forskel.
RAFA OUT!
Jeg har desværre ikke fået set nogle kampe de sidste mange gange, fordi jeg har arbejdet.
Jeg bliver aldrig fan af FSW, men hvis man er utilfreds, så kan man jo lade være med at heppe. Men direkte at buhe, synes jeg ikke er ok.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Broen er bare ikke det fort som det var engang desværre. Forstår godt vores fans. Bare svæt med en mand som Abramovich der har så meget stolthed at han ikke kan indse at Torres var et kæmpe fejl køb, nok også derfor han hentede benitez da torres spiller super under ham i liverpool. Det virker til at han tænker for meget på det, og ikke tænker på at der ville være bedst for klubben. Men uden ham ville vi nok heller ikke ha vundet så meget som vi har gjort. Han har jo offret meget på klubben efter årene.. Meeen kan ikke se hvordan du synes Torres spiller godt ( sikker på vi så den samme kamp) . han kommer ind laver en del frispark og et hvor der er 3-4 min tilbage hvor han enda sparker bolden væk (fuldstændig idiot).. Så på blot 10 min blev han kampens flop efter min mening :)