Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

CFC- TIP

Hej Ejerskov!

Er det med vilje der er to kampe mellem CFC - FCN ;o)?

13 år siden
4122 visninger

Kommentarer

Ejerskov13 år siden

Nej! Tak for tippet, kigger på det med det samme! :)

Duxii13 år siden

Fair nok - kunne godt være der var \'happy hour\' på spørgsmål med to muligheder for points ;o)

Ejerskov13 år siden

Det er fixet nu :)

nybo9013 år siden

Hej ejerskov FA cup kampen på lørdag er ikke på tips siden :)

Ejerskov13 år siden

nybo90 skrev:

Hej ejerskov FA cup kampen på lørdag er ikke på tips siden :)

Tak for beskeden nybo90, det er rettet! :)

Duxii13 år siden

Ejerskov: 

Kunne vi måske få tilført muligheden for at gætte på kampens første Chelsea målscorer? evt. 5 point eller så noget? 

Ville give lidt ekstra lir til konkurrencen.

Ejerskov13 år siden

Duxii skrev:

Ejerskov: 

Kunne vi måske få tilført muligheden for at gætte på kampens første Chelsea målscorer? evt. 5 point eller så noget? 

Ville give lidt ekstra lir til konkurrencen.

Det er desværre ikke muligt med det nuværende setup :( Hvis jeg en dag roder med det, vil jeg se om det kan lade sig gøre.

Dwise13 år siden
Hvordan er det med kampe, som kan gå i forlængelse eller straffe? Er det så resultatet efter ordinær spilletid eller hvordan? Har kigget reglerne igennem, men synes ikke, at jeg kunne finde noget omkring det, eller har jeg bare overset noget. :)

Michael8213 år siden
Dwise, jeg formoder at det er ordinær spilletid som gælder (samme som i bettingfirmaer... med mindre man spiller på hvem der avancerer)
Dwise13 år siden
Okay det giver mening. Tak for svaret :)
Zola8613 år siden
Sådan burde det være Michael, men det er ikke :) F.eks. endte kampen mod United 5-4 d. 31/10 efter straffespark og det var det resultat der blev registreret.
Awekat12 år siden
Hey Ejerskov.
Skal CFC TIP ikke genstartes, så alle starter på nul når sæsonen går i gang?
Lige nu kan jeg eksempelvis se, at nogen har 30 point inden der er overhovedet er startet.
Tænker det er pga. preseason kampe der har været på programmet? Jeg har eksempelvis kun spillet på 2 kampe, da jeg ikke vidste at der var tip i preseason, så derfor tænker jeg det er lidt en unfair start for mange af os.

Ved ikke om det kun er mig, men kan sagtens forstå dem der fører, som synes det er træls at miste de point de selvfølgelig har.
Blue4Life12 år siden
Jaer jeg stemmer også for at det genstartes, så vi kan begynde at tippe fra Hull-kampen af :-)
Michael8212 år siden
Det tæller vel kun fra Hull kampen af. Preaseason giver ikke point ;).

Reboot!
Rygtemaskinen12 år siden
Hvor tipper man henne
Blue4Life12 år siden
Rygtemaskinen. Hvis du går op i toppen af siden, står CFC TIP på en række sammen med alle de andre dele af siden.
Michael8212 år siden
Jeg kan heller ikke finde tipsne mere?
Steen12 år siden
Hvorfor kan I ikke det? Jeg kan sagtens.

http://www.chelseafc.dk/cfctip/
Michael8212 år siden
Fordi jeg er idiot... jeg overså det oppe på bjælken... *facepalm!
Steen12 år siden
And i was like "Heeeey! WHO is he?"
Ejerskov12 år siden

Du har også kun været på sitet i over 2 år.. :P
Blue4Life12 år siden
Hahahaha! :-D
Duxii12 år siden
Jeg er også enig - da jeg ikke syntes man kan bruge pre-season kampene til ret meget, ligesom det er nytteløst at oddse på træningskampene!

Så lad os starte fra en frisk og evt. kåre en pre-season vinder
Michael8212 år siden
Ejerskov skrev:

Du har også kun været på sitet i over 2 år.. :P

Det gør ikke sagen bedre for mig... Ved ikke hvorfor jeg ikke kunne se CFC TIP stående... lang dag på job måske :D

men det er måske dét, som kategoriseres som en kvajebajer?
Zola8612 år siden
Ejerskov:

Efter nulstillingen af CFC tip, er de næste 4 kampe som jeg havde tippet på inden nulstillingen ikke muligt at ændre på. De efterfølgende kampe kan jeg godt ændre på så ofte jeg vil, men de første 4 kampe er "låste"...

Er der andre som også har det sådan og er det noget du kan fikse?
Ejerskov12 år siden
Godt spottet Zola - havde lavet en fejl i forbindelse med nulstillingen - det skulle gerne være fixet nu :)
Ftorres912 år siden
Hej Ejerskov

Jeg har tippet 2-0 til Chelsea over Hull og det blev resultatet også, men der står bare at jeg ingen point har, og kampen er også fjernet ligesom pre-season kampene!

Er det med vilje?
Ejerskov12 år siden
Ftorres9:
Endnu en fejl, den er rettet igen nu :)

Ja, kampene fra preseason er fjernet - det er meningen :)
Henssel12 år siden
Hej Ejerskov

Jeg tippet 3-0 over Hull, hvilket normalt ville give 5 points, for korrekt udfald og korrekt antal mål hos et af holdene. Men kan se at se at du kun har givet mig 2 points, så ville lige høre om du kunne rette det.
Michael8212 år siden
Forsatan Lamps... hvis du havde fået det straffe ind, havde jeg ramt rigtigt! :D
Ejerskov12 år siden
Henssel skrev:
Hej Ejerskov

Jeg tippet 3-0 over Hull, hvilket normalt ville give 5 points, for korrekt udfald og korrekt antal mål hos et af holdene. Men kan se at se at du kun har givet mig 2 points, så ville lige høre om du kunne rette det.

Der var sneget sig et mellemrum ind efter et af tallene i dit gæt, så derfor det ikke blev registreret korrekt - har rettet det nu :)
EmilMiddleton12 år siden
Ejerskov, ville bare minde dig om at der står at den blev 3-0 til CFC mod hull inde i CFCtip. :-)
Duxii12 år siden
Hvor står den som 2-2 igår? Vi går vel efter ordinær spilletid, ligesom når man oddser og det?

Det giver vel også mest mening at det er den ordinære?
Elholm8912 år siden
Jeg ville nu også mene vi plejer at tippe ordinær spilletid - så den burde være 1-1?
Tweaker1212 år siden
Enig med de andre. Det må da være ordinær spilletid ligesom normalt odds?
JGRAVESEN12 år siden
hvorfor står der super cuppen endte 2-2 den endte jo 1-1 efter ordiner
Ejerskov12 år siden
Lige hjemvendt fra ferie, så kigger på det hurtigst muligt :)

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.