Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea support medlem

Hej Vil gerne melde min søn og jeg ind i Chelseas support klub- netop for at kunne købe fodboldbilletter. MEN så hører jeg så at man ikke kan købe billetter med mindre man har point på ens medlemsnr som man får når man køber billetter til kampe? Jamen
Suk hvordan skal man så nogensinde få point på ens medlemsnr når billetterne er udsolgt på ingen tid og til de medlemmer der har point stående i forvejen? Kan det overhovedet betale sig at melde sig ind?
11 år siden
6913 visninger

Kommentarer

Prikken11 år siden
???? følger lige med her
ThomasOverbye11 år siden
Hej Mette.
Vil prøve at hjælpe dig så meget som muligt.
Når man genfornyer sit medlem nr. inden for en speciel periode efter sæsonen får man 5 point. Meningen med systemet er ganske enkelt at man arbejder sig op mod de store kampe og tager de små kampe som Capital One, sidste kamp i CL hvis vi allerede har vundet gruppen, kampe mod nedrykkerne i Premier League så man ikke går ud og køber et medlemskab og køber kamp til mod spurs, arsenal eller man u som det første.

Hvis det er de mere intressante kampe man vil se så er der utal af fodbold firmaere der laver rejser til england der inkludere billet til kamp og hotel.

Men generelt er det skidt omkring Chelsea får der er alt alt alt alt alt for mange der vil ha biletter til de få biletter der er til hver kamp...
Mette44411 år siden
Hej Thomas tak for dit svar- nu forstår jeg det:-). Tror vi melder både min søn og hans far ind og håber vi kan være med i kampen om at få billetter( om et års tid når der er point på medlemsnummeret)...Tak fordi du skrev! kh Mette
Blueviking11 år siden
Hej Mette

Som medlem har du mulighed for at koebe til langt de fleste kampe I seasonen. Det er oftest kun kategori AA kampe man skal bruge loyalty point til og fra semi finalerne I div. cupper. Du kan se nedefor hvilke kampe der er AA. Desuden har du adgang til ticket exchange, hvor season kort holdere saelger deres saedder.

De £25 det koster at vaere medlem er hurtigt tjent ind I igen hvis alternativet er at koebe igennem en billet eller rejse side.

http://www.chelseafc.com/tickets-membership/general-ticket-info/ticket-prices.html

Loyalty point bliver nulstillet hver season, saa du skal ikke regne med at have nok til de store kampe, hvis du kun koeber et par billetter paa en season.

Spoerg gerne hvis du er I tvivl om noget.

V.h.

Rasmus
Mette44411 år siden
Hej tak for dit svar.. Så i realiteten kan jeg melde mig ind som support nu og så selv købe til kampe uden at have point på min konto?
Prikken11 år siden
Jeg er måske meget dum, men er der ikke en som kan skære det helt ud i pap for mig, og evt. råde os til hvad vil være bedst?

Min datter jeg vil rigtig gerne være medlem så vi kan få lov at købe biletter, nu bestilte vi biletter gennem dem som sælger rejser med biletter, og måtte betale over 6000 kr. fordi der kun var biletter tilbage med spisning, det var kampen mod Burnley.

Så hvordan gør vi?

Kan det passe vi ikke kan melde os ind nu?

Vibeke

Blueviking11 år siden
Der er lukket for salg af medlemskaber (de lukker altid efter ca halvdelen af seasonen er spillet), men salget aabner igen til naeste season. Hvis man koeber tidligt faar man 5 ekstra loyalty point.

Som naevnt er det kun de store kampe man skal bruge point til. Dvs. som medlem kan du koebe billet til de fleste kampe paa en season igennem Chelsea's hjemmeside, paa lige fod med alle andre medlemmer og har adgang til ticket exchange.
Mette44411 år siden
Billetterne til stoke kampen blev udsolgt på en time.. Suk .. Vi havde endda supporters i kø æv
Prikken11 år siden
Tak til Blueviking så fatter jeg det også :-) nogen der ved om man hvornår der bliver åbnet for sæson 15/16?
Blueviking11 år siden
Plejer at starte igen henover sommeren
Prikken11 år siden
Alle tiders

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea