Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Billetter til Chelsea - Manchester Utd.

Kære Chelsea venner!

Nogle kammerater og jeg vil enormt gerne ind og se Chelsea - Man. Utd d. 18 april 2015. Vi har dog ingen billetter, og ved heller ikke helt, hvordan vi skal få fat i disse? Vi har læst os frem til at man kan købe billetter på Chelsea.com, men ingen af os er desværre medlemmer... Er der noget vi kan gøre, for at få billetter?

Mvh. Fredderick :-)
11 år siden
3295 visninger

Kommentarer

AnneBigum11 år siden
Hej Fredderick,

Min kæreste og jeg har været over at se dem spille mod både, Hull, Arsenal, Galatasaray m.f.

Vi undersøgte først hvad billetter koster, hvis man køber dem gennem rejsebureau og det er ret dyrt. Som regel mellem 2.000 og 5.600 DKK alt afhængig af hvilken kamp det er. Og så kommer fly og hotel ved siden af.

Et medlemskab til Chelsea koster 25 pund (vist nok) og det er ca. 225 DKK.
De billetter vi har købt til de forskellige kampe på Chelseas hjemmeside, har kostet mellem 47 - 70 pund. Som er ca. 470 - 700 DKK. Hvis du lægger medlemskabet oven i, bliver det under 1.000 DKK.

Det skal dog siges, at hvis du køber billet på deres hjemmeside, skal du logge ind og købe på billetter den dag salget starter - især til de store kampe. Og log gerne på lidt tidligt og sid i kø. Vi plejer at sidde i kø ca. 15-30 min.

Så allerede ved første kamp kan det betale sig at købe et medlemsskab først. Man kan lave forbindelser til hinanden, så i kan komme til at sidde sammen. Et medlemsskab gælder 1 år og så kan man forny det.
Desuden optjener du point på dit medlemskort hver gang du køber en billet og handler i Chelsea Megastore og derved kan du få rabat næste gang du handler der inde.

Ekstra info: Hvis i gerne vil på pub efter kampen, ligger der en for Chelsea fans 200 meter fra stadion. Når i kommer ud fra kampen, skal i gå til højre ned mod Fulham Broadway undergrund og ind i det lille shoppingcenter. På 1. sal ud mod vejen ligger der en pub, hvor man skal vise sin fodboldbillet for at komme ind.

Håber du kan bruge dette til noget.

MVH Anne
Fredderick11 år siden
Hej Anne!

Tusind tak for dit flotte svar! :-)

Vi har netop undersøgt det med medlemskaberne, og det er desværre ikke muligt, at blive medlem mere for denne sæson.

Skal dig og din kæreste over at se kampen?

Det er måske også lidt for meget, at spørge om, men jeg tænkte, om det måske var muligt, at vi kunne købe billetterne af jer, hvis I har medlemskab, og selvfølgelig ikke selv skal se kampen? :-)

Under alle omstændigheder, så skal vi i hvertfald på Chelsea Pub!

Endnu engang tusind tak for dit svar!

Mvh. Fredderick
Michael8211 år siden
Der er også et par stykker som sælger billetter på sitet her bl.a. BlueViking :). De er nemlig i forvejen medlemmer
Fredderick11 år siden
Hej Michael! Tak for svaret! Jeg har har været i kontakt med BlueViking, og han skal selv ind at se kampen... Kender du andre, der sælger billetter? :-)

Mvh. Fredderick

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.