Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea award

Chelsea Support Danmark har lavet en Award.

Man kan blandt andet stemme på årets kamp og årets flop-køb.

Måske det kune være sjovt lige at smide en stemme :)

Link - http://www.surveymonkey.com/s/SC6NTWJ

14 år siden
2222 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

Skulle lige hilse og sige at afstemningen løber til den 26 dec :)

TrueBlue14 år siden

Tak for linket!

ivanovic214 år siden

Så har jeg også fået stemt. :)

målmand- ingen tvivl om at det er CECH

forsvar - var lidt i tvivl men til sidst faldt min stemme på IVANOVIC. Han har vist gode ting og har ikke fejlet så meget som Terry og Luiz har. Stemmen kunne også sagtens havde landt på Cole, men Ivanovic har lige været en tand bedre.

midtbane - RAMIRES. Han giver dynamik til holdet, og forstår spillet. Lampard har ikke fået så meget spilletid, hvilket gør at jeg ikke kan stemme på ham som den bedste.

angriber - helt klart STURRIDGE. Han har spillet fantastisk, og forstår virkelig hvordan spillet skal spilles. 

flop - det måtte jo blive TORRES. Når man har betalt så meget for ham, er det ikke godt nok at han så kun scorer 3 mål. Men jeg tror stadig på at han finder formen. Og forhåbentlig snart.

talent - var sku lidt i tvivl, men stemte tilsidst på BERTRAND. Den kunne sagtens have endt på Mceachran, men Bertrand har altså været lidt bedre.

køb - helt klart MATA. Vi manglede en playmaker, og det er Mata. Han er hurtig, er farlig med bolden og meget mere. 

kup -  ROMEU. Han har vist gode takter, og at vi fik ham billigt er fedt. Han er ung, så han kan bruges i fremtiden som en nøglespiller for Chelsea.

kamp - Chelsea 3 - 0 Valencia (Den 6. december 2011). Forsvaret fungerede godt. Vi scorede på chancerne. Ja den kamp var fantastisk.

dårligste kamp - QPR 1 - 0 Chelsea (Den 23. oktober 2011). Den kamp gik helt galt. Vi tabte, fik 2 røde kort, Terry-sagen. Ingen tvivl. Den kamp var forfærdelig.  

Obi14 år siden

Er enig med det øvrige ind, dog lige med de 2 kampe. Valgte City kampen ud fra sin betydning, nederlag = ude af guld kampen. Men vi tog os sammen og gav dem deres første nederlag. Iøvrigt en rigtig go kamp.Dårligst kamp, QPR kampen var meget skidt, og er enig i din vurdering, dog Arsenal kampen var skidt, og man lukker 5 mål ind og så mod Arsenal (!!). der var nogle personlige fejl der i og så er der lige æren i et london  derby.

torres9luiz414 år siden

Så er resultaterne kommet:

Årets målmand - Det kommer nok ikke som en overraskelse, men det blev selfølgelig Petr Cech

Årets Forsvar - Branislav Ivanovic. Jeg er helt enig. Han har stået solidt i alle kampe, og han har ikke lavet de store fejl, som Terry har.

Årets Midtbane - Det blev speedyen Ramires

Årets Angriber - Heller ingen overraskelse at det blev Daniel Sturridge. Han kom fra et lejeophold, og har gjordt det helt fantastisk.

Årets Talent - Josh McEachran. Han er desværre blevet lejet ud, så ham får vi ikke så meget at se, men inegn tvivl om at han er et stort talent

Årets Flopkøb -  Ingen tvivl om at det blev Fernando Torres.  Jeg er fuldstændig enig. 5 mål. Det er ikke imponerende. 

Årets Køb - Den lille spanier  Juan Mata.  Han har bragt så meget teknik til klubben.

Årets Kup - Billige, men gode,  Oriol Romeu. Lad os krydse fingre får at han ikke skifter til Barcelona på et tidspunkt.

Årets Bedste Kamp - Manchester City 1 - Chelsea 2. Topholdet led sit første nederlag, og selfølgelig var det Chelsea der sørgede for det.

Årets Dårligste Kamp - QPR 1 - Chelsea 0. Fuldstændig elendig kamp.

http://www.chelseasupport.dk/nyheder/category/Awards

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.