Julegave til knægten
Hej,
Jeg vil hører om der er nogen som vil hjælpe med billetter (2stk) som en julegave til min 10 årige søn. Da han holder med Chelsea, så er det egentlig ligemeget hvem de spiller imod.
Ideen er at han skal have en Chelsea-trøje i julegave, og inde i gaven ligger der så et "gavekort" på en Chelsea kamp.
Det må gerne være en kamp sidst i marts eller starten af april. Overfører gerne pengene nu, så du ikke står med risikoen når der kan købes billetter.
Mvh
En lettere presset far ????
Jeg vil hører om der er nogen som vil hjælpe med billetter (2stk) som en julegave til min 10 årige søn. Da han holder med Chelsea, så er det egentlig ligemeget hvem de spiller imod.
Ideen er at han skal have en Chelsea-trøje i julegave, og inde i gaven ligger der så et "gavekort" på en Chelsea kamp.
Det må gerne være en kamp sidst i marts eller starten af april. Overfører gerne pengene nu, så du ikke står med risikoen når der kan købes billetter.
Mvh
En lettere presset far ????
Kommentarer
Blue Viking plejer at være behjælpelig med info om Chelseakampe og billetter.
Jeg kan hjælpe dig :)
Hilsen Jesper
Skriver dig lige en PB :)
Hilsen Jesper
Skriver dig lige en PB :)
Jeg vil gerne hjælpe dig og din søn. Vores søn og jeg er begge medlemmer af Chelsea og kan bestille billetter ca. 5-6 uger før kampdag når de sættes til salg online til medlemmer. Når den tid kommer kan jeg så bestille billetter - kan dog ikke love 100% at få billetter, men chancerne er meget store. Og skal ikke have penge før de er bestilt. Skriv bare hvis du er interesseret. Mvh Ole
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer