Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Sælges: Chelsea udetrøje - David Luiz

Hey!

Jeg har købt en Chelsea udetrøje med nr. 4 David Luiz, som jeg desværre ikke kan passe. Da den er købt hos Sportsdirect.com (fra england), gider jeg ikke bøvle med at sende den retur igen. Derfor forsøger jeg lige at sælge den herinde.

Det er denne trøje:
http://www.sportsdirect.com/adidas-chelsea-away-shirt-2013-2014-377244

Trøjen er Large, har Premier League Badge, Nr. 4 og teksten David Luiz på. Hvis man tilføjer de ting derinde under MyID kommer prisen op på 64£ hvilket er hvad jeg har givet (+ fragt). Det svarer til ca. 550 kr.

Den har stadig mærket siddende i og er fuldstændig ubrugt.

Hvis nogen vil give omkring de 500kr, så sender jeg trøjen :)

Info: Trøjen på unisport.dk koster ca. 700 kr med samme tryk på (badge, nr, navn):
http://www.unisport.dk/fodboldtroejer/chelsea-udebanetroje-201314/101110/
12 år siden
3671 visninger

Kommentarer

Steen12 år siden
Hey Ejerskov,

Jeg har præcis samme trøje, bare købt ved Unisport - der gav jeg 768 kr. cirkus. Samme størrelse, nr. 4 David Luiz osv, med badget og alt..

Har du overvejet DBA. Jeg har set flere gange der er folk der sælger deres fodboldtrøjer derinde, og det går STÆRKT! Just a hint, hvis du ikke for den solgt herinde.

Steen
Michael8212 år siden
Ellers kan jeg anbefale guldhornenes/Chelsea DKs facebookgrupper.

Sgu synd at du ikke kan passe den :/
Torres912 år siden
Hva er din mindste pris.? Vil gerne give 250kr
Duxii12 år siden
Torres9 skrev:

Læs nu hvad manden skriver.

Hvis nogen vil give omkring de 500kr, så sender jeg trøjen :)
Torres912 år siden
Duxii: skrev jeg til dig.?. Han kan bare svare og sige nej til buddet, så er den ikke længere.. Duxii bland dig ikke i andre sager, end dine egne. God weekend
LilHenrik12 år siden
Man kan tale om, om 250 kr. er omkring 500 kr., det kan kun Ejerskov vurderer :)
Men vil nu også sige at det er synd hvis den skulle gå til 250, når den nu er så ny som den er :)
Ejerskov12 år siden
Torres9 skrev:

Jeg takker pænt nej
Torres912 år siden
350kr?
Henssel12 år siden
Hej Folkens

Da trøjerne inden på denne hjemmeside er sat ned overvejer jeg meget at købe en trøje mere, så ville lige høre om nogle af jer har haft dårlig erfaring med denne hjemmeside?
Kan se at de har et par dårlige anmeldelser inden på trustpilot. Så jeg lidt i tvivl
Ejerskov12 år siden
Henssel skrev:
Hej Folkens

Da trøjerne inden på denne hjemmeside er sat ned overvejer jeg meget at købe en trøje mere, så ville lige høre om nogle af jer har haft dårlig erfaring med denne hjemmeside?
Kan se at de har et par dårlige anmeldelser inden på trustpilot. Så jeg lidt i tvivl

Ja, det ser ikke for godt ud på Trustpilot. Jeg har dog gennemført to køb derinde som er gået uden problemer..
Henssel12 år siden
Tak for svaret

De er snart bestilt
Steen12 år siden
Henssel: Du skal da købe Ejerskovs trøje :D?
Zolafan12 år siden
Hej Ejerskov

Jeg vil gerne give 500 kr. Hvordan gør vi? Jeg har aldrig købt sådanne før:-)
Duxii12 år siden
Torres9 skrev:
Duxii: skrev jeg til dig.?. Han kan bare svare og sige nej til buddet, så er den ikke længere.. Duxii bland dig ikke i andre sager, end dine egne. God weekend

Jeg blander mig lige præcis i de sager jeg vil - det skal du hvertfald ikke bestemme, det har vi nogle ganske udemærket admins der kan bestemme for os.

Du skriver inde på et debat forum - så selvfølgelig må jeg da svare på det du skriver, ellers kan du jo tage og benytte PM systemet som er på siden, hvis du ikke vil have andre skriver noget til det du siger.

Manden skriver jo netop at hans pris er omkring de 500,00.- så er det jo bare ren provokation og dårlig stil at folk byder halv pris af hvad der bliver skrevet.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.