Superleague
Kommentarer
Grådige folk, som ødelægger alt hvad fodbolden står for - fællesskab og uforudsigeligheder.
Et uerstatteligt frirum er i gang med at blive taget fra milliarder.... Folk knokler hver dag for at få råd til et sæsonkort så de kan vise deres kærlighed til den klub de elsker.
De har været et skridt foran i Tyskland i lang tid med deres 50+1 regel, som alle burde have indført. Jeg frygter dog det er for sent og det her går igennem.
Spillerne er vores håb og de bliver nødt til at tage et ansvar, så må konsekvenserne komme bagefter for dem. De har alligevel tjent nok penge til resten af deres liv, men jeg forstår godt, hvis man ikke vil give slip på en massiv kontrakt som en flok egoistiske liberalister har tilbudt en
Jeg er pinligt berørt af min egen klub, som viser hvor ligeglade de er med os fans. Jeg håber klubben trækker sig tilbage og så må vi tage den straf der kommer.
Skriv kommentar
Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.
Nå, for the record.
Ender det med at blive en realitet, så stopper jeg sgu som Chelseafan desværre.
Jeg kan ikke bakke op om så et horribelt forslag.
Det smukke ved fodbold er netop at det er præstationer som betyder om man rykker op eller ned.
Jeg har det allerede stramt med det nye CL, men det her... det er bare at skide fans i munden. Jeg er så skuffet over at Chelsea har sagt ja til at være med.
Pt er jeg imponeret over at PSG, Bayern og Dortmund har sagt nej. Håber også at spillere vælger at stå imod.
Føj