Søger biletter
Hey alle sammen
Jeg tog sidst år over før at se Chelsea Vs. City på broen samme med en kammerat, men vi fik ikke biletter i tide, så måtte se den på en lokal pub, hvilket også blev en oplevelse, da vi som de eneste Chelsea fans stod blandt en masse City fans.
Nåå, men omkring topic vil jeg gerne høre jeg, om der er en der kan skaffe biletter til Chelsea Vs. Dynamo Kiev på broen
Jeg tog sidst år over før at se Chelsea Vs. City på broen samme med en kammerat, men vi fik ikke biletter i tide, så måtte se den på en lokal pub, hvilket også blev en oplevelse, da vi som de eneste Chelsea fans stod blandt en masse City fans.
Nåå, men omkring topic vil jeg gerne høre jeg, om der er en der kan skaffe biletter til Chelsea Vs. Dynamo Kiev på broen
Kommentarer
Saa desvaerre foerst din post nu. Jeg har lige solgt mine billetter til Kiev kampen til anden side. I fremtiden saa er du velkommen til at send en PM.
Hej
Jeg søger 2 stk. billetter til den sidste hjemmekamp i mod Leicester 15. maj 2015
Er der nogen der kan hjælpe med dette??
Jeg søger 2 stk. billetter til den sidste hjemmekamp i mod Leicester 15. maj 2015
Er der nogen der kan hjælpe med dette??
Hej Fmadsen.
Det kan jeg nok godt skaffe dig?
Det kan jeg nok godt skaffe dig?
Jeg vil også gerne købe to billetter til Chelsea / Leicester 15. maj.
Nogen der ligger inde med dem eller kan henvise til side hvor jeg kan købe dem, som er sikker og valideret?
Nogen der ligger inde med dem eller kan henvise til side hvor jeg kan købe dem, som er sikker og valideret?
Hvor meget koster en billetten mellem Chelsea vs rapid wien
Nåååår dem... ;)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |