Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Hull

Hej

Min kæreste og jeg skal til London i en uges tid og har fået billetter til kampen mod Villa. Er der nogen der har erfaring med at købe billetter på andre sider en Chelseas hjemmeside, da der er udsolgt til Hull kampen.

Mvh. Steffen
12 år siden
2213 visninger

Kommentarer

nikoskov12 år siden
Jeg sidder selv og skal til London, mens de møder Aston Villa. Jeg må indrømme, at jeg absolut intet ved om at finde billetter. Hvor skaffer man det henne, hvis det er muligt?
nikoskov12 år siden
Jeg kan fx finde billetter inde på Viagogo. Vil det være et fornuftigt sted at købe fra?
nybo9012 år siden
Vi har købt medlemsskab til Chelseas hjemmeside og købt billetter derigennem, du skal købe medlemsskab for at benytte viagogo.
Blueviking12 år siden
Det billigste vil vaere at koebe et medlemskab paa Chelseas hjemmeside og koebe billetterne der i gennem. Skulle der vaere udsolgt, som f.eks. mod Hull, er Viagogo den sikreste side at koebe fra. Der linkes til siden fra Chelseas hjemmeside og man skal vaere medlem for at kunne koebe, saa det er sikkert. Det eneste minus er at billetterne er dyrere da man skal betale et fee.
nybo9012 år siden
Så kom der billetter i hus til Chelsea-Hull efter tålmodig venten på Viagogo :)
fckonjak11 år siden
var over og se chelsea-aston villa.købte 2 billetter på triketnet.uk
og billetter lå på vores hotel da vi kom der over. men de var dyre. billetten koste 56 P. stk. men vi måtte give 118 pr stk. men skidt med det fed kamp 3-0. og det var første gang min søn var der . jeg har været derover mange gange.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.