Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Konfirmationsgave: Billetter til Chelsea - Liverpool

Hejsa

Min søn skal konfirmeres den 2. maj 2015. Hans største konfirmations ønske er at opleve en Chelsea fodboldkamp på Stamford Bridge...

Jeg håber meget at der er nogle her i dette forum, som kan hjælpe mig med at skaffe 2 billetter til Chelsea - Liverpool kampen den 9. maj 2015?

Hilsen

Rikke

11 år siden
4091 visninger

Kommentarer

Jorneii11 år siden
Jeg fi k selv en tur over til Chelsea til min konfirmation, men mine forældre havde ikke købt nogen billet de lovede bare at betale den, så fik jeg selv lov til at vælge kampen og der er altid chance for at få billetter til en anden kamp hvis man ikke kan få billetter til den man havde håbet på? :D
Rikke11 år siden
Tak for dit input :-)

Hvis ikke det lykkes mig at skaffe 2 billetter til Chelsea vs Liverpool - via dette forum, så ender det nok også med, at jeg bruge dit forslag og at han selv får lov at vælge en Chelsea kamp til efteråret...

JesperJakobsen11 år siden
Jeg har sendt dig en PB :)
Steen11 år siden
Rikke der findes utrolig mange sider hvor der kan købes fodbold rejser på. Jeg vil anbefale dig at være meget forsigtig, da der har været nogle brodne kar imellem, der har snydt deres kunder.

Den danske side fodboldrejser.dk har jeg personligt kun hørt godt om. Om den er det rigtige valg for dig, skal jeg ikke kunne sige. Alternativet er at arrangere det igennem Chelsea selv, via dit medlemskab i klubben.

Et godt forsøg er også her på siden, som du allerede har gjort, hvor en hel del medlemmer hjælper hinanden. God jagt på fodboldrejsen til din dreng :-)
Rikke11 år siden
Hej Steen

Tak for din besked. Jeg håber stadigvæk meget, at der er nogen i dette forum som kan hjælpe mig med billetter til kampen :-) hvis ikke må jeg vente og vælge en efterårskamp i stedet.

Jeg har faktisk været i kontakt med fodboldrejser.dk - jeg synes at de var ret dyre med deres rejser og at hotellerne ikke var ret spændende...

Hilsen Rikke

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.