Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Xavi strikes again

http://www.goal.com/en-us/news/88/spain/2014/01/07/4528052/xavi-attacks-mourinho-his-teams-do-not-leave-a-legacy

Xavi udtaler sig endnu engang omkring Mourinho og Chelsea. Den spanske legende udtaler sig flittigt omkring Chelsea, og i dette tilfælde Mourinho. Jeg husker tydeligt, hvordan spanieren udtalte sig om Chelseas Champions League sejr i 2012, hvor han ikke kunne forstå, at Chelsea spillede så defensivt fodbold. I artiklen mener han ikke, at Mourinho skaber hold med nogen form for arv.

Det virker helt mærkeligt, for jeg husker da lige netop, hvordan Mourinho førte Chelsea til mange triumfer og hans hold i Inter, der vandt Champions League. Hvis der er noget Mourinho kan, så er det da lige netop at skabe stolthed omkring de hold, han repræsenterer.

Men i bund og grund bærer Xavi stadig nag over den famøse sejr i semifinalen, der førte Chelsea til deres første CL-trofæ nogensinde.

Skrevet af SBR
Skrevet af 07/01/2014 - 22:30

Kommentarer

Han er bare en bitter mand.. Han må da for fanden komme videre, og ikke altid hænge i fortiden..

Skrevet af SebastianLunnDK d. 08/01/2014 - 08:50

Xavi er en spade... Han husker måske ikke hvor ufortjent Barca gik videre i 2009 og vandt CL, som var Chelseas absolut stærkeste år... er SIKKER på vi havde taget the treble det år, hvis ikke Øvebro havde glemt sin sunde fornuft og briller nede i sin korrupte sjæl...

Never forgotten...

Og nå ja... Xavi tænker måske ikke på at England ikke har en vinterpause... har mange hold som kæmper om toppen (bare se i år), så man kan ikke bare slappe af mod størstedelen af holdene som Barca kan.... spade.

Han er dygtig til hvad han laver, men klap nu kaje

Skrevet af Michael82 d. 08/01/2014 - 10:17

Det er Barca i en nøddeskal. Det er som om spiller du ikke tasiki bold, så spiller du ikke bold. Fair nok, men det handler om at vinde, der er ingen manuel for hvordan du skal spille. Det Xavi lukker ud er blot for at stikke til nogen. Lad det nu bare ligge og kom videre. Men i 08 eller var det i 09 hvor de i den grad havde held/dommer med sig, hvor de til sidst udlignet og kom i finalen, der var der ingen snak om held, fedt spil, blot klasse. Men jeg holder sgu på deres spil at de spiller den rundt i tre kanter frem og tilbage, er blot en hurtigere udgave af det Mourinho gjorde brug af i hans første periode.

Men det er jo rigtigt, Barca er jo mere en klub, for penge ikke er noget man går op i, man vil være en del af klubben, en klub der satser på egen talenter og ikke bruger de store summer, det mund diarre høre jeg fra 90 % af alle de Barca fans jeg har mødt...

Skrevet af Obi d. 08/01/2014 - 13:21

Obi

6. maj, 2009... da Øvebro skrev sit navn i historiebøgerne som verdens første blinde person, der kunne dømme en CL semifinale

http://soccerlens.com/chelsea-v-barcelona-uefa-champions-league-6-may-2009-live-blog/28135/

Skrevet af Michael82 d. 08/01/2014 - 14:24

Ja. Husker tydeligt min frustration omkring den kamp, hold da op. Har aldrig råbt så meget af mit tv som på den forfærdelige aften. En mildest talt katastrofal dommerpræstation!

Skrevet af SBR d. 08/01/2014 - 18:33

Misundelse er en grim ting....

Skrevet af Steen d. 08/01/2014 - 20:19

Det virker som om han har ondt....

I RØVEN!!!!

Skrevet af Lampard123 d. 08/01/2014 - 20:20

Barcelona er gode til at udvikle egne talenter, og de er ikke bange for at give dem chancen på førsteholdet. Det kunne vi måske lære noget af. Men det der med den "rigtige" måde at spille fodbold på er lige til at lukke op og s.... i. Hørte ofte kommentatorer snakke om Chelseas kedelige og destruktive måde at spille fodbold på før i tiden, og det er selvfølgelig en subjektiv vurdering, men i min verden handler det om stillingen, når kampen slutter. Jeg ser da hellere at Chelsea vinder 1-0, og har bolden 10% af tiden, end at de taber med 95% possesion.

Skrevet af Dwise d. 08/01/2014 - 22:23

Men lavet i nogen sæsoner lavet lige så mange mål Barca...

Skrevet af Obi d. 09/01/2014 - 21:04

Ha ha, det fandme bare ren misundelse!:)

Skrevet af Ftorres9 d. 12/01/2014 - 10:53

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.