Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Trænerposten

Hej derude.

Så røg Mourhino, og det betyder at vi ikke har en længere sigtede træner på plads endnu.

Vi har som i nok ved ansat Guus Hiddink som midlertig træner i klubben. En træner der før har fået et skidt spillende Chelsea hold i hånden. Det år rettede han op på og vi vandt FA Cuppen. Men hvad skal der ske til sommer når han stopper?

Diego Simone

En meget dygtig træner som har ført Atletico Madrid til meget succes. Han har et godt kendskab til Diego Costa, hvilket jeg ser som et kæmpe plus. Han har just ikke det bedste temparement.

Pep Guardiola

Vi ved hvad manden kan gøre. Bare se på de sidste tre sæsoner i Bayern hvor han for alvor løftede spillere som Thomas Müller, og gjorde exceptionele gode indkøb. Jeg læste den anden dag at han stadig snakkede med Pedro og Fabregas. Så måske de kan få ham overtalt.

Juande Ramos

Han var en super dygtig træner i Sevilla i en årrække. Han kom så ind til et Spurs hold i krise i 2008. De sluttede midt i tabellen, den sæson. De sidste fire år har han så været i Dnipro og træne. Jeg tror ikke så meget på at vi ansætter ham.

Jeg håber og tror på vi kan snuppe Pep foran næsen af City, men hvad tænker i?

Rigtig glædelig Jul, og lad os da så lige få nogle sejre i juleprogrammet!

Skrevet af Ehazard17
Skrevet af 25/12/2015 - 10:44

Kommentarer

Jeg syntes Diego Simeone skal overtage posten efter Hiddink. Han er en dygtig manager og har jo som sagt godt kendskab til Costa. Vi har jo handlet en del ind hos Atletico, og vi kunne måske lokke et par spillere hertil? Vi ved godt Guardiola er en fantastisk træner, men jeg tror at Simeone personligt ville passe her mere.

Skrevet af HanniCFC d. 26/12/2015 - 02:43

Men Hanni, tror du ikke hans temperament bliver et problem? Han har før fået 10 dages karantæne.

Skrevet af Ehazard17 d. 26/12/2015 - 10:12

Jo Ehazard, men vi har oplevet lignende. Mourinho kunne jo godt på en dårlig dag blive helt underlig, og han har jo også fået et par karantæner. Jeg tror godt Simeone kan få Costa tilbage i form.

Skrevet af HanniCFC d. 26/12/2015 - 13:20

Tror du ikke det bliver et problem? Jeg tror spillerne blev trætte af Mourhino, pga hans attitude.

Skrevet af Ehazard17 d. 26/12/2015 - 20:18

Jeg havde håbet på Pep, men tror desværre han tager man City.. Men Simeone kunne også være en okay træner for Chelsea, men jeg mener ikke at manden kan snakke engelsk, som i slet ik. Det skal han så have lært lyn hurtigt. Men er bange for at det bliver pellegrini...

Skrevet af michael1987 d. 27/12/2015 - 10:28

Tror Simone kunne være et godt match, efter som han går meget ind for sammenhold og vinder kulturen han har fået til det er den gang var noget nær umuligt at få ind i Atl. Madrid. Men også de spiller med fysikken, som også Chelsea har gjort meget i.

Et andet rygte er Julen Lopetegui fra Porto.

Skrevet af Obi d. 27/12/2015 - 12:48

Ehazard17 jeg er enig i Obi i sammenholdet. Vinder kulturen var jo noget Atletico kun kunne drømme om. Chelsea er i en lignende situation, og jeg tror at Simeone kan bringe den tilbage i Chelsea.

Skrevet af HanniCFC d. 27/12/2015 - 18:04

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.