Chelsea- Liverpool 10. maj
Hej,
Jeg har fået tilbudt at købe 2 stk. billetter til Chelsea- Liverpool kampen d. 10. maj. Har fået oplyst en pris på 2.500 stk. som jeg har svært ved at vurdere om er billigt eller dyrt. Har heller ikke kunne fået oplyst hvorpå stadion billetterne er. Billetterne skulle være på neutralt afsnit får jeg fortalt.
Nogen der har et bud på om prisen er sat alt for højt, eller om det er prisniveauet for disse kampe?
Jeg har fået tilbudt at købe 2 stk. billetter til Chelsea- Liverpool kampen d. 10. maj. Har fået oplyst en pris på 2.500 stk. som jeg har svært ved at vurdere om er billigt eller dyrt. Har heller ikke kunne fået oplyst hvorpå stadion billetterne er. Billetterne skulle være på neutralt afsnit får jeg fortalt.
Nogen der har et bud på om prisen er sat alt for højt, eller om det er prisniveauet for disse kampe?
Kommentarer
Det er meget dyrt. Jeg har selv solgt massere billetter og jeg har ikke engang taget halvdelen af den pris. Til en anden gang, så søg en person der kan hjælpe dig med nogle medlemsskaber med nogle points på. Jeg vil tro du sagtens kan halvere prisen.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Billetter til denne kamp koster imellem £50 og £87 til denne kamp, hvis man koeber igennem Chelseas hjemmeside. Saa det er vel op til dig om du vil betale den pris de efterspoerger.
Det er ikke et neutralt omraade paa Stamford Bridge. Det er kun hjemmehold og udehold omraader.
Jeg synes det lyder lidt dodgy at du ikke kan faa at vide, hvor pladserne er. Jeg ville helt sikkert spoerge om at se et scan af billetterne.