Brug for hjaelp med billetter til broen?
Jeg kan se, at der er flere der har spurgt vedr. billetter til Chelseas hjemmekampe. Jeg har to medlemskaber til raadighed og vil selvfoelgelig gerne hjaelpe en medfan, hvis der er mulighed for det. Jeg kan dog ikke love at jeg kan hjaelpe til alle kampe da jeg selvfoelgelig gerne selv vil se saa mange som muligt (jeg bor I London forresten). Spoerg ogsaa gerne, hvis der er andet mht. London der er tvivl om. Det skal dog siges, at jeg ikke kender nogle hoteller her (kan dog godt give mit besyv med ift. beliggenhed).
Jeg kan desuden anbefale http://www.talkchelsea.net/ hvis man leder efter billetter. Folk er generelt flinke til at hjaelpe og man sparer en masse penge.
Kommentarer
kan man selv vælge- skulle der stå!
Jeg kan sige med næsten 100% sikkerhed, at billetterne til den kamp er udsolgt, medmindre du tør tage chancen og forsøge at købe nogle \"sort\" foran stadion på kampdagen..
Jeg siger tak for svar. Jeg har netop været på deres oficielle side og når man som ikke medlem klikker sig ind på køb af billet er det eneste der kommer op billetter til noget u21 kamp . . .
Så ja, selvfølgelig er den udsolgt og har nok været længe. Dvs til en anden gang: 1.man skal være ude i virkelig god tid og 2. muligvis også medlem for at komme først til fadet?
Du har ret i begge dele bluebird :)
Alternativt kan du tjekke andre billetsalgssider, som eks. http://www.viagogo.com, der er officiel billetpartner med Chelsea FC.
Hvor er de fedeste sidepladser, rent atmosfæremæssigt? Jeg planlægger at tage ind og se Everton i sæsonens sidste kamp og vil gerne have en fed oplevelse. Prisen er ligegyldig.Jeg kan forstå at Matthew Harding End er der hvor seasonticket holders sidder. Kan man få plads der som \"neutral\" ? Er stemningen fedest der?
Jeg foretraekker helt klart MHL, men hvis jeg har neutrale venner med inde paa stadion sidder jeg normalt paa West End da man bedre kan se. Ift billetter til Everton kampen afhaenger det meget af hvor meget der er paa spil. Har du et medlemskab?
Mange tak Ejerskov og undskyld min sene respons på dit sidste svar. . .
Sen respons, men @BlueViking - jeg har ikke medlemskab og kan se det er lukket for denne sæson. Har du et tip til hvor jeg kan finde billetter til Everton kampen? Helst på MHL hvis det er muligt. Jeg kender kun til Viagogo og de eneste billetter til kampen der er Hospitality tickets til 163 pund.
Du kan kun koebe ved Viagogo, hvis du er medlem, saa ikke meget hjaelp og hente der. Problemet er selvfoelgelig, at vi endnu ikke ved om der er noget paa spil i Everton kampen. Jeg kender til http://www.chelseatickets.org/chelsea-tickets , men jeg har ikke selv koebt der, saa jeg ved ikke hvor sikker siden er.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Hej!
Vedr. billet(er) til den kommende chelsea-arsenal kamp 20 jan.
Hvordan får jeg evt fat i dem? Kan an selv vlge hvor man vil stå? Pris?
Kan du hjælpe med disse spørgsmål . .?
Vh Bluebird