Bliv rig ved hjælp af Torres
Nu kan man oddse at Torres ikke scorer resten af sæsonen. At Chelsea har en spiller i truppen, som kan blive gjort til grin på denne måde fortæller os bare, at han ikke bør være i klubben.. DET ER SÅ FLOVT !!!!!
Men hey, hvis I vil tjene på det, så er den god nok..
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1704801.ece
Kommentarer
Jeg ville sige at man aldrig skulle have købt ham. Han er en god Target Man og er fantastisk til at fange lange bolde, men -BIIP!- hvor kan den dreng misse. Han ville være en klasse spiller i en bund klub i Spanien eller Italien, den mand har en fantastisk teknik, men hans styrke og overblik er bare NON-ENGLISH. Når det så er sagt så når det hans være måde. Den er jo mere eller mindre rædselsfuld. Han skal altid lige tage det ekstra træk så \"målet\" vil se spetakulært ud, men hvad gør det godt for, hvis det kun virker på 1 ud af 10 gange friløbere. Hvorfor ikke give chancen til Lukaku, han er nemlig (for mig set) typisk engelsk angriber-agtig. Han er hurtig stærk og han banker kasser ind her, der, og alle vejne. Det er jo ikke for sjov Lukaku blev topscore i den Belgiske liga som 17-årig. Men tilbage til Torres. Når nu man har brugt 50 mill£ på ham, må manden da kunne score, og det tror jeg da også på at han kan, hvis han bare tager sig sammen og dropper alt det hulens fimeri. At filme det kan han gøre i Spanien, hvis han altså nogensinde skulle komme tilbage dertil. Men dog syntes jeg ikke at han sælges, men han får ikke 2 år at varme sig på, det er da helt sikkert.
Skib97 du er helt blæst at høre på.
1: Styrke og overblik er NON-ENGLISH? Så du ham nogensinde i Liverpool? Så du ham mod united? Han tæmmer op til flere bolde med brystet med Rio Ferdinand i ryggen - det gør man ikke uden styrke og overblik.
2: Hans væremåde er rædselsfuld? Ja nu ved jeg ikke hvilke kampe du ser, men han kæmper fandeme, og er tit helt med tilbage når vi er presset i bund.
3: JO, det var for sjov Lukaku blev topscorer i Belgisk fodbold som 17 årig - for der var ingen bedre i Belgisk fodbold på det tidspunkt. Den liga er bare så langt fra den engelske, at de ikke kan sammenholdes.
4: Filmeri? Igen må jeg stå fuldstændig uforstående over dine anklager.
5: Jeg er også frustreret over at han ikke scorer, men dine anklager er jo helt ude i skoven.
OT: Det er åbenbart agurketid, siden man har brug for at lave sådan odds. Der er sgu mange man kunne lave samme bets på, men prøv at spørg om de vil lave samme Odds for om Torres laver flere assists i sæsonen. Latterligt!
Helt enig med Awekat.
Skib97 det du skriver er da hvist bare bullshit, og hvis du skal have en forklaring på hvorfor, så har Awekat beskrevet det på smukkeste hvis ovenover.
Men jeg vil nu stadig gerne se mere til lukaku. Jeg vil give dig ret i, det du siger om torres Awekat, men det er jo ikke fordi torres skal have flere chancer end lukaku, hvis nu lukaku kan gøre det bedre for chelsea
Ehlert1: Hvorfor skulle Torres ikke have flere chancer end Lukaku? Der er trods alt klasse forskel, og hvem er \"købt\" til første prioriteten? Jeg ved godt at man også skal bevise sit værd, men jeg syntes klart at han gør det godt..
skib97: Jeg må være enig med Awekat... du og jeg har ikke set samme kamp
Og hvis du undrer dig over om Torres laver noget, så synes jeg nu at denne video illustrerer fint at han faktisk laver meget, kæmper og kan finde ud af at sætte mænd af.
http://www.youtube.com/watch?v=EjKH0gpCNwE
@Steen plejer sku at være enig med dig ;) Men klasseforskel? Den har jeg ikke set i snart et år :)
Problemet er at Torres ikke bliver rost for de gode ting, men alle fokusere kun på målene. Torres skal blive mere selvisk, og medspillerne skal prøve at søge efter ham. Han skal nok scorer. Støt op omkring vores spillere, trænerteamet og Klubben det vejen frem.
Sjovt. Hver gang at man starter en lille tråd om Torres, sker det samme. Vi begynder at hakke i ham. Vi bliver ved med at skrive at han ikke scorer, og dit og dat.
Ja han scorer ikke. MEN det kommer.
Tråden her startede faktisk med at handle om at man kan satse på om han scorer resten af sæsonen, ikke en Lukaku vs Torres battle.
1. Hans løbemønstre er han da ofte dårlige og han ligger sjældent der hvor det virkelig bliver giftigt, og alle chancer skaber han selv og alligevel bliver de smidt væk. Og styrken, altså han kan da hvist ikke samlignes med Drogba i den kategori. Eller en forsvarer som Micah Richards for den sags skyld.
