Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Chelsea i TV

Viasat har hentet rettighederne til at vise Premier League de næste sæsoner, og dermed ser det ud til, at Werge og co. skal være vores værter, hvis man skal se PL i fjernsynet i fremtiden.

Men hvordan har andre det egentlig med Premier League-dækningen ? Hvordan ser i helst Chelseas kampe, og hvad med den nuværende duel mellem TV3-kanalerne og 6'eren?
Folk har ofte ret klare meninger om diverse eksperter og kommentatorer, og den er ikke blevet mindre af, at man ofte har kunne se den samme kamp på flere af de danske kanaler. Så er der nogle favoritter, når Chelsea spiller på de dansk tv ?

Chelsea må ofte stå tilbage for Klubber som United og Liverpool, når der vises paralle kampe. Især Champions League har vist, at man heller vil vise United eller Liverpool i sidste sæson. Nogle af udbyderne har sloganet "for ægte fans", men er det den oplevelse folk har, eller det mest for ægte fans af enkelte klubber ? Betaler man de enorme priser for tv-pakkerne, køber man sig adgang via streamingstjenester, eller finder man andre måder at følge Chelsea på ?

Skrevet af Dwise
Skrevet af 03/10/2015 - 16:17

Kommentarer

Jeg foretrækker at se Chelsea's kampe på 6'eren da jeg bedre kan lide deres eksperter.
Det der med at klubber som United og Liverpool bliver vist over Chelsea's kampe er vel udelukkende p.g.a antallet af seere.
Ellers hvis Chelsea's kamp ikke bliver vist plejer jeg at finde et gratis stream på nettet

Skrevet af Jorneii d. 03/10/2015 - 18:29

Helt enig omkring 6'eren. Jeg synes deres optakter osv. virker lidt mere seriøst end TV3.
Af kommentatorerne kan jeg bedst lide Bruun og Bischoff fra 6'eren. Især synes jeg, at Morten Bruun virker oprigtigt interesseret i at vide noget om de klubber, han kommenterer.
Og i den anden ende af skalaen er jeg ikke så meget til Jan Mølby.

Skrevet af Dwise d. 04/10/2015 - 20:52

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.