Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Filip Luis ???

Nu er der rygter på at alt med venstre backen Philip Luis skulle være på plads, hvad siger i til dette køb??

http://weaintgotnohistory.sbnation.com/chelsea-fc-transfer-rumours-news/2014/6/13/5807552/chelsea-fc-transfer-news-filipe-luis-atletico-madrid

Jeg vil lige sige angående transferen Fabregas, synes den er fantastisk, en spiller vi virkelig får kæmpe glæde af, klasse køb.
PS. Igår så vi også at Oscar kunne spille kant;)..

11 år siden
3754 visninger

Kommentarer

Sparking11 år siden
Jeg forstår ikke hvad vi skal bruge en 29 årig back til. Hvis jeg forstår det rigtigt koster han i omegnen af 20 mil euro, hvilket er tosset for en aldrende forsvarsspiller. Hvorfor så ikke betale 10-15 mil euro mere og få Shaw som er 18-19 år og engelsk. Eller Alberto Moreno.

Mener også at Fabregas er et kvalitet køb, hvis han kan spille midtbane med Matic.
Lars9311 år siden
Han kan jo være med til at sikre trofæer i næste sæson, fordi han har spillet på Aller højeste niveau. Det er jo en fordel frem for shaw der kun er 18 og stadig mangler at udvikle sig.
Men vil hellere have shaw dog kan jeg godt se at Luis vil styrke holdet med det samme.
Obi11 år siden
Tror nok prisen er høj på Luis og en mand der har sådan en høj aldre, mener jeg man lige så godt kan finde en billigere løsning. Der har jeg lidt fidus til Isla fra Juventus, reserve jo, men en go spiller der kan tage plads på bænken, og tror ikke prisen er voldsom høj heller.
Steen11 år siden
Det er min bedste overbevisning at han ikke er de penge værd. Som Sparking siger så fint - køb dog noget yngre der har udviklingsmuligheder. Vi behøver jo ikke en første mand, da vi har Ivanovic på højre kanten og Azzi på venstre. De er klasse. Vi skal ikke have bedre end Azzi, vi skal have yngre der kan udvikle sig til at blive bedre.
chelsea210111 år siden
Hvorfor bruge penge på en ny venstreback, når Azpillicueta spiller fremragende der?
Vi har nærmere brug for en udviklings spiller, der kan være på på standby, her tænker jeg en type som Boilesen f.eks. Han er dog ikke god nok, før om nogle år hvis altså hans udvikling går den rigtige retning.
Steen11 år siden
Vi har også Wallace, husk lige det :) han bliver virkelig god.. Jeg glæder mig til at se ham i Chelsea.. og følge med i hans udvikling!
chelsea210111 år siden
Efter hvad jeg ved om ham skulle han fungere bedst på højreback, men kan ikke lige huske hans alder, tror at den er på 18-19, ret mig hvis det er forkert, og i den alder syntes jeg man har nok rutine til at spille fast for en storklub som Chelsea - dog ville jeg sige at han ville være fantastisk om et par år. :)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.