2. Ja han kæmper, men alt ting han laver, ligner bare ikke tiden i Liverpool. Alle de pokkers træk for meget, og ikke nok med det så tror han ikke engang at trækkende lykkedes, når det kommer til stykket. Og så når noget ikke går hans vej, ser han bare opgivende på de andre, som om han er den eneste i verden der kan spille fodbold.
3. Ja den Belgiske liga er ringe, men de mål han laver, ville en engelsk semi-midterforsvarer (som fx Wes Brown) ikke kunne stoppe hverken med hverken fart eller styrke. Og så syntes jeg at det er sjovt at i har så travlt med at kritisere Belgien, når CFC har/vil have en masse af de Belgiske talenter.
4. Filmer, ja jeg gider ikke engang bruge tid på at forsvare den påstand, da han da ikke er den mindst letbenet i PL.
5. Jeg tror også han vil banke kasser ind en dag. Men hans levetid med en ejer som Abrammovic er vel talte på forhånd, han får vel ikke 2 år endu.
OG NÅR JEG SÅ NU HAR BESKYTTET MINE ANKLAGER, MÅ JEG SÅ BE OM KAMMERTONEN!!!!??? Jeg sidder og bruger min tid på dette forum, og så skal jeg høre på Bullshit og Blæst bare fordi jeg siger min mening???
Hvis det skal være et forum med debat, så lad os da i det mindste gøre det fair.
Nok er jeg kæmpe Chelsea fan, men der er trosalt en fodboldverden uden om Chelsea, så lad os nu være bare en smule realister.
Først vil jeg sige, at du skal være mere end velkommen til at debatere her. Men det her er seriøst forum, og hvis du ikke tåler kritik af dine indlæg, må jeg henvise dig til Chelsea Support Denmark på Facebook. Der kan man rygklappe og poste hvad man vil. Det er meget muligt du føler dig trådt over tæerne, men i mine øjne har du ikke argumenteret for nogle af dine påstande endnu.
Jeg vil gøre det pædagogisk igen:
1: Du siger han ikke kan sættes i samme kategori som Drogba eller Micah Richards. Det har du fuldstændig ret i - men det er ikke et argument der støtter din anklage om at: \"hans styrke og overblik er bare NON-ENGLISH\"?
Man behøver ikke at være bygget som de 2, for at kunne begå sig som angriber i PL. Tag f.eks. Chicharito, Jermain Defoe, Robin Van Persie, Danny Welbeck, Aaron Lennon, Sergio Aguero osv. osv. osv....
2: Jeg er til dels enig med dig i, at han ikke spiller som han gjorde i Liverpool, og det er der 1 god grund til; at han spiller i Chelsea.Det betyder, at der er anden formation, andre medspiller, andre taktiske og tekniske opgaver. Og jo bevares, jeg synes da også han tager et træk for meget nu og da, men at skrive (og jeg citerer igen):
\"Når det så er sagt så når det hans være måde. Den er jo mere eller mindre rædselsfuld.\" I mine øjne har et træk for meget, eller en påstand om at han ikke tror på sig selv, noget med hans væremåde at gøre.
3: Det skal jeg simpelthen ikke kunne udtale mig om :)
4: Du kan ikke starte med at sige at du ikke gider forsvare påstanden, og så alligevel prøve med en sætning som: \"da han da ikke er den mindst letbenet i PL.\".
For det første er det ikke et argument, men bare en dobbelt-negativ som kun er fremragende for forvirrings skyld. For det andet, så svarer det til at sige at \"John Terry laver altid frispark, fordi han ikke er den som laver mindst (læs: færrest) frispark...\"
5: Det kan tiden kun vise. Historien har jo sendt et par stykker afsted \"før tid\" :)
Jeg synes ikke dette forum er unfair i forhold til postulater og kommentarer. Men håber du vil modtage kritikken konstruktivt fremover.
Grunden til mit negative indtryk af kritiken er nok at jeg ikke kan læse jeres kropssprog ;-).
1. Defoe, Ronaldo, Lennon OSV (og alle de andre angribere som du nævner) har jo så de egenskaber at de ved hvor det bliver rigtig giftigt, eller som Lennon, Bale og Ronaldo bare sprinter/dribler sig ud af problemerne. Ikke fordi Torres er langsom men han er lige den lille klasse under Bale. Men Torres teknik er jo decideret gylden og det er det han skal vinde på, som Chelsea managerne ikke har fået helt nok ud af, da deres tidligere mærkevare var styrke, og nu vil AVB skifte den til en mere letbenet slags, og nu midt i \"forvandlingen\" har vi lidt fifty-fifty. Så mon ikke du går med til at det går jo ikke lige nu, men det skal AVB nok få styr på hen ad vejen.
2. Ja rædselsfuld nok er at trække den for meget ;-). Og jeg er sikker på at han som person, bliver bedre og bedre efter hver kamp. Selvom første jeg i første sæson holder på at den var rædselsfuld.
4. De fejl fangede jeg ikke under min nøje gennemlæsning og det må du undskylde.
(Note til mig selv: Hvorfor var det så man købte Lukaku?, det kan jeg jo så spekulere længe over)
Michael > Fuck den film er nice... Det viser bare hans skills... Lovely :) Tak for smilet fra morgenstunden af...
Skib97 > Købet af Lukaku er af rotations mæssige årsager, er jeg overbevist om :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |