Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Café Guldhornene

Hej alle :)

Der var én der efterspurgte i chatten den anden dag, at hvis man skulle ind på Café Guldhornene, så måtte man godt lige gøre opmærksom på det.

Så tænkte, at jeg ville lave den her tråd til det, da jeg skal (måske) derind på i morgen, og hvis nogen skulle derind på et andet tidspunkt, så kunne det jo være rart hvis man kunne samle et par stykker og mødes derinde ;)

12 år siden
4506 visninger

Kommentarer

Lampard12312 år siden
Desværre men er vist ikke helt gammel nok... Sølle 14 ;)
Steen12 år siden
Lampard: jeg er overbevist om du er mere end velkommen, med din alder eller ej. Prøv alliere dig med Michael, han er altid så venlig. Mon ikke han gerne vil tage dig med til en kamp, om du drikker en cola eller en øl, er et fedt. Du er der for at dele den fælles passion vi alle har, om vi er 14 eller 30!
ThomasOverbye12 år siden
Jeg er derinde stort set hver kamp. men denne kamp har jeg haft det lidt skidt så er blevet derhjemme men synes helt sikkert hvis man er fra Sjælland at man skal kigge forbi. Gratis øl ved første scoring hvis man er fyldt 18 og har Chelsea trøje på.

Lampard123 du må gerne komme derind. Du skal bare være i selvskab af en over 18 og har kun adgang til sodavand/Juice men så kan du nyde en Chelsea kamp.

På mine trøjer står der Carefree 98 så prik mig gerne på skulderen derinde :)
Torres912 år siden
Nogle der ved, hvilken kanal der viser Chelsea imorgen?
kiiwiui12 år siden
På 6'eren, kl. 22.45
ThomasOverbye12 år siden
Den bliver vist på SKy Sport 2 direkte.
Cafe Guldhornene viser kampen direkte fra Sky Sport.
Torres912 år siden
Har yousee sky sports ???
Steen12 år siden
Ftorres9: Nope
ThomasOverbye12 år siden
Torres9.
Du kan streame Sky Sport 2 via nettet og hvis du vil være sikker på god kvalitet kan du købe 24 hour pass hos SKy Sport. Så har du adgang til alle deres kanaler i 24 timer efter køb :)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.