Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Bosingwa

Hej med jer,

Det slog mig lige, sådan lidt olmt måske..

Prøv lige tænk over hvilken rejse Bosingwa har været på? Hans livs største chance og pga. skader og karantæne at Bosingwa kommer til at spille Champions League finalen, kommer ind og rent faktisk vinder den? Sæsonen efter, udløber hans kontrakt og den bliver sjovt nok ikke forlænget, og ender i englands absolutte fiasko af en indisk købeklub. Han ender i QPR som ligger chok og står til at rykke ned. CL win > 1 division :)?

Gad vide hvad deres klausuler siger til nedrykning?

13 år siden
2219 visninger

Kommentarer

Ehazard1713 år siden
Syntes bosingwa har spillet fantastisk i sin tid i chelsea
Zola8613 år siden

fantastisk er ikke lige det ord jeg vil bruge om bosingwas tid i Chelsea.

Men ja, det må være noget af en rutjebanetur han har taget sig. Jeg er også selv spændt på hvor mange af deres (fallerende) stjerner som har en klausul eller om de bare må bide i det sture æble og spille championschip til næste sæson. Nedrykning bliver det ihvertfald for QPR i år.

Dwise13 år siden

Ja der må ske en del udskiftning i truppen, hvis QPR rykker ned. Men det er også en lidt speciel sammensætning af spillere, de har fået sig, synes jeg. Jeg frygter måske lidt, at det samme kunne ske for os, hvis ikke vi får CL-pladsen i hus. Det er lidt skræmmende, at sammeligne f.eks. Liverpool eller Arsenals nuværende trupper, og dem de havde for nogle år siden. Arsenal har selvfølgelig været i CL, men de har ingen nyere titler på CV\'et.

Synes nu ikke Chelsea savner Bosingwa så meget, men ja, der er løbet meget vand under broen siden finalen i Munchen. Jeg synes højre back, er godt besat. Jeg håber meget på, at Azpilicueta kan løfte niveauet helt op på øverste hylde. Synes balancen mellem de offensive og defensive bidrag er godt afstemt, og han angriber ikke bare med hovedet under armen, som man ellers kunne frygte lidt, at en spansk back kunne gøre.  

Steen13 år siden

Dwise: Jeg tror ikke du skal frygte den helt store spillergang, hvis vi ikke får en CL plads til næste års sæson. Alle spillerne er nok indstillet på at bygge et nyt hold sammen, under én god stabil træner. Du kan godt se, hvis vi nu får f.eks. Klopp eller Mourinho, så kan de fleste nok godt se at det bare er en enkelt sæson, at vi ikke er med. Desuden giver det nogle muligheder, ikke at skulle fokusere på CL. Man kan ligge mange flere krafter i Premier League og evt. EL/FA. Samt spille en trup sammen, og få integreret de nytilkommende der helt sikkert vil komme til sommer.

QPR: Jeg tænker, se nu fik de Loïc, hvor mon han så kommer hen? :) Det var da nok det dummeste han har gjort. Og hvad med Julio Cesar :D? haha... flot!

Obi13 år siden

QPR har penge til der kan betale den åndsvage løn de kræver, og rykker de ned, ja, så tager de en sæson i den næst bedste række, måske til en lidt lavere løn hvis der er en nedryknings klausul eller lign eller så smutter man og måske igen ned i løn, men man spillere stadig på højere plan. Boswinga, han startet som lyn og torden, men fik en skade i 2 sæson, og siden svært at komme op i omdrejninger. Hans sidste par sæsoner har vært så som så, hvor han den ene kamp, spillet godt, og kunne slå et indlæg, og oftes i mange kampe, var en pasning til en medspiller svært. Savner ham ikke...

Elholm8913 år siden

Kunne ikke forestille mig andet end at QPR rykker ned, når denne sæson er ovre.

Konsekvensen af dette ville være at spillere som Taarabt, Remy, Granero, Hoilett og M\'Bia smutter fra klubben.

Hvilket betyder at klubben skal ud og invistere i en ny portion spillere, som skal lære hinanden og kende. Næste sæson vil hele deres hold være så nyt og uden store stjerner, at de måske ikke engang rykker op med det samme igen.

( FRYD! )

f9t13 år siden

I MISS TAHT GUY:´(

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League