Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Billetter til Chelsea kampe

Har du brug for billetter til Chelsea kampe?

Jeg hjælper gerne med råd til at skaffe billetter til Chelsea kampe. Jeg låner også gerne mine to medlemskaber ud, hvis jeg ikke selv skal bruge dem og i visse tilfælde kan jeg også sælge billetter.

Husk:
• Billetsalget starter ca. 6 uger før kampen spilles. Dvs. hvis du kontakter mig en uge før Chelsea møder Man U er der absolut ingen chance for at du kan få billetter.
• Chelsea er en populær klub, så billetterne sælges hurtigt. MEGET HURTIGT. Derfor, hvis du køber billetter via Chelsea’s hjemmeside hjælper det ikke noget at logge på timer efter salget er startet (Kl. 07 UK tid). Log på før salget starter.
• På udebane får vi meget få billetter. Dvs. chancen for at du kan få billet er meget lille.
• Selvom jeg har indvilliget i at købe billetter for dig, er der stadig en chance for at noget går galt og jeg ikke kan skaffe dem alligevel. Jeg gør altid mit bedste.
• Du vil gerne ind og se Chelsea imod Man U? Det vil alle andre også gerne. Derfor, hvis du vil øge din chance for at få billetter, så tag ind og se en kamp imod et mindre hold eller en cup kamp.

Medlem:
Et medlemskab til Chelsea koster £25 for en sæson og de kan koebes via Chelseas hjemmeside.

Jeg låner gerne mine 2 medlemskaber ud, så vi kan ”linke” via Chelsea’s hjemmeside. Det vil sige at du ved at logge ind kan bruge mit medlemskab til at købe ekstra billetter eller købe billetter, hvor man skal bruge loyalty points, hvis du ikke selv har nok.

Kontakt mig gerne hvis du er i tvivl. Så kan jeg guide dig igennem processes.

Denne metode er klart at fortrække, da du selv køber billetterne, betaler og de bliver sendt til din adresse.

Ikke medlem:
I visse tilfaelde kan jeg invilge i at koebe billetter for dig.

Er du i tvivl om noget ift. billetter til Chelseas kampe, saa er du altid velkommen til at kontakte mig.
10 år siden
2271 visninger

Kommentarer

mbomholt10 år siden
Kan du komme med et bud på prisen på en billet til hjemmekampen mod Man City d. 16. april? Og det samme med kampen mod Spurs d. 30. april?

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.