Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Best moment: Ivanovic

Hej

Der var positiv respons på den første.
Titlen siger sig selv !
10 år siden
3097 visninger

Kommentarer

Ehazard1710 år siden
Jeg starter lige.

Hans Extratids scoring mod Napoli i ottendedelsfinalen CHL 11 - 12!
Var så sur efter vi tabte 3 - 1 i første Leg.
Løbet var så godt timet og skudet sad i net taget!
Ejerskov10 år siden
Godt valg af Ivanovic! Den mand har scoret så mange vigtige mål i Chelsea-trøjen, at det er svært at vælge kun et!
Nu du har valgt målet fra Napoli-kampen fra CL-året, så vælger jeg et andet fra året efter.

Målet til 2-1 i overtiden i Europa League finalen mod Benfica:
https://www.youtube.com/watch?v=kASniGIYL-g
andersterry10 år siden
mit er også det med benfica men det er allerede valgt så jeg vælger det mål mod city til 1-0 i sidste sæson på udebane
Mart994910 år siden
Helt klart også hans mål mod Napoli, det var virkelig med til at give holdet en god moral, eftersom de formåede at komme tilbage fra et utilfredsstillende resultat!! :-)

Men generelt også hans fremragende evne til at core mål også :-)
Dwise10 år siden
Jeg husker også målet mod City. Vanvittigt godt sparket ind, og samtidig en vigtig kasse.
Ellers står Ivanovich for mig som en af de bedste backs i verden. Det niveau han har holdt igennem mange år nu, har været ekstraordinært. Når man krydrer det med de, for en back, mange mål, så får man en mand, der bliver meget svært at erstatte.

I den modsatte grøft husker jeg en Capital One Cup-kamp mod Swansea, hvor han sejlede fuldstændig. Heldigvis er det meget sjældent, at man kan sætte en finger på hans præstationer.
SebastianLunnDK10 år siden
De "oplagte" er taget, så jeg tror jeg vil vælge hans mål i 2008-09 sæsonen, mod Liverpool i Champions league kvartfinalen. På det tidspunkt var han ikke just fast starter og var nok mere regnet som backup i truppen. Dog kom kampen hvor vi kom bagud 1-0... Mål af Fernando Torres (Hvem ellers??) Og derefter vender Ivanovic kampen med 2 mål, og Chelsea gik hen og vandt kampen 3-1 :)

Husker tydeligt at alle tænkte: "Ham der! Han bliver god!" Og resten er historie :)

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.