Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

African cup of nations

Hej alle sammen.

Jeg syntes at det kunne være fedt hvis man kunne være opdateret med hvordan det går for vores to nigerianske spillere (Victor Moses og John Obi Mikel) i African cup of nations.

Så hvis i ved hvordan det går dem så må i gerne skrive det i kommentarene. F.eks. hvis i ved hvem der har vundet eller hvem der score i de forskælige kampe så bare skriv det. det ville være fedt:-) :-)

13 år siden
2013 visninger

Kommentarer

Awekat13 år siden

http://politiken.dk/sport/fodbold/fodboldresultater/turnering/turneringsside/Africa+Cup+of+Nations/270/

Moses har scoret 2 mål (det  var i den samme kamp)

Obi13 år siden

Jeg har ikke fuldt alverden med i ACN, men Mikel skulle være en af de bedste under turneringen (og så gik joken ellers med, at de andre måtte være elendig)..

DrogbaThaKing13 år siden

har set 2 af nigerias kampe og mikel har ikke været noget at juble over, han brændte os et straffe i den første kamp, tror jeg det var :) Han blev os SVINET til af kommentatoren, det var faktisk vildt hvor meget han hated på ham. Men moses har tilføjet meget på deres landshold, underholdende spiller at følge ( 2 mål på straffe hvis jeg husker rigtigt). Ærgerligt at de vandt over Elfenbenskysten da vi godt kunne bruge dem nu.

kiiwiui13 år siden

Nogen der ved hvornår ACN stopper? Glæder mig vildt til at få moses tilbage.

Awekat13 år siden

Ja forstår nu heller ikke helt, hvis Mikel er blevet rost så meget? Den ene kamp jeg så, gjorde han ikke meget væsen af sig, og så vidt jeg husker var han skyld i en frispark der kostede et mål :/

Obi13 år siden

Det sjove med den turnering, er at de afrikanse spillere oftes selv forlænger deres ferie eller anden måde holder sig væk, men synes aldrig de er hjemme næsten før finalen er spillet.. Men jo, en Moses til offensive vil være super nu hvor Hazard er ude. Som iøvrigt heller ikke har gjort meget væsen af sig på det sidste..

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